♡ IKM uke 28 ♡

CD 33, 2 dpo. Premom mener 1 dpo :bookworm:

IMG_5256.jpeg

IMG_5255.jpeg

Du tar over for meg denna runden, tuts :dance011 :cool14 Synes du skal begynne å teste tidlig, jeg! Litt spennende med "krydder" og testetøsa i hverdagen:smiley-bounce022 Hvilken dpo drar du på speiderleir?❤️
10dpo! Eller reise 9dpo til Åmot på hytto, og så videre til Gjøvik for leir 10dpo. Så teste mårningen 10dpo før avreise iallefall, er den negativ blir det å vente på mens.
E jo litt allergisk mot negative tester og så såååe:smiley-ashamed005:happy090 time will tell. Merke eg har verken meir eller mindre håp denne runden, har virkelig ingen fanari!
Har tenkt å planlegge å få tatt med nokre urinbeger slik at eg kan teste i teltet om eg blir gravid, for då vil eg jo testa progress liksom. Godt mulig så finnes det eit bygg med skikkelige toaletter i også i nærheten, det hadde vært det beste:smiley-angelic001

Min premom seie og det, den meine alltid at peak er dagen før EL, sjukt irriterande. Så den bomme med ein dag her, alltid. Eg har som oftast kort topp og egget slippes kort tid etter positiv test, iallefall aldri dagen etter..
Så irriterende egentlig

Så irriterende egentlig
Ja, usikker om ein kan overstyra det:think005 eg bruke mest FF til å følge syklus uansett, så aldri brydd meg med premom. Men nå når temping funke dårlig e det berre irriterande at premom henge bak:hilarious:

Ja, usikker om ein kan overstyra det:think005 eg bruke mest FF til å følge syklus uansett, så aldri brydd meg med premom. Men nå når temping funke dårlig e det berre irriterande at premom henge bak:hilarious:

Det vet jeg ikke :) Samme her. Jeg bruker mest FF, men bruker Premom til LH-tester og sånt

Noen som bruker fertilitetdmonitor? Noen tanker rundt å investere i det om det ikke sitter denne runden?

Ja, bruker den! Har hatt den i 9 år ish. Synes den er grei, men siden jeg temper, bruker el-tester(strimmeltester) har Ladycomp'n(maskin jeg temper med) og bruker FF, så blir den litt overflødig. Og dumt at den kun kan brukes én gang daglig. Noen får lh-toppen på kvelden uten de egentlig vet om det og da misser de jo peak om de har en kort lh-topp. Men liker man kan teste for graviditet med den, det er et stort pluss :happy119

Ja, bruker den! Har hatt den i 9 år ish. Synes den er grei, men siden jeg temper, bruker el-tester(strimmeltester) har Ladycomp'n(maskin jeg temper med) og bruker FF, så blir den litt overflødig. Og dumt at den kun kan brukes én gang daglig. Noen får lh-toppen på kvelden uten de egentlig vet om det og da misser de jo peak om de har en kort lh-topp. Men liker man kan teste for graviditet med den, det er et stort pluss :happy119
Takk for svar, FF hvordan funker den? Jeg bruker Flo og Premom, rart hvor avhengig man blir av å tracke alt man kan.

Takk for svar, FF hvordan funker den? Jeg bruker Flo og Premom, rart hvor avhengig man blir av å tracke alt man kan.

Jeg bruker premom også :hilarious: Bruker FF(Fertility friend) til å logge temp og symptomer.

Dagens tarotkort: The Star – Stjernen✨
Budskap:

Dette kortet er et vakkert tegn om håp, tro og ny begynnelse. "The Star" kommer ofte når man har vært igjennom motgang eller tvil, og minner deg på at universet har deg i sine hender – det er lys i mørket, og alt du drømmer om er i ferd med å formes.
For deg i dag:
Du har gjort alt riktig. Du har stått i prøvingen med både tårer og styrke, og nå sier kortet at det er lov å tro igjen. Dette er håpets kort –
en spire er mulig.
Nøkkelord:

Håp
Helbredelse og harmoni
Ønskeoppfyllelse på vei

Intuitiv beskjed til deg og spiren:
«Selv i mørket glitrer stjernene – og én av dem er din. Du har sendt ønsket ditt ut, og nå er det på vei tilbake til deg.»

10dpo! Eller reise 9dpo til Åmot på hytto, og så videre til Gjøvik for leir 10dpo. Så teste mårningen 10dpo før avreise iallefall, er den negativ blir det å vente på mens.
E jo litt allergisk mot negative tester og så såååe:smiley-ashamed005:happy090 time will tell. Merke eg har verken meir eller mindre håp denne runden, har virkelig ingen fanari!
Har tenkt å planlegge å få tatt med nokre urinbeger slik at eg kan teste i teltet om eg blir gravid, for då vil eg jo testa progress liksom. Godt mulig så finnes det eit bygg med skikkelige toaletter i også i nærheten, det hadde vært det beste:smiley-angelic001

Da kan det jo hende du vet svaret før du drar på speiderleir :happy119 :dance008 Når pleier du å teste positivt?❤️

Vet du er litt sånn IKKE så veldig glad i negative tester, så kanskje det er like greit å drøye det til 10 dpo? Jaaah, om du tester positivt må du seff teste videre å sjekke ståa med stigningen:love017 og det finnes ikke noe så fint som å glana på de to vakre, magiske strekene:love7

Da kan det jo hende du vet svaret før du drar på speiderleir :happy119 :dance008 Når pleier du å teste positivt?❤️

Vet du er litt sånn IKKE så veldig glad i negative tester, så kanskje det er like greit å drøye det til 10 dpo? Jaaah, om du tester positivt må du seff teste videre å sjekke ståa med stigningen:love017 og det finnes ikke noe så fint som å glana på de to vakre, magiske strekene:love7
Nå har jo ikkje akkurat eg vært testetøs alle graviditetene mine, men dei eg har så har eg testa positivt innen 10dpo iallefall, så e den negativ 10dpo gidde eg ikkje styra med meir test på leir nei :happy:
Får sjå, eg e mykje meir "care" nå enn sist, så godt mulig negative tester ikkje e lika heftig denna gangen. Føles litt stressande å reise vekk før ein tester og, så tenke eg teste på Torsdag om eg får tid, og iallefall Fredag:happy: men eg e litt sånn at det er PP2, så eg joine sikkert deg i neste IKM gruppe og:wtf::bag: eller plot twist, du blir gravid og eg må laga neste IKM gruppa:dance011

Nå har jo ikkje akkurat eg vært testetøs alle graviditetene mine, men dei eg har så har eg testa positivt innen 10dpo iallefall, så e den negativ 10dpo gidde eg ikkje styra med meir test på leir nei :happy:
Får sjå, eg e mykje meir "care" nå enn sist, så godt mulig negative tester ikkje e lika heftig denna gangen. Føles litt stressande å reise vekk før ein tester og, så tenke eg teste på Torsdag om eg får tid, og iallefall Fredag:happy: men eg e litt sånn at det er PP2, så eg joine sikkert deg i neste IKM gruppe og:wtf::bag: eller plot twist, du blir gravid og eg må laga neste IKM gruppa:dance011
Ja, men brått tester du positivt etter 10dpo, det kan en ikke vite vettu :hilarious: Testa jo først positivt 10dpo sent om kvelden med E, jeg. Og før det var det alltid positiv test 6dpo, 8dpo eller 9dpo senest:p Er spent på dine vegne, tuts:dance008:love017 Åneeei, du- det tror jeg er svært lite sannsynlig:laughing002

Noen som opplever å hoppe helt over blinkende smiley? Jeg har fått ganske lave verdier på LH testene mine, i går kveld helt blankt fjes og i dag tidlig 0,48 på strimmel og nå 21.00 fast smiley og 1,68 i LH. Synes denne trackingen er utrolig fasinerende.

Lille testekassen står klar til bruk ved siden av doen inne på badet :angelic: Og med snart 400 tester liggende klar, så kan testetøsa slippes fri om 6 dager:p
20250627_131035.jpg

Hopper inn her da jeg idag ble overrasket med positiv EL-test _minst_ 4 dager før forventet, og (nok en gang) ikke kan kalle det for en "sikker periode" likevel!
Har ikke hatt særlig jevn syklus etter forrige fødsel, for 1 år og 3 mndr siden. Har hatt lange sykluser, med aller tidligste EL på CD 20, så nå plutselig på CD 17. Såh - Her blir det sjanse for baby!

Vi hadde tenkt å vente et år til og se hva vi følte rundt en til, men nå får vi se da! Hadde kjemisk i Mars, så vi har hatt det litt vanskelig med å legge lokk på heile den greia.
Har bla. fulgt aktivt med her inne på "Vi som prøver"-forumet. :-)

En evt. baby vil MAO bli velkommen - Til en allerede Stoor flokk!

Blir morsomt å følge dere andre i en spennende tid fremover, og håper dere alle får det dere lengter etter!

♡HappyMommy88 - 38 - B8(!) - PP0 - EL 28.06 - IKM 11.07

Vedlegg

• 20250627_212641.jpg
    20250627_212641.jpg
    432 KB · Visninger: 26
Last edited:
Back
Topp