♡ IKM Uke 31 ♡

Vedlegg

• Screenshot_20250727_154604_Gallery.jpg
    Screenshot_20250727_154604_Gallery.jpg
    252,7 KB · Visninger: 68
  • 20250727_141656.jpg
    20250727_141656.jpg
    1,5 MB · Visninger: 69
Kan det være implantasjonsblødning eller pleier du å få menstruasjon så tidlig?
Ja synes jeg også. Er på dpo 9 idag.. Det er det som er litt av problemet at jeg vet ikke. For jeg slutta på desirett og gikk rett på eggløsning. Så har ikke hatt mens etterpå.

Men har hatt veldig mensensmerter idag… og enda. Men får se nå om det kommer mer hvis ikke så er det vell mulig at det er som du sier, implantasjonsblødning

Ja synes jeg også. Er på dpo 9 idag.. Det er det som er litt av problemet at jeg vet ikke. For jeg slutta på desirett og gikk rett på eggløsning. Så har ikke hatt mens etterpå.

Men har hatt veldig mensensmerter idag… og enda. Men får se nå om det kommer mer hvis ikke så er det vell mulig at det er som du sier, implantasjonsblødning
Jeg har ikke gått på prevansjonsmiddel på over 10 år så jeg vet ikke hvordan det påvirker syklus, og vil tro det er litt individuelt også. Vi håper på implantasjonsblødning og implantasjonskramper :smiley-angelic001 :Heartred Venter med å sette deg på TR til vi ser hva som skjer?

Jeg synes disse Makesure-testene er så rare for tida. De gir skyggestrek (tror jeg? Synes jeg ser noe der) som varer i ca 5 min, så forsvinner det heelt. Jeg vet jeg får TR straks mtp spotting, lav og hard livmortapp osv. Men tenkte jeg skulle teste uansettt. Fikk en slik test nå, og «streken» ble borte innen 10 min. Det står at man skal stole på det svaret man får innen tidsfristen, men det har ikke stemt for meg. Jeg fikk flere slike tester de to forrige PP’ene også.. :smiley-ashamed004 Blir babyplan neste gang!! :shifty:

2-3 min etter dypp her..

Vedlegg

• IMG_5051.jpeg
    IMG_5051.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 99
Jeg synes disse Makesure-testene er så rare for tida. De gir skyggestrek (tror jeg? Synes jeg ser noe der) som varer i ca 5 min, så forsvinner det heelt. Jeg vet jeg får TR straks mtp spotting, lav og hard livmortapp osv. Men tenkte jeg skulle teste uansettt. Fikk en slik test nå, og «streken» ble borte innen 10 min. Det står at man skal stole på det svaret man får innen tidsfristen, men det har ikke stemt for meg. Jeg fikk flere slike tester de to forrige PP’ene også.. :smiley-ashamed004 Blir babyplan neste gang!! :shifty:

2-3 min etter dypp her..
Så rart!! :bored: Føler alle klager på make syre testene. Og så var det liksom en skeiv strek også? Veldig rart for den er jo tydelig :shifty:

2-3 min etter dypp her..
Eg har merka meg at både babyplan og makesure er matte der streken skal dukke opp, men dette forsvinn etter ca 5-10 min. Har ofte tenkt at dette har vore strek når eg har sett kjapt på det. Er det kanskje det som skjer, ein forskjell når lyset treff det matte?

Back
Topp