♡ IKM uke 28 ♡

Har ikke Ikm før på søndag siden el kom litt senere :)Men negative tester, så forbereder meg på ny prøveperiode:)

Da avventer vi å ser, håper du er gravid❤️

10 DPO

Da fikk jeg positiv digital test, så da kan jeg settes på gravid :Heartpink :love7

IMG_6839.jpeg

IMG_6842.jpeg

For en flott gravid-statistikk vi har her inne :smiley-bounce012 :love7 :talk017 :love017 :binkybaby Gratulerer så mye til dere alle sammen:cool05:gen014:happy093:hug007:love017

Føles litt rart, for jeg føler at idag fikk jeg slått meg til ro med at jeg er blitt gravid på denne PP. Samtidig er det idag termindatoen for min aller første graviditet som endte i SA. Kanskje var det akkurat det som var meningen, at denne datoen skulle få en mer positiv betydning, og at det er litt av første med i denne graviditeten :Heartpink

Klarte ikke å holde meg lenger så endte opp med å teste i dag på 11 DPO. Både MS og Babyplan var blenda. Var like kjipt å få blenda test som jeg hadde tenkt så tror jeg skal vente med å teste til 12 eller 13 DPO neste prøveperiode. Kjedelig å gå å vente på mensen nå i flere dager og fortsette med progesteronstøtte i noen dager til nå bare i tilfelle. Bedre lykke neste prøveperiode

Haha! Elsker når graviditet motbevises :joyful:

Eggløsningsdag i dag! Så jobber med babymaking for harde livet her mellom pakking og reising :hilarious: Noen gode tips som funket denne gangen eller? ;)
Åhh gøy! Njæ, kjørte egentlig samme regla som alltid :hilarious: Har èn PP ikke blitt gravid og da brukte jeg prefert, så det brukte jeg ikke denne gangen. Sikkert ingen sammenheng hehe, men det er eneste :dance008

Jeg har nå gått helt bananas på nett og gjør meg klar for neste PP.
Har ikke begynt å blø ordentlig enda, bare spotter og det er så irriterende når man bare vil bli ferdig med TR.

Dette er listen min for neste PP- all in
Takk for tips, dette blir spennende.

Daglig vitaminer:
Folsyre
Magnesium, kalsium og D-vitamin
Jod
Vitamin E

Mann: Selen og sink

Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt

Forstått at begge deler skal tas i et begrenset tidsrom, ikke lenger enn frem til EL.

EL slim:
Solvipect - hostesaft
Hvor lenge og når skal jeg starte?

Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel

Etter EL:
Wild-jam
Ananas

Blir et lite forskningsprosjekt dette.
Bra at neste syklus er i ferien:gen014

Har ikke begynt å blø ordentlig enda, bare spotter og det er så irriterende når man bare vil bli ferdig med TR.

Daglig vitaminer:
Folsyre
Jod
Vitamin E

Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt

Forstått at begge deler skal tas i et begrenset tidsrom, ikke lenger enn frem til EL.

EL slim:
Solvipect - hostesaft

Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel

Etter EL:
Wild-jam
Ananas

Omega 3 uten A og D vitamin, og 1000 MG C vitamin (kjøper i vanlig butikk) er kjempe bra for svømmerne. Ta det daglig med andre vitaminer. Anbefaler deg og spørre ChatGPT om hva div vitaminer gjør med sædkvalitet og fertilitet så du får et innblikk :)

Irriterende.... vil ha mens-dansen :smiley-bounce012 :dance008*danse rundt*
20250710_160728.jpg

Daglig vitaminer:
Folsyre
Jod
Vitamin E

Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt

EL slim:
Solvipect - hostesaft

Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel

Etter EL:
Wild-jam
Ananas

Så spennende! Jeg vurderer Wild jam igjen. Ble gravid med sønnen vår den gangen jeg prøvde det, sikkert helt tilfeldig da men :playful:

Kan kaanskje skimte noe ultrasvakt på testen i kveld. 11 dpo og veldig i tvil. Har vel fått sterkere skyggestreker før men. Lov å håpe vel :angelic:

Vedlegg

• 20250710_184117.jpg
    20250710_184117.jpg
    590 KB · Visninger: 68
  • 20250710_184440.jpg
    20250710_184440.jpg
    628 KB · Visninger: 68
Back
Topp