♡ IKM uke 28 ♡

Flere som skal prøve ananas? xsmile9

IMG_5242.jpeg

Hei, melder meg inn her og krysser fingrene for et fullbårent svangerskap denne runden. Vi startet prøvingen for fullt i 2023. Er selvsagt noen måneder vi ikke har fått prøvd innimellom. Og har gått gjennom 2 kjemiske og 2 spontanaborter det siste året.

Utredning både offentlig og privat uten noen funn. Jeg er i tankeboksen og vet ikke om det blir flere forsøk etter denne syklusen.

Drømmen om å utvide flokken er stor, håpet egentlig på å få et helt firkløver til sammen. Men tiden renner ut...

Babytanker - 36 - 3 - har mistet tellingen (ca 19 mnd) - 24.06 - 07.07

Hei, melder meg inn her og krysser fingrene for et fullbårent svangerskap denne runden. Vi startet prøvingen for fullt i 2023. Er selvsagt noen måneder vi ikke har fått prøvd innimellom. Og har gått gjennom 2 kjemiske og 2 spontanaborter det siste året.

Utredning både offentlig og privat uten noen funn. Jeg er i tankeboksen og vet ikke om det blir flere forsøk etter denne syklusen.

Drømmen om å utvide flokken er stor, håpet egentlig på å få et helt firkløver til sammen. Men tiden renner ut...

Babytanker - 36 - 3 - har mistet tellingen (ca 19 mnd) - 24.06 - 07.07

Ønsker deg hjertelig velkommen inn hit i gruppa vår:smiley-angelic003Så lei meg for å høre om alle spirene dere har mistet:sad010Håper spiren sitter i denne PP❤️ massevis av lykke til❤️ Har lagt deg til✨

CD15/1DPO: Endelig var jeg i dpo-land:dance011:dance008:gen014 :chicken: Håper egget ble mottatt av en del friske svømmere, og helt sikkert noen som satt i rullestol også,:sign17:sign19:laughing002
Mannen greide ikke å komme i mål igår. Han sa han aldri har opplevd meg SÅ våt før; stakkaren bare svømte rundt og utbrøt frustrert" jeg sa jo jeg ikke kjenner noen friksjon med prefert" jeg responderte derpå "men jeg har jo ikke det, er jo bare meg som er VÅT":wacky:
Takk til Solvispect slimløsende hostesaft og grapefruktkjerneekstrakt-dråper for deeeeet:hilarious:

Så jadda, jeg begynte å grine etterpå fordi vi ikke ikke kom i mål på den viktigste dagen og han prøvde å trøste meg med å si vi hadde hatt masse sex i 3 dager, siste load med sperm ble levert i huhaen kl 00.10 natt til igår på CD14 som jeg sov med oppi der hele natten(gjort det samme i 3 netter og det renner først ut om morgenen når jeg setter meg på doen:angelic:). Og hadde EL igår ettermiddag kl 16.50'ish. Var så sinnsykt vondt en halvtime til 17.15'ish. Så 17 timer før EL hadde vi sist vellykket samleie:sex

Jaja, det var den PP og jeg mistet absolutt hele troen på at det da blir en marsbaby❤️

Noterer ned symptomer bare for tull:
Føler fra igår av at magen blenfyllt opp nederst, som når jeg er gravid!

Screenshot_20250626_064417_FF App.jpg

CD39 og 2DPO! :smiley-bounce016

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves - måtte det bare være et gullegg! :joyful: Nå er jeg så sjukt glad for at jeg var sta og fortsatte både temping og testing selv om det drøyde. En fin bekreftelse på at kroppen min gjør så godt den kan og at el kan komme sent. Jeg skal huske dette og ikke gi meg om jeg må gjennom enda en slik syklus, men la oss nå håpe det blir en spire!

Vedlegg

• IMG_5354.jpeg
    IMG_5354.jpeg
    222,7 KB · Visninger: 34
Hadde tenkt til å droppe å melde meg inn denne pp da jeg ikke trodde vi skulle rekke å få lagt inn noen aksjer, men nå ser det ut som det blir noe likevel! :hello2 Så daaa prøver vi!

FranskBoble - 28 - B1 - PP4 - EL 29/6 - IKM 12/7 :Heartpink

Velkommen inn hit :smiley-angelic003 Så bra dere rakk å legge inn aksjer:dance011Ønsker deg masse lykke til❤️ Har lagt deg til✨

1dpo!
Let the games begin :hilarious: nei, denne runden blir det ikkje like crazy testebonanza som sist! Men kjenne eg komme te å bli så gira når testene komme inn at eg brenne nok av nokon før eg reise på speidarleir:bag: berre ikkje 6dpo, kjære vene vennligst stopp meg om eg havne der:laughing021

1dpo!
Let the games begin :hilarious: nei, denne runden blir det ikkje like crazy testebonanza som sist! Men kjenne eg komme te å bli så gira når testene komme inn at eg brenne nok av nokon før eg reise på speidarleir:bag: berre ikkje 6dpo, kjære vene vennligst stopp meg om eg havne der:laughing021
Hahah, ja veldig spent på når jeg ryker på min første test denne PP. Forrige PP klarte jeg å vente til 9 DPO, og følte jeg nesten ble litt stolt :playful: :playful:

CD16 og kjenner ingen verdens ting... ser jo heldigvis på tempen at jeg er i dpo-land.. 2dpo, så 14 dager igjen til mens:p

Har nullstilt meg, men Guri, så kjipt det er å entre dpo-land med 0 håp:rolleyes:
Screenshot_20250627_090945_FF App.jpg

1dpo!
Du tar over for meg denna runden, tuts :dance011 :cool14 Synes du skal begynne å teste tidlig, jeg! Litt spennende med "krydder" og testetøsa i hverdagen:smiley-bounce022 Hvilken dpo drar du på speiderleir?❤️

Back
Topp