Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, melder meg inn her og krysser fingrene for et fullbårent svangerskap denne runden. Vi startet prøvingen for fullt i 2023. Er selvsagt noen måneder vi ikke har fått prøvd innimellom. Og har gått gjennom 2 kjemiske og 2 spontanaborter det siste året.
Utredning både offentlig og privat uten noen funn. Jeg er i tankeboksen og vet ikke om det blir flere forsøk etter denne syklusen.
Drømmen om å utvide flokken er stor, håpet egentlig på å få et helt firkløver til sammen. Men tiden renner ut...
Babytanker - 36 - 3 - har mistet tellingen (ca 19 mnd) - 24.06 - 07.07
Så lei meg for å høre om alle spirene dere har mistet
Håper spiren sitter i denne PP

Håper egget ble mottatt av en del friske svømmere, og helt sikkert noen som satt i rullestol også,

). Og hadde EL igår ettermiddag kl 16.50'ish. Var så sinnsykt vondt en halvtime til 17.15'ish. Så 17 timer før EL hadde vi sist vellykket samleie
Nå er jeg så sjukt glad for at jeg var sta og fortsatte både temping og testing selv om det drøyde. En fin bekreftelse på at kroppen min gjør så godt den kan og at el kan komme sent. Jeg skal huske dette og ikke gi meg om jeg må gjennom enda en slik syklus, men la oss nå håpe det blir en spire!
Så daaa prøver vi!
Hadde tenkt til å droppe å melde meg inn denne pp da jeg ikke trodde vi skulle rekke å få lagt inn noen aksjer, men nå ser det ut som det blir noe likevel!Så daaa prøver vi!
FranskBoble - 28 - B1 - PP4 - EL 29/6 - IKM 12/7![]()
Så bra dere rakk å legge inn aksjer
Ønsker deg masse lykke til
Flere som snart tar ferie?Japp! Jeg skal bare jobbe ut dagen i dag og i morgen, så blir det fire uker med ferieGleder meg til ferie nå kjenner jeg! Så krysser vi fingrene for at man får to streker i sommerFlere som snart tar ferie?

nei, denne runden blir det ikkje like crazy testebonanza som sist! Men kjenne eg komme te å bli så gira når testene komme inn at eg brenne nok av nokon før eg reise på speidarleir
berre ikkje 6dpo, kjære vene vennligst stopp meg om eg havne der
Hahah, ja veldig spent på når jeg ryker på min første test denne PP. Forrige PP klarte jeg å vente til 9 DPO, og følte jeg nesten ble litt stolt1dpo!
Let the games beginnei, denne runden blir det ikkje like crazy testebonanza som sist! Men kjenne eg komme te å bli så gira når testene komme inn at eg brenne nok av nokon før eg reise på speidarleir
![]()

Godt å høre det er flere testetøser her1dpo!
Let the games beginnei, denne runden blir det ikkje like crazy testebonanza som sist! Men kjenne eg komme te å bli så gira når testene komme inn at eg brenne nok av nokon før eg reise på speidarleir
![]()
Jeg begynner nok på søndag, 7dpo
Du tar over for meg denna runden, tuts1dpo!
![]()
Synes du skal begynne å teste tidlig, jeg! Litt spennende med "krydder" og testetøsa i hverdagen
Hvilken dpo drar du på speiderleir?Sender massssse babystøvCD16 og kjenner ingen verdens ting... ser jo heldigvis på tempen at jeg er i dpo-land.. 2dpo, så 14 dager igjen til mens
Har nullstilt meg, men Guri, så kjipt det er å entre dpo-land med 0 håp
![]()