Kanskje jeg ryker på en test på onsdag, har og tidligtester liggendeTenkte å teste neste helg. Fredag, og kanskje de andre dagene også. Har noen tidligtester liggende![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg ryker på en test på onsdag, har og tidligtester liggendeTenkte å teste neste helg. Fredag, og kanskje de andre dagene også. Har noen tidligtester liggende![]()
Åå… da skal jeg få tak i noen andre.. takk for svarDårlig erfaring med de, slår ut sent

Heheh spennende!Kanskje jeg ryker på en test på onsdag, har og tidligtester liggende
Våkna nå og tok en ny test, der kom streken med en gangJeg ser en svak strek ja, men usikker på gyldigheten når de har lagt så lenge, det har jeg ikke erfaring med![]()
Har IKM mensen på tirsdag, så krysser fingrene for at dette går hele veien da jeg har opplevd MA før 
Åh så gøy med babystrek!Våkna nå og tok en ny test, der kom streken med en gang![]()
Har IKM mensen på tirsdag, så krysser fingrene for at dette går hele veien da jeg har opplevd MA før
Vis vedlegget 465789
Gratulerer så mye! Lei meg for at du har opplevd MA, men denne spiren må sitte helt til mål
Skal jeg sette deg opp på listen? Se veiledning er på første side

Godt at den holder seg høy, bare naturlige variasjoner fra dag til dag 
Så fint at tempen steg igjen, det lover braOppe tidlig kl 05 for å ta tempen en søndagsmorgenGodt at den holder seg høy, bare naturlige variasjoner fra dag til dag
Vis vedlegget 465790
Regner med TR er like rundt hjørnet nå!Ja alltid gøy, men også litt nervepirrende. Har et barn fra før, så det hjelper mye denne gangen ser jeg for meg. Men når jeg for aller første gang var på UL i uke 8 og det hadde vært dødt en stund, så stolte jeg ikke på kroppen ved neste graviditet siden den ikke gav noe signal eller ordnet opp selv. Var tøft å sette i gang abort når det var så ønsket og jeg trodde jeg hadde vært gravid i nesten 5 uker. Ved neste graviditet slappet jeg ikke av før jeg kjente masse liv. så det var slitsomtÅh så gøy med babystrek!Gratulerer så mye! Lei meg for at du har opplevd MA, men denne spiren må sitte helt til mål
Skal jeg sette deg opp på listen? Se veiledning er på første side
![]()
![]()

Har ikke den litt rosa farge i dag?Dagens test. I dag kan jeg skimte noe veldig svakt. Men usikker på om det bare er skygge.
Ja det er naturlig å tvile på kroppen etter en sånn opplevelse... Men godt at kroppen din har bevist at det kan også gå bra så forhåpentligvis er du mindre bekymret denne graviditeten (håper jeg for din delJa alltid gøy, men også litt nervepirrende. Har et barn fra før, så det hjelper mye denne gangen ser jeg for meg. Men når jeg for aller første gang var på UL i uke 8 og det hadde vært dødt en stund, så stolte jeg ikke på kroppen ved neste graviditet siden den ikke gav noe signal eller ordnet opp selv. Var tøft å sette i gang abort når det var så ønsket og jeg trodde jeg hadde vært gravid i nesten 5 uker. Ved neste graviditet slappet jeg ikke av før jeg kjente masse liv. så det var slitsomt
Ja du kan gjerne sette meg opp
Løven92 - 32 - B2 - PP2 - EL 14.07? - IKM 29.07![]()

)
Nei er så vanskelig og se. Tar ny i kveldHar ikke den litt rosa farge i dag?
Ja du kan gjøre det, skulle det gå gale veien så gir jeg beskjedJa det er naturlig å tvile på kroppen etter en sånn opplevelse... Men godt at kroppen din har bevist at det kan også gå bra så forhåpentligvis er du mindre bekymret denne graviditeten (håper jeg for din del)
Skal jeg sette deg på gravid?![]()

Synes i hvertfall at den er tydeligere enn i gårNei er så vanskelig og se. Tar ny i kveld![]()
Skimter noe jeg ogsåDagens test. I dag kan jeg skimte noe veldig svakt. Men usikker på om det bare er skygge.