♡ IKM uke 28 ♡

Gøy at flere er på den!:love7
Jeg håper jeg kan lage mosaisk til min kjære en dag nå! Vi har nemlig avtalen; den dagen jeg er gravid så skal vi spise det:taunt014
Rett og slett fordi jeg egentlig ikke vil spise det og aldri har smakt det- så det er mitt kompromiss! Haha!

Jaaaa, det er så oppmuntrende og koselig✨️ Aner ikke hva den retten er engang, jeg?:smiley-angelic006:laughing021

Fekk positiv test ikveld, så då blir det EL i natt!:dance011og då vippe eg akkurat inn her til verdens beste deg @mamat2prinsesser&4prinser :love017 :hug003 by the looks of it havne me jammen meg likt slik me såg kunne skje:cool14:dance008:woot: detta blir farlig gøye dpo dagar!!

ElskerJesus♡ - 36år - B5 - PP2 - EL 25.06 - IKM - 07.07

CD14(passert midnatt) og vi fikk lagt inn aksjer nå også :sign19 :sign17:dance011 Satser på at EL er idag:smiley-bounce012

Fekk positiv test ikveld, så då blir det EL i natt!:dance011og då vippe eg akkurat inn her til verdens beste deg @mamat2prinsesser&4prinser :love017 :hug003 by the looks of it havne me jammen meg likt slik me såg kunne skje:cool14:dance008:woot: detta blir farlig gøye dpo dagar!!

ElskerJesus♡ - 36år - B5 - PP2 - EL 25.06 - IKM - 07.07

Gratulerer med positiv el-test :sign17 :dance011 :sign19 Hurra for at vi havnet i gruppe sammen:love017:hug003 Det blir vel omtrent nesten EL helt på likt også, som vi snakket om:hug007:knegg: Jaaah, blir deilig å gå inn i dpo-land; der det er så himla koselig å være, fulle av håp, symptomjakt og vi trives best:love7:flower:hello2:dance011
Har lagt deg til, tuts❤️

Last edited:
Gratulerer med positiv el-test :sign17 :dance011 :sign19 Hurra for at vi havnet i grupp sammen:love017:hug003 Det blir vel omtrent nesten EL helt på likt også, som vi snakket om:hug007:knegg: Jaaah, blir deilig å gå inn i dpo-land; der det er så himla koselig å være, fulle av håp, symptomjakt og vi trives best:love7:flower:hello2:dance011
Har lagt deg til, tuts❤️
Ja, elske dpo land! Gjekk litt veela bananas sist med første test 6dpo :dance008 :bag: :smiley-ashamed005 tenkte det hadde vært gøy å venta å se om mensen kom denna gongen, for kossen i all verden skal eg få til å teste på speidarleir?? Meg og ein kopp inne på ein ekkel festivaldo, og kor ska eg tyda testen? Inne på doen, nooo way. Pleie å holda pusten der inne og tissa fort som fy:laughing021men har mulighet å testa 9dpo og tidlig morgen 10 dpo, så kanskje gjer det og om dei ikkje e positive så venta i spenning:nailbiting::smiley-ashamed004:confused013 kan jo alltids ta med nokre uringlass og teste trygt tilbake i teltet også, men usj, stress ja:gen026 må bestemma meg for ka eg ska gjer med sprøytene og, er jo i tilfelle 5+4 før eg komme meg heim, så må starta der borte i tilfelle, uten mulighet for hCG blodprøve:nailbiting: jaja, det blir som det blir❤️

ELdag i dag :D Snart i spennende dpo-land!

IMG_5216.png
IMG_5213.jpeg

CD14 og testene er de velkjente litt sterke, så VET at EL er nå, og kan jo seff kun se tempen også. Ved tempstigning, så er jeg i dpo-land:smiley-bounce012:cool05:love7 Fikk lagt inn aksjer ved midnatt inatt og skal legge inn mer til kvelden:sign17:sign19:sex
Får ikke åpnet premom appen? Flere som sliter med det? Kanskje noe gikk galt da app'ene oppdaterte i sta:hilarious: bare glem det, funket brått nå:knegg:

Tror EL er idag. Har mye murringer, er øm I magen og litt vondt:dance011
Screenshot_20250625_093756_FF App.jpg

Screenshot_20250625_094659_Premom.jpg

20250625_092434.jpg

20250625_092531.jpg

CD14 og testene er de velkjente litt sterke, så VET at EL er nå, og kan jo seff kun se tempen også. Ved tempstigning, så er jeg i dpo-land:smiley-bounce012:cool05:love7 Fikk lagt inn aksjer ved midnatt inatt og skal legge inn mer til kvelden:sign17:sign19:sex
Får ikke åpnet premom appen? Flere som sliter med det? Kanskje noe gikk galt da app'ene oppdaterte i sta:hilarious: bare glem det, funket brått nå:knegg:

Tror EL er idag. Har mye murringer, er øm I magen og litt vondt:dance011
Screenshot_20250625_093756_FF App.jpg

Screenshot_20250625_094659_Premom.jpg

20250625_092434.jpg

20250625_092531.jpg
Sliter med premom appen selv. Den kommer seg nok etterhvert. Spennende med maksimal og spennende med positive EL-tester. Jeg blir alltid usikker på når det er best å legge inn aksjer på El dagen, blir stressa for at jeg går glipp av egget :laughing002 Men har forstått at det er lurt å legge inn aksjer etter EL også, så tenker at vi prøver det denne runden

Sliter med premom appen selv. Den kommer seg nok etterhvert. Spennende med maksimal og spennende med positive EL-tester. Jeg blir alltid usikker på når det er best å legge inn aksjer på El dagen, blir stressa for at jeg går glipp av egget :laughing002 Men har forstått at det er lurt å legge inn aksjer etter EL også, så tenker at vi prøver det denne runden

Ahaa, da er det nok appen det er noe galt med:p Takk for svar❤️ Jeg har hatt positive tester siden igår, men har har gjerne positive tester i to døgn. Og de blir gjerne litt sånn sterke, og da vet jeg at EL er på gang og kroppen ikke lurer meg:hilarious: Får jeg ikke slike sterke, så er det lurings på gang:laughing002 Er helt øm i magen, så kjenner det godt.. det sies jo at de beste dagene for spire er sex i dagene FØR EL, men vi legger inn idag og imorgen også. Prøver det nå siden vi er i PP3❤️

Ahaa, da er det nok appen det er noe galt med:p Takk for svar❤️ Jeg har hatt positive tester siden igår, men har har gjerne positive tester i to døgn. Og de blir gjerne litt sånn sterke, og da vet jeg at EL er på gang og kroppen ikke lurer meg:hilarious: Får jeg ikke slike sterke, så er det lurings på gang:laughing002 Er helt øm i magen, så kjenner det godt.. det sies jo at de beste dagene for spire er sex i dagene FØR EL, men vi legger inn idag og imorgen også. Prøver det nå siden vi er i PP3❤️

Ja, det er helt riktig. En gynekolog fortalte meg at årsaken til at mange ikke treffer EL er fordi de gir seg dagen de får positive tester. Men at det er viktig å legge inn aksjer de to påfølgende dagene, fordi man vet aldri med sikkerhet NÅR egget slipper osv osv.

Ja, det er helt riktig. En gynekolog fortalte meg at årsaken til at mange ikke treffer EL er fordi de gir seg dagen de får positive tester. Men at det er viktig å legge inn aksjer de to påfølgende dagene, fordi man vet aldri med sikkerhet NÅR egget slipper osv osv.

Nei, det er jo også sant, men om man temper, så ser en jo når EL har vært, bare ikke akkurat på timen :knegg: Tror heldigvis EL er idag:dance011

Så spennende at smertene kommer og går – det passer perfekt med at eggløsning mest sannsynlig har skjedd i løpet av dagen eller er i ferd med å skje akkurat nå
Da trekker jeg et symbolsk sjansekort – for å gi deg et lite glimt inn i energien rundt om innsatsen deres denne syklusen kan gi et mirakel

Tarotkort: The Sun (Solen) ☀️
Livsglede – Fruktbarhet – Gode nyheter – Oppfyllelse
WOW! Dette kortet er et av de mest positive i hele tarotstokken ✨
Det viser en varm, trygg energi – og forbindes ofte med graviditet, nytt liv og glede. Det forteller at det dere har gjort nå – med kjærlighet, nærhet og perfekt timing – har skapt de beste forutsetningene for at noe nytt og vakkert kan vokse fram
Budskapet fra The Sun:
«Du har gjort det som trengs. Nå kan du tillate deg å kjenne håpet. Varmen du har lagt i dette, kan gi liv.»

Dette er et meget sterkt sjansekort – og jeg blir helt varm inni meg på dine vegne

Tok en på utvannet urin, og nå var de negative igjen :happy093.
Screenshot_20250625_124427_Premom.jpg

Dobbeltpost, hva skjedde her?:hilarious:

Last edited:
El-testene går litt opp igjen ned:hilarious: Tror ikke jeg gidder å teste mer og sier meg fornøyd med det- forhåpentligvis for siste gang:smiley-bounce012:binkybaby:dance011Hatt mye murringer av og på i hele dag, men helt sykt ille, vonde el-smerter fra kl 16.50-17.15'ish- tror egget slapp da:nailbiting::dance008:love017
Screenshot_20250625_172341_Premom.jpg

Last edited:
Back
Topp