♡ IKM Uke 31 ♡

Ikke mer blødninger idag men negativ graviditetstest (metode) nå ikveld. I morgen er jeg dpo 10. bør kanskje prøve å få testet med en annen type GT hvis ikke det kommer mer blødninger. Har masse murringer/mensmurringer. Andre i samme situasjon?
Blir veldig spennende å se om det var implantasjonsblødning :woot: Sverger til babyplan tester, men det må jo bestilles på nett. Har ikke brukt andre tester, men synes sier både make sure, metode og rfsu tester er veldig dårlige! Tror make sure ga skygger og metode var trege, og rfsu ga falske positive (?) . Husker ikke helt sikkert, kanskje noen andre her kan bekrefte eller korrigere meg?

:D:DBlir veldig spennende å se om det var implantasjonsblødning :woot: Sverger til babyplan tester, men det må jo bestilles på nett. Har ikke brukt andre tester, men synes sier både make sure, metode og rfsu tester er veldig dårlige! Tror make sure ga skygger og metode var trege, og rfsu ga falske positive (?) . Husker ikke helt sikkert, kanskje noen andre her kan bekrefte eller korrigere meg?
Ja dette er faktisk meget spennende. Var forberedt på TR jeg nå :p
Kan ikke huske jeg hadde slike blødningen i de andre to svangerskapene. Men det er jo mange år siden (13 år siden siste) så man kan jo ha glemt også.
Spent på hva morgendagen bringer. Får bestille babyplan til evt. neste PP :)

Ikke mer blødninger idag men negativ graviditetstest (metode) nå ikveld. I morgen er jeg dpo 10. bør kanskje prøve å få testet med en annen type GT hvis ikke det kommer mer blødninger. Har masse murringer/mensmurringer. Andre i samme situasjon?
Har hatt murringer hele uken føler jeg :pompus: fikk også litt sånn rødt/slim på truseinnlegget idag men det kom ikke noe mer enn det. Er 7dpo.

Ja dette er faktisk meget spennende. Var forberedt på TR jeg nå :p
Kan ikke huske jeg hadde slike blødningen i de andre to svangerskapene. Men det er jo mange år siden (13 år siden siste) så man kan jo ha glemt også.
Spent på hva morgendagen bringer. Får bestille babyplan til evt. neste PP :)
Tror det er få som får implantasjonsblødning, og hvis man har hatt det en gang så er det ikke sikkert det kommer neste gang, altså siden du ikke har opplevd det før i dine to andre svangerskap så betyr ikke det at du aldri vil få implantasjonsblødning :love017

Tror det er få som får implantasjonsblødning, og hvis man har hatt det en gang så er det ikke sikkert det kommer neste gang, altså siden du ikke har opplevd det før i dine to andre svangerskap så betyr ikke det at du aldri vil få implantasjonsblødning :love017
Du har nok rett i det :) vi får krysse fingrende og se. Hvis ikke går det også fint. Hadde vært som å vinne i lotto om det skulle skje så raskt :P

Ut i fra flo 1 dag til ikm ca(men hvis denne pp blir like lang som de to forrige er mer ikm på Tors?), og ikke tatt no gt enda :nailbiting: Har på en måte følt at adeno-smertene har vært anderledes nå siste dagene enn tidligere pp? Ikke no tegn til tr enda heller :) blir kanskje en test på tirs/ons hvis ikke det er tegn på tr da :p

Ut i fra flo 1 dag til ikm ca(men hvis denne pp blir like lang som de to forrige er mer ikm på Tors?), og ikke tatt no gt enda :nailbiting: Har på en måte følt at adeno-smertene har vært anderledes nå siste dagene enn tidligere pp? Ikke no tegn til tr enda heller :) blir kanskje en test på tirs/ons hvis ikke det er tegn på tr da :p
Det blir spennende å se, ikke lenge igjen :woot: Hvor mange dpo er du nå? :Heartred

Der kom TR lenge før tiden, og dette ble en veldig rar syklus med både EL tidlig og TR. Syklusen ble faktisk 6 dager kortere enn forrige syklus, totalt 25 dager:think005:happy090 Kroppen trenger kanskje en syklus for å hente seg inn etter SA og kjemisk.
Håper på masse positive tester for dere andre!:Heartpink
Så leit :sorry: Masse lykke til i neste PP, håper spiren sitter da :smiley-angelic001:Heartred

Ny test med morgenurin i dag sammenlignet med den jeg tok i går. Ser ganske klar stigning og chapGPT mente intensiteten på streken er 20-30% mørkere og at det var veldig positiv stigning :happy093 krysser fortsatt alt jeg har for at det fortsetter sånn :nailbiting: men jeg er tom for strimler fra babyplan og tenkte kanskje jeg skulle prøve meg på en digital i morgen og en ny nærmere helga. Eller er det litt tidlig kanskje?
IMG_7153.jpeg

Her har sovehudstemperatur sunket enda mer og fortsatt veldig svak skygge på test. Tror det er kjørt for denne ppen. Legetime i dag tilfeldigvis, så håper hun vil ta noen blodprøver for å se om jeg trenger noen støttemedisiner, siden det at tempen synker så tidlig kan være tegn på progesteronsvikt

Vedlegg

• Screenshot_20250728_061309_FF App.jpg
    Screenshot_20250728_061309_FF App.jpg
    317,7 KB · Visninger: 27
Back
Topp