♡ IKM uke 28 ♡

Få gubben til å ta sink og vitamin E også. :)

For din del, så kan det jo være litt lavt progesteron også? Du kan prøve B6 og wild yam, f.eks. (B6 kan du ta allerede nå, og bør vel helst gå på det en stund for å merke effekt.. men wildyam kan du ta etter eggløsning og frem til positiv test eller mens)

Ellers, mtp salvie; det smaker høgg, ville hatt mindre vann og latt det trekke lenge heller, så kan du shotte det :dead: evt prøv med litt honning i.
Og begynn tidlig nok, men ikke så tidlig at du forstyrrer menstruasjonen. Mener spesielt salvien er greit å vente 2-4 dager først.

Lykke til!
Hvilken dosering av wild yam ambefaler du?

Halsbrann er vel et kjent symptom for graviditet? Er jo ikke lett å vite hva som er baby og hva som er mensen uansett. Jeg har et par symptomer som kan stikke seg ut. Ellers er mye likt hverandre. Snart test for deg, da! Blir jo kjempe spennende :hello2
Ja ikke greit å skille hva som er hva. PMS og graviditetssymptomer kan jo være relativt like. Har daglige diskusjoner med meg selv om jeg skal teste tidligere enn planlagt :laughing002 Men foreløpig har jeg konkludert med at jeg venter siden jeg vet jeg blir så skuffa over negativ test. Skulle liksom ta det chill angående denne prøvinga, men man blir jo så sykt opphengt i det

Her har jeg vært på shopping i dag, kjøpt inn grapefrukt ekstrakt og salvie te, tenker å prøve alle triksene i boka neste PP. Noen erfaringer eller tips jeg burde ta med meg ?
Mistenker jeg har litt lite EL slim og har kun 10 dagers lutealfase. Skal også jobbe med å kutte ut / ned på sukker inntak, er alt for glad i gode saker.
Har nå tydelig sagt ifra til samboer om at han må prøve å kutte på snus og ta en liten sperm test.
:happy090
Denne PP gjorde jeg følgende (obs! Kan virke voldsomt)

- grapefruktjuice
- mucinex
- b6, folsyre, omega 3, selen, sink, vit C, q10, (mannen tok det samme).
- Concieve +
- Calc flour
- menskopp
- holdt meg i moderat aktivitet
- spiste og levde som ellers. Tok meg en fest forrige lørdag.
- dro til Kristiansand rundt EL

Jeg vet ikke om noe som helst av det funka.

Her har jeg vært på shopping i dag, kjøpt inn grapefrukt ekstrakt og salvie te, tenker å prøve alle triksene i boka neste PP. Noen erfaringer eller tips jeg burde ta med meg ?
Mistenker jeg har litt lite EL slim og har kun 10 dagers lutealfase. Skal også jobbe med å kutte ut / ned på sukker inntak, er alt for glad i gode saker.
Har nå tydelig sagt ifra til samboer om at han må prøve å kutte på snus og ta en liten sperm test.
:happy090
Om du bare har 10 dagers lutealfase, kan det jo være en idé å snakke med lege angående å starte med progesterontilskudd? Mener å ha lest at lutealfasen bør være iallefall 12 dager uten at jeg har en sikker kilde på det. Jeg har selv kort lutealfase og tar progesterontilskudd.

Ja ikke greit å skille hva som er hva. PMS og graviditetssymptomer kan jo være relativt like. Har daglige diskusjoner med meg selv om jeg skal teste tidligere enn planlagt :laughing002 Men foreløpig har jeg konkludert med at jeg venter siden jeg vet jeg blir så skuffa over negativ test. Skulle liksom ta det chill angående denne prøvinga, men man blir jo så sykt opphengt i det
Du er råflink iallefall! Man får jo vite svar tidsnok, men er så lett å bare sjekke når man likevel skal på toalettet :joyful: Jeg er helt håpløs der. Tror det handler om at da blir jeg ikke like skuffet til IKM. Får for store forventninger i dpo dagene. Så synes det er best å vite. Samtidig så er det mange dager med knoting og testing og tyding. Mye unødvendig. Krysser fingrene for deg!

Få gubben til å ta sink og vitamin E også. :)

For din del, så kan det jo være litt lavt progesteron også? Du kan prøve B6 og wild yam, f.eks. (B6 kan du ta allerede nå, og bør vel helst gå på det en stund for å merke effekt.. men wildyam kan du ta etter eggløsning og frem til positiv test eller mens)

Ellers, mtp salvie; det smaker høgg, ville hatt mindre vann og latt det trekke lenge heller, så kan du shotte det :dead: evt prøv med litt honning i.
Og begynn tidlig nok, men ikke så tidlig at du forstyrrer menstruasjonen. Mener spesielt salvien er greit å vente 2-4 dager først.

Lykke til!
Takk

Du er råflink iallefall! Man får jo vite svar tidsnok, men er så lett å bare sjekke når man likevel skal på toalettet :joyful: Jeg er helt håpløs der. Tror det handler om at da blir jeg ikke like skuffet til IKM. Får for store forventninger i dpo dagene. Så synes det er best å vite. Samtidig så er det mange dager med knoting og testing og tyding. Mye unødvendig. Krysser fingrene for deg!
Ja ser den! Er jo veldig fristende når man vet at man kanskje kan få et svar. Jeg vurderer ofte om jeg skal teste når jeg går på do, men så er jeg så redd for å få negativ siden det uansett gjerne ikke er så lenge siden forrige dotur og urinen ikke er så konsentrert.

Ja ser den! Er jo veldig fristende når man vet at man kanskje kan få et svar. Jeg vurderer ofte om jeg skal teste når jeg går på do, men så er jeg så redd for å få negativ siden det uansett gjerne ikke er så lenge siden forrige dotur og urinen ikke er så konsentrert.
Ja, det er jo sikrest å bare vente. Da blir det hvertfall tydelig svar når du først tester.

@Ine81 - 43 - B2 - PP1 (etter MA 9/6) - EL ? - IKM 7. juli
@ElskerJesus♡ - 36år - B5 - PP2 - EL 25.06 - IKM - 07.07
@ønskebarn<3 34 b3 pp 3 el ? Ikm 8 juli

@Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 24/25.06 - IKM 09.07

Hvordan går det med dere?❤️
Vet ikke helt. Dette er jo som sagt først cyklus etter MA og medisinsk abort, så jeg aner ikke hvor jeg er i syklus :(

Jeg har målt temp de sidste 8 dagene, så det sier vel ikke så mye.

For ni dager siden hadde jeg på natta nogen minutter med ganske skarpe kramper i livmora. Vet ikke om det kan ha’ vært EL. Ville det passe ift temp kurve? (Neste innlegg)

Får ikke til å sette den til celsius! :happy:

I morges var 36.78 grader.

Vedlegg

• IMG_5208.jpeg
    IMG_5208.jpeg
    163,2 KB · Visninger: 38
Jeg kan flyttes fra gravid til TR, har startet å blø kraftig :Heartred da ble det en kjemisk denne runden også:Heartred skal ta blodprøver i dag så håper de er lave på hcg
Dette var veldig trist å lese. Synes testene dine så fine ut. Håper fremdeles for deg på hcg prøven idag. Selv om du blør :Heartred

Dette var veldig trist å lese. Synes testene dine så fine ut. Håper fremdeles for deg på hcg prøven idag. Selv om du blør :Heartred
Takk :Heartred Med det ubehaget som jeg har hatt har jeg ikke trodd at det kunne gått veien. Prikk likt ubehag som forrige runde som også endte i kjemisk, så har følt meg mer forberedt denne gangen kan man si, men trist uansett:Heartred

Takk :Heartred Med det ubehaget som jeg har hatt har jeg ikke trodd at det kunne gått veien. Prikk likt ubehag som forrige runde som også endte i kjemisk, så har følt meg mer forberedt denne gangen kan man si, men trist uansett:Heartred
Du kjenner kroppen din. Håper virkelig at på det tredje skal det skje :Heartred Gode klemmer til deg:Heartred

CD29/15DPO:Vil bare ha mens og komme igang med en ny PP:smiley-bounce012 Håper på mens ila dagen, skal til gyn imorgen kl 10, så perfekt om jeg da er på CD2, for blodprøver:smiley-angelic001
Screenshot_20250710_075337_FF App.jpg

@Mumle- 35 - B2 - PP7- EL 25/6- IKM 10/7
@Havfruen90 - 34 - B3 - PP2 - EL 26. Juni - IKM 10. Juli

hvordan går det med dere?❤️

Back
Topp