Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10dpo! Eller reise 9dpo til Åmot på hytto, og så videre til Gjøvik for leir 10dpo. Så teste mårningen 10dpo før avreise iallefall, er den negativ blir det å vente på mens.Du tar over for meg denna runden, tuts![]()
Synes du skal begynne å teste tidlig, jeg! Litt spennende med "krydder" og testetøsa i hverdagen
Hvilken dpo drar du på speiderleir?
![]()

time will tell. Merke eg har verken meir eller mindre håp denne runden, har virkelig ingen fanari!
Min premom seie og det, den meine alltid at peak er dagen før EL, sjukt irriterande. Så den bomme med ein dag her, alltid. Eg har som oftast kort topp og egget slippes kort tid etter positiv test, iallefall aldri dagen etter..
Så irriterende egentligMin premom seie og det, den meine alltid at peak er dagen før EL, sjukt irriterande. Så den bomme med ein dag her, alltid. Eg har som oftast kort topp og egget slippes kort tid etter positiv test, iallefall aldri dagen etter..
Ja, usikker om ein kan overstyra detSå irriterende egentlig
eg bruke mest FF til å følge syklus uansett, så aldri brydd meg med premom. Men nå når temping funke dårlig e det berre irriterande at premom henge bak
Ja, usikker om ein kan overstyra deteg bruke mest FF til å følge syklus uansett, så aldri brydd meg med premom. Men nå når temping funke dårlig e det berre irriterande at premom henge bak
![]()
Jeg bruker. Første syklus nå. Egentlig forteller den meg ingenting mer enn det jeg allerede vet, men jeg har veldig stabil syklus på 28 dager. Men det er en helt grei dings og informativ på mange områder.Noen som bruker fertilitetdmonitor? Noen tanker rundt å investere i det om det ikke sitter denne runden?
Noen som bruker fertilitetdmonitor? Noen tanker rundt å investere i det om det ikke sitter denne runden?

Takk for svar, FF hvordan funker den? Jeg bruker Flo og Premom, rart hvor avhengig man blir av å tracke alt man kan.Ja, bruker den! Har hatt den i 9 år ish. Synes den er grei, men siden jeg temper, bruker el-tester(strimmeltester) har Ladycomp'n(maskin jeg temper med) og bruker FF, så blir den litt overflødig. Og dumt at den kun kan brukes én gang daglig. Noen får lh-toppen på kvelden uten de egentlig vet om det og da misser de jo peak om de har en kort lh-topp. Men liker man kan teste for graviditet med den, det er et stort pluss![]()
Takk for svar, FF hvordan funker den? Jeg bruker Flo og Premom, rart hvor avhengig man blir av å tracke alt man kan.
Bruker FF(Fertility friend) til å logge temp og symptomer.«Selv i mørket glitrer stjernene – og én av dem er din. Du har sendt ønsket ditt ut, og nå er det på vei tilbake til deg.»
10dpo! Eller reise 9dpo til Åmot på hytto, og så videre til Gjøvik for leir 10dpo. Så teste mårningen 10dpo før avreise iallefall, er den negativ blir det å vente på mens.
E jo litt allergisk mot negative tester og så såååetime will tell. Merke eg har verken meir eller mindre håp denne runden, har virkelig ingen fanari!
Har tenkt å planlegge å få tatt med nokre urinbeger slik at eg kan teste i teltet om eg blir gravid, for då vil eg jo testa progress liksom. Godt mulig så finnes det eit bygg med skikkelige toaletter i også i nærheten, det hadde vært det beste![]()
Når pleier du å teste positivt?
og det finnes ikke noe så fint som å glana på de to vakre, magiske strekene
Nå har jo ikkje akkurat eg vært testetøs alle graviditetene mine, men dei eg har så har eg testa positivt innen 10dpo iallefall, så e den negativ 10dpo gidde eg ikkje styra med meir test på leir neiDa kan det jo hende du vet svaret før du drar på speiderleir![]()
Når pleier du å teste positivt?
Vet du er litt sånn IKKE så veldig glad i negative tester, så kanskje det er like greit å drøye det til 10 dpo? Jaaah, om du tester positivt må du seff teste videre å sjekke ståa med stigningenog det finnes ikke noe så fint som å glana på de to vakre, magiske strekene
![]()

men eg e litt sånn at det er PP2, så eg joine sikkert deg i neste IKM gruppe og
eller plot twist, du blir gravid og eg må laga neste IKM gruppa
Ja, men brått tester du positivt etter 10dpo, det kan en ikke vite vettuNå har jo ikkje akkurat eg vært testetøs alle graviditetene mine, men dei eg har så har eg testa positivt innen 10dpo iallefall, så e den negativ 10dpo gidde eg ikkje styra med meir test på leir nei
Får sjå, eg e mykje meir "care" nå enn sist, så godt mulig negative tester ikkje e lika heftig denna gangen. Føles litt stressande å reise vekk før ein tester og, så tenke eg teste på Torsdag om eg får tid, og iallefall Fredagmen eg e litt sånn at det er PP2, så eg joine sikkert deg i neste IKM gruppe og
eller plot twist, du blir gravid og eg må laga neste IKM gruppa
![]()
Testa jo først positivt 10dpo sent om kvelden med E, jeg. Og før det var det alltid positiv test 6dpo, 8dpo eller 9dpo senest
Åneeei, du- det tror jeg er svært lite sannsynlig
Og med snart 400 tester liggende klar, så kan testetøsa slippes fri om 6 dager