♡ IKM uke 28 ♡

7 dager etter ikm startet en liten blødning. Blødd i 3 dager nå. Veldig rar mens fordi det er veldig liten mengde. Men er nok for mye blod til at jeg kan være gravid dessverre.
Jeg hadde festeblødning forrige graviditet, kom som en tidlig mens og varte i 2-3 dager. Var sikker på at det var mensen for det var for mye til å være det jeg har lest at en festeblødning er

7 dager etter ikm startet en liten blødning. Blødd i 3 dager nå. Veldig rar mens fordi det er veldig liten mengde. Men er nok for mye blod til at jeg kan være gravid dessverre.
Hørtes litt ut som da jeg hadde en syklus uten EL. Fikk da også en rar mens ei uke etter ikm.

Så på en av testene jeg tok for noen dager siden, synes det har kommet en skyggestrek. Ser noen den eller er det bare ønsketenkning?

Vedlegg

• IMG_2306.jpeg
    IMG_2306.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 55
Så på en av testene jeg tok for noen dager siden, synes det har kommet en skyggestrek. Ser noen den eller er det bare ønsketenkning?
Ser den, men så lenge etter så kan det ha kommet strek uansett. Men gir jo et lite håp, da. Tatt noe ny test?

Kan det komme strek hvis det ikke er HCG i urinen? Tenker jeg tar en ny i morgen tidlig.

Ja - egentlig. Er noe med at den kjemiske prosessen i testen kan overreagere.
Men også, så kan man ha opp til 5 i hcg i kroppen, uten å være gravid, så om man har 2 i hcg fra før av, så kan vel kjemien plutselig få en reaksjon på det.

Når det er sagt, så har det skjedd kun én gang med meg at jeg har fått strek etter en tur i søpla med resten (for ja, jeg også har gjerne sjekket gamle tester :p) - og da hadde det kommet noe tøymykner eller vaskemiddel på testen, og kjemien i testen hadde reagert på det :hilarious: :hilarious:

Back
Topp