♡ IKM Uke 31 ♡

Her har sovehudstemperatur sunket enda mer og fortsatt veldig svak skygge på test. Tror det er kjørt for denne ppen. Legetime i dag tilfeldigvis, så håper hun vil ta noen blodprøver for å se om jeg trenger noen støttemedisiner, siden det at tempen synker så tidlig kan være tegn på progesteronsvikt
Håpet er ikke ute, tempen er fremdeles høy og over cover line :smiley-angelic001 :Heartred Hvordan ser temperaturen din ut i lutealfase i tidligere PP?

Håpet er ikke ute, tempen er fremdeles høy og over cover line :smiley-angelic001 :Heartred Hvordan ser temperaturen din ut i lutealfase i tidligere PP?
Men er så bratt fall. Samboer sier at det har vært kaldt på soverommet i natt, men tror ikke det kan påvirke målingen så mye. Graf fra forrige pp, hvor utviklingen ikke gikk som det skulle fra antageligvis tidlig

Vedlegg

• Screenshot_20250728_073215_FF App.jpg
    Screenshot_20250728_073215_FF App.jpg
    259,4 KB · Visninger: 32
Da sier jeg denne runden for tapt. Monitoren sa ikke gravid og jeg hadde en stripe med blod i slimet. Så da er nok tr på vei. Pleier alltid og spotte et par dager før. Så nå har jeg bestilt en ny runde med tester :)

Men er så bratt fall. Samboer sier at det har vært kaldt på soverommet i natt, men tror ikke det kan påvirke målingen så mye. Graf fra forrige pp, hvor utviklingen ikke gikk som det skulle fra antageligvis tidlig
Temperatur på soverom kan påvirke mye ja, en natt jeg var kald fikk jeg den KJEMPEdippen rett før EL. Har du graf fra en «normal» syklus uten graviditet? Bare for å se på lutealfasen din :pompus: Men lurt å sjekke opp uansett, det kan hjelpe med progesteronstøtte for både implantasjon og SA/MA :Heartred

Da sier jeg denne runden for tapt. Monitoren sa ikke gravid og jeg hadde en stripe med blod i slimet. Så da er nok tr på vei. Pleier alltid og spotte et par dager før. Så nå har jeg bestilt en ny runde med tester :)
TR på meg ja :banghead: :(
Masse lykke til til dere alle videre.:Heartred Håper neste PP kan klaffe
Så kjedelig :banghead: Masse lykke til neste PP - håper det klaffer da for dere begge :smiley-angelic001:Heartred

Temperatur på soverom kan påvirke mye ja, en natt jeg var kald fikk jeg den KJEMPEdippen rett før EL. Har du graf fra en «normal» syklus uten graviditet? Bare for å se på lutealfasen din :pompus: Men lurt å sjekke opp uansett, det kan hjelpe med progesteronstøtte for både implantasjon og SA/MA :Heartred
Tatt progesteron og hcg, og noen andre tester. Hun ville ta det før henvisning til gynekolog.

Eg har merka meg at både babyplan og makesure er matte der streken skal dukke opp, men dette forsvinn etter ca 5-10 min. Har ofte tenkt at dette har vore strek når eg har sett kjapt på det. Er det kanskje det som skjer, ein forskjell når lyset treff det matte?
Jeg vet ikke, men den var tydelig både i lys, i skyggen og ved bruk av blitz. Helt til den ble borte :bored: Jeg lurer på om det kanskje er fargestoffet som på en måte legger seg rundt den matte streken og så ser det ut som en skyggestrek.

7 DPO og vi er i gang :woot:

Har aldri begynt å teste så tidlig før men jeg bare måtte :smiley-ashamed005 Ikke skuffet over at den var fullstendig negativ, det er fremdeles meget tidlig :joyful:

Symptomer:
- Økt utflod - pleier ikke å ha spor i trusa men fremdeles for tidlig for gravidsymptomer tenker jeg, dette er nok progesterone
- Stikk i nedre del av magen kl 17.30 - måtte si «AU!» når jeg var i telefonen :bored:

IMG_4720.jpeg

Fremdeles fornøyd med temperaturen tross litt sikk-sakk:
IMG_4711.jpeg

Last edited:
7 DPO og vi er i gang :woot:

Har aldri begynt å teste så tidlig før men jeg bare måtte :smiley-ashamed005 Ikke skuffet over at den var fullstendig negativ, det er fremdeles meget tidlig :joyful:

Symptomer:
- Økt utflod - pleier ikke å ha spor i trusa men fremdeles for tidlig for gravidsymptomer tenker jeg, dette er nok progesterone
- Stikk i nedre del av magen kl 17.30 - måtte si «AU!» når jeg var i telefonen :bored:

IMG_4720.jpeg

Fremdeles fornøyd med temperaturen:
IMG_4711.jpeg
Veldig spennende :)

10dpo, negativ test enda!
Har vært litt småkvalm de siste dagene, og hatt litt murringer/stikking i nedre del av magen og litt i korsrygg. Hadde også eggehvite-utflod for noen dager siden.

Begynner å miste litt troa, men kanskje el ikke kom når jeg trodde? Kanskje egget slapp senere i og med at jeg lå med bihulebetennelse når jeg trodde jeg hadde el? Vi har lagt inn aksjer daglig utenom to dager siden jeg hadde el, for å være på den sikre siden :hilarious: Fortsetter nok med daglige tester frem til evt. tr kommer!

Back
Topp