♡ IKM Uke 31 ♡

Jeg ser en svak strek ja, men usikker på gyldigheten når de har lagt så lenge, det har jeg ikke erfaring med :Heartred
Våkna nå og tok en ny test, der kom streken med en gang :excited001 :dance018 Har IKM mensen på tirsdag, så krysser fingrene for at dette går hele veien da jeg har opplevd MA før :nailbiting::angel12
IMG_7133.jpeg

Våkna nå og tok en ny test, der kom streken med en gang :excited001 :dance018 Har IKM mensen på tirsdag, så krysser fingrene for at dette går hele veien da jeg har opplevd MA før :nailbiting::angel12Vis vedlegget 465789
Åh så gøy med babystrek! :woot: Gratulerer så mye! Lei meg for at du har opplevd MA, men denne spiren må sitte helt til mål :Heartred Skal jeg sette deg opp på listen? Se veiledning er på første side :happy: :wav:wav:wav

Last edited:
Her har tempen sunket litt, men sovnet sent, urolig søvn og tidligere oppvåkning kan ha påvirket.

Litt redd for å gå på do i tilfelle jeg ser blod, etter de smertene jeg hadde

Vedlegg

• Screenshot_20250727_054259_FF App.jpg
    Screenshot_20250727_054259_FF App.jpg
    324,3 KB · Visninger: 27
Åh så gøy med babystrek! :woot: Gratulerer så mye! Lei meg for at du har opplevd MA, men denne spiren må sitte helt til mål :Heartred Skal jeg sette deg opp på listen? Se veiledning er på første side :happy: :wav:wav:wav
Ja alltid gøy, men også litt nervepirrende. Har et barn fra før, så det hjelper mye denne gangen ser jeg for meg. Men når jeg for aller første gang var på UL i uke 8 og det hadde vært dødt en stund, så stolte jeg ikke på kroppen ved neste graviditet siden den ikke gav noe signal eller ordnet opp selv. Var tøft å sette i gang abort når det var så ønsket og jeg trodde jeg hadde vært gravid i nesten 5 uker. Ved neste graviditet slappet jeg ikke av før jeg kjente masse liv. så det var slitsomt:rolleyes:

Ja du kan gjerne sette meg opp :happy:

Løven92 - 32 - B2 - PP2 - EL 14.07? - IKM 29.07 :Heartred

Ja alltid gøy, men også litt nervepirrende. Har et barn fra før, så det hjelper mye denne gangen ser jeg for meg. Men når jeg for aller første gang var på UL i uke 8 og det hadde vært dødt en stund, så stolte jeg ikke på kroppen ved neste graviditet siden den ikke gav noe signal eller ordnet opp selv. Var tøft å sette i gang abort når det var så ønsket og jeg trodde jeg hadde vært gravid i nesten 5 uker. Ved neste graviditet slappet jeg ikke av før jeg kjente masse liv. så det var slitsomt:rolleyes:

Ja du kan gjerne sette meg opp :happy:

Løven92 - 32 - B2 - PP2 - EL 14.07? - IKM 29.07 :Heartred
Ja det er naturlig å tvile på kroppen etter en sånn opplevelse... Men godt at kroppen din har bevist at det kan også gå bra så forhåpentligvis er du mindre bekymret denne graviditeten (håper jeg for din del :shy::Heartred )

Skal jeg sette deg på gravid? :happy:

Ja det er naturlig å tvile på kroppen etter en sånn opplevelse... Men godt at kroppen din har bevist at det kan også gå bra så forhåpentligvis er du mindre bekymret denne graviditeten (håper jeg for din del :shy::Heartred )

Skal jeg sette deg på gravid? :happy:
Ja du kan gjøre det, skulle det gå gale veien så gir jeg beskjed :Heartred

Back
Topp