mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Kan settes på TR.
Så dritt med TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan settes på TR.
Så nå har legen «godtatt» at jeg er gravid hehe! Hun ønsket at jeg fortsatt skulle ta blodprøve mandag og onsdag neste uke for å se. Hvis de viser normal økning så blir jeg å si at jeg ikke ønsker mer testing, for det skaper kun stress og usikkerhet for min del kjenner jeg. Jeg og hubby snakket litt om at vi må prøve å aktivt gå inn for å faktisk glede oss litt over dette, så får det heller bare være ekstra trist om det ikke går. For synes det er så synd at vi ikke skal kunne glede oss iløpet av graviditeten for at vi hele tiden forventer det verste..Jeg gikk på lavkarbo i 6 måneder før graviditet. Hvis man spiser sunt og lavkarbo et det veldig lett for at man egentlig spiser litt lite hver dag, så når vi begynte å trappe opp karbohydratene litt så ble jeg gravid og det holdt seg. Når jeg holdt på med lavkarbo hadde jeg 2 kjemiske. Tror at hvis du vil prøve deg på lavkarbo så må du passe på å spise nok til at kroppen kan prioritere en graviditet samtidig. Du vil også ha 3 uker på starten med lite energi før du kommer deg inn i ketose der du burde ta kalsium og magnesium tilskudd for å unngå "keto-flu" og slikt. Når du først kommer deg inn i ketose så er det kjempe behagelig. Jevn energi hele dagen, og man spiser vanligvis så mye mer renvare (så lenge du unngår å lete etter erstatninger for det du ikke kan spise).Ingenting på testen i dag, pluss tempdropp. Så da blir det å vente på Tr. Bestiller meg nye eltester og gravidtetstester som trøstegave.
Er det forresten noen her som har noen erfaring med lavkarbo og graviditet? Evt glutenfritt kosthold?
Spennende! Takk for svarJeg gikk på lavkarbo i 6 måneder før graviditet. Hvis man spiser sunt og lavkarbo et det veldig lett for at man egentlig spiser litt lite hver dag, så når vi begynte å trappe opp karbohydratene litt så ble jeg gravid og det holdt seg. Når jeg holdt på med lavkarbo hadde jeg 2 kjemiske. Tror at hvis du vil prøve deg på lavkarbo så må du passe på å spise nok til at kroppen kan prioritere en graviditet samtidig. Du vil også ha 3 uker på starten med lite energi før du kommer deg inn i ketose der du burde ta kalsium og magnesium tilskudd for å unngå "keto-flu" og slikt. Når du først kommer deg inn i ketose så er det kjempe behagelig. Jevn energi hele dagen, og man spiser vanligvis så mye mer renvare (så lenge du unngår å lete etter erstatninger for det du ikke kan spise).
Jeg spiser fortsatt ganske lavkarbo, men har økt litt for å kunne drikke litt melk og spise litt frukt og nøtterFrukt er ellers veldig fy fy på lavkarbo men anbefalt hvis man blir gravid
![]()
Jeg skrev det visst ikke i forrige melding, men man burde øke karbohydratmengden til 150 gram når man blir gravid, og gjerne litt gradvis over en måneds tid dersom man er kommet skikkelig inn i ketoseSpennende! Takk for svar![]()
Fortsatt ikke fått mens, er 16dpo. Han var helt enig i at jeg skulle bruke Letrozol, og skal bruke det i hver syklus framover, men han satset på snarlig graviditet
Tok vanlig GU+celleprøve.. Han fant seriøst nesten ikke livmortappen, den var SÅ høyt oppe, så var syyykt ubehagelig
(ble operert/konisert for alvorlige celleforandringer i 2017 grad CIN3, så håper alt er okei). Alt ble fjernet den gangen. Og tok også innvendig ultralyd av eggstokker. Han fant kun den venstre
Bra med egg på den, veldig bra til å være 40 år fikk jeg i tilbakemelding
Jeg kan settes på tr@Ine81 - 43 - B2 - PP1 (etter MA 9/6) - EL ? - IKM 7. juli
@ElskerJesus♡ - 36år - B5 - PP2 - EL 25.06 - IKM - 07.07
@ønskebarn<3 34 b3 pp 3 el ? Ikm 8 juli
@Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 24/25.06 - IKM 09.07
Hvordan går det med dere?![]()
Den kom i dagJeg kan settes på trDen kom i dag
Ingenting på testen i dag, pluss tempdropp. Så da blir det å vente på Tr. Bestiller meg nye eltester og gravidtetstester som trøstegave.
Er det forresten noen her som har noen erfaring med lavkarbo og graviditet? Evt glutenfritt kosthold?
Jaa, kan venteVil du jeg skal vente med å sette deg på TR?Vente å se ann litt?
![]()

Jeg har spottet i flere dager, nå kjennes det ut på krampe intensiteten at TR kommer ordentlig i løpet av dagen. Så kan settes på TR.♡Starten_på_noe_fint- 35-B1-PP6-EL30.06-IKM11.07
HHvordan går det med deg?![]()
Jeg har spottet i flere dager, nå kjennes det ut på krampe intensiteten at TR kommer ordentlig i løpet av dagen. Så kan settes på TR.

Ser jo nooe der. Hvor mange dpo er du? Jeg tester også med MS. De er veldig trege. Hadde sånne mysestreker i et par dager før det ble tydeligere.Klarte selfølgelig ikke la være å teste i kveld, og kan skimte en skygge igjen.
Den øverste testen er fra tidligere i dag, nederste nå for en stund sidrn. Tørket, men viste samme skygge når den var våt.
Kan være det bare er jeg som ser.![]()
Jeg er 12 dpoSer jo nooe der. Hvor mange dpo er du? Jeg tester også med MS. De er veldig trege. Hadde sånne mysestreker i et par dager før det ble tydeligere.
synst det var liiiit veeel svakt til å være 12dpo. Når dpo fikk du tydlig strek?Vært hos GYNFortsatt ikke fått mens, er 16dpo. Han var helt enig i at jeg skulle bruke Letrozol, og skal bruke det i hver syklus framover, men han satset på snarlig graviditet
Tok vanlig GU+celleprøve.. Han fant seriøst nesten ikke livmortappen, den var SÅ høyt oppe, så var syyykt ubehagelig
(ble operert/konisert for alvorlige celleforandringer i 2017 grad CIN3, så håper alt er okei). Alt ble fjernet den gangen. Og tok også innvendig ultralyd av eggstokker. Han fant kun den venstre
Bra med egg på den, veldig bra til å være 40 år fikk jeg i tilbakemelding
Har hentet ut Letrozol, og hvis jeg får mens ila helgen, så tar jeg blodprøver til uka! Ellers venter jeg til neste syklus. Og fikk beskjed om sex samme dag som positiv el-test og dagen etter, det skulle holde mer enn nok. Skulle IKKE stresse; lettere sagt enn gjort
Ennå svakt positive tester
![]()
Dpo 10 eller 11. Du kan se innpå dagbøker. Siste Leieboer heter min!Jeg er 12 dposynst det var liiiit veeel svakt til å være 12dpo. Når dpo fikk du tydlig strek?