Da er du satt på gravidlistenJa du kan gjøre det, skulle det gå gale veien så gir jeg beskjed![]()
Og dette skal gå hele veien til aprilbebi

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er du satt på gravidlistenJa du kan gjøre det, skulle det gå gale veien så gir jeg beskjed![]()

Gratulerer så masse!! Krysser fingrene for at spiren blirVåkna nå og tok en ny test, der kom streken med en gang![]()
Har IKM mensen på tirsdag, så krysser fingrene for at dette går hele veien da jeg har opplevd MA før
Vis vedlegget 465789

Synes temp er fremdeles høy og finHer har tempen sunket litt, men sovnet sent, urolig søvn og tidligere oppvåkning kan ha påvirket.
Litt redd for å gå på do i tilfelle jeg ser blod, etter de smertene jeg hadde
Og ja, søvnkvalitet påvirker så litt variasjon vil det nok komme
Du er vel bare 7dpo idag? Satser på at TR holder seg unna på iallefall på 9 mnd vi 

Tusen takkGratulerer så masse!! Krysser fingrene for at spiren blir![]()
![]()

Ja 7 dpo, leser at det er vanlig med et lite fall da, uavhengig av implantasjon. Kanskje derfor jeg føler meg litt nede og. Du er fin som oppmuntrerSynes temp er fremdeles høy og fin![]()
Og ja, søvnkvalitet påvirker så litt variasjon vil det nok komme
Du er vel bare 7dpo idag? Satser på at TR holder seg unna på iallefall på 9 mnd vi
![]()
Ja, satser på at vi slipper den tanta på lengeDet er ikke for sent enda - fortsett og testDagens test (tidligtest). Kan ikke se noe i dag heller.. 9dpo.

Ja, jeg leste også at vi kan få «estrogen surge» som senker temperaturen, altså en økning i østrogen/østrogenbølge som er helt normalt, som ofte blir mistolket som implantasjonsfall. Vi får no svaret om underkant av en ukeJa 7 dpo, leser at det er vanlig med et lite fall da, uavhengig av implantasjon. Kanskje derfor jeg føler meg litt nede og. Du er fin som oppmuntrerJa, satser på at vi slipper den tanta på lenge

Kjennetegnet på siste halvdel av dpo dagene, alt kan bety to ting heheJa, jeg leste også at vi kan få «estrogen surge» som senker temperaturen, altså en økning i østrogen/østrogenbølge som er helt normalt, som ofte blir mistolket som implantasjonsfall. Vi får no svaret om underkant av en uke![]()
*sniker*8dpo, negativ test fra som forventet, tatt i morges!
Får se om jeg tar ny i morgen tidlig eller om jeg venter til mandag!
Enda håpDagens test (tidligtest). Kan ikke se noe i dag heller.. 9dpo.

Ja, etter jeg postet her så jeg også på den nederste at det er noe der. Kan ikke se noe på dagens test som jeg la ut bilde av litt tidligere. Tar en ny i morgen*sniker*
Den nederste er jo tidlig, ser en strek på den![]()
Håper masse for degJa, etter jeg postet her så jeg også på den nederste at det er noe der. Kan ikke se noe på dagens test som jeg la ut bilde av litt tidligere. Tar en ny i morgen![]()
Ser også noe derDagens test. I dag kan jeg skimte noe veldig svakt. Men usikker på om det bare er skygge.

Kan jo være festeblødningEr 10 dpo idag, men merket litt spottingikke mye men det er liksom en lys brun farge på utfloden...noen som har opplevd det og fortsatt var gravid? Jeg vet jeg kan teste, men testet igår og da var den negativ, så vil vente så lenge så mulig nå for å slippe den skuffelsen
![]()

Håper på det!Kan jo være festeblødning![]()

*sniker* syntes den ser svak rosa utDagens test. I dag kan jeg skimte noe veldig svakt. Men usikker på om det bare er skygge.
Men jeg synes jeg ser noeKan derved stadfeste at jeg er tullerusk som tar gtest 7 dpo, når jeg først pleier å få positiv 12 dpo![]()