Har ikke Ikm før på søndag siden el kom litt senere@Mumle- 35 - B2 - PP7- EL 25/6- IKM 10/7
@Havfruen90 - 34 - B3 - PP2 - EL 26. Juni - IKM 10. Juli
hvordan går det med dere?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke Ikm før på søndag siden el kom litt senere@Mumle- 35 - B2 - PP7- EL 25/6- IKM 10/7
Har ikke Ikm før på søndag siden el kom litt senereMen negative tester, så forbereder meg på ny prøveperiode
![]()

Gratulerer10 DPO
Da fikk jeg positiv digital test, så da kan jeg settes på gravid![]()
Vis vedlegget 464761
Vis vedlegget 464762

Se der ja! Teite legen som ikke kan ordlegge seg og uroe deg unødvendig! Ta å sleng CB i ansiktet hennes10 DPO
Da fikk jeg positiv digital test, så da kan jeg settes på gravid![]()
Vis vedlegget 464761
Vis vedlegget 464762
neida! Men gratulerer så mye! 
Hahah!! Ja skulle tatt den med å trappet opp på kontoret hennesSe der ja! Teite legen som ikke kan ordlegge seg og uroe deg unødvendig! Ta å sleng CB i ansiktet hennesneida! Men gratulerer så mye!
![]()
Tusen takk 

Gratulerer så mye til dere alle sammen

Haha! Elsker når graviditet motbevisesHahah!! Ja skulle tatt den med å trappet opp på kontoret hennesTusen takk
Hvordan er det med deg? Er du i dpo-land eller?
Noen gode tips som funket denne gangen eller? Åhh gøy! Njæ, kjørte egentlig samme regla som alltidHaha! Elsker når graviditet motbevises
Eggløsningsdag i dag! Så jobber med babymaking for harde livet her mellom pakking og reisingNoen gode tips som funket denne gangen eller?
![]()
Har èn PP ikke blitt gravid og da brukte jeg prefert, så det brukte jeg ikke denne gangen. Sikkert ingen sammenheng hehe, men det er eneste 

Omega 3 uten A og D vitamin, og 1000 MG C vitamin (kjøper i vanlig butikk) er kjempe bra for svømmerne. Ta det daglig med andre vitaminer. Anbefaler deg og spørre ChatGPT om hva div vitaminer gjør med sædkvalitet og fertilitet så du får et innblikkJeg har nå gått helt bananas på nett og gjør meg klar for neste PP.
Har ikke begynt å blø ordentlig enda, bare spotter og det er så irriterende når man bare vil bli ferdig med TR.
Dette er listen min for neste PP- all in
Takk for tips, dette blir spennende.
Daglig vitaminer:
Folsyre
Magnesium, kalsium og D-vitamin
Jod
Vitamin E
Mann: Selen og sink
Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt
Forstått at begge deler skal tas i et begrenset tidsrom, ikke lenger enn frem til EL.
EL slim:
Solvipect - hostesaft
Hvor lenge og når skal jeg starte?
Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel
Etter EL:
Wild-jam
Ananas
Blir et lite forskningsprosjekt dette.
Bra at neste syklus er i ferien![]()
*danse rundt*Så spennende! Jeg vurderer Wild jam igjen. Ble gravid med sønnen vår den gangen jeg prøvde det, sikkert helt tilfeldig da menJeg har nå gått helt bananas på nett og gjør meg klar for neste PP.
Har ikke begynt å blø ordentlig enda, bare spotter og det er så irriterende når man bare vil bli ferdig med TR.
Dette er listen min for neste PP- all in
Takk for tips, dette blir spennende.
Daglig vitaminer:
Folsyre
Magnesium, kalsium og D-vitamin
Jod
Vitamin E
Mann: Selen og sink
Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt
Forstått at begge deler skal tas i et begrenset tidsrom, ikke lenger enn frem til EL.
EL slim:
Solvipect - hostesaft
Hvor lenge og når skal jeg starte?
Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel
Etter EL:
Wild-jam
Ananas
Blir et lite forskningsprosjekt dette.
Bra at neste syklus er i ferien![]()

Ååå, krysser fingrene for det for at mensen kommer snartIrriterende.... vil ha mens-dansen![]()
*danse rundt*
![]()
Har du noe ubehag?SerKan kaanskje skimte noe ultrasvakt på testen i kveld. 11 dpo og veldig i tvil. Har vel fått sterkere skyggestreker før men. Lov å håpe vel![]()
Jeg og ser noe!Kan kaanskje skimte noe ultrasvakt på testen i kveld. 11 dpo og veldig i tvil. Har vel fått sterkere skyggestreker før men. Lov å håpe vel![]()
Kan settes på TR.@Mumle- 35 - B2 - PP7- EL 25/6- IKM 10/7