Grasstusten13
Blir kjent med forumet
Legge inn aksjer hver dag eller annahver mon tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så mye dere har lyst / får tilLegge inn aksjer hver dag eller annahver mon tro?![]()
Vis vedlegget 461266Vis vedlegget 461267
Dette så dårlig utHoldt meg ca. like lenge hver gang, ca. 4 timer, men drakk mer innimellom, så tisset var mye mindre konsentrert nå.
Håper på god strek i morgen tidlig![]()

Såpass ja!Jeg vet om 2 her på forumet som fikk EL på sånn CD90(!) og ble gravide
Det er innenfor normalen å ha EL så sent som CD21 (35 dagers syklus), så det trenger ikke nødvendigvis bety at det er noe galt. Og selv om det skulle være noe underliggende, kan man likevel bli gravid![]()
Legge inn aksjer hver dag eller annahver mon tro?![]()

herregud, stakkars mann. Han måtte jobbe for å komme i mål
Han blir så stresset, selvom alle ungene er lagt.. "for tenk om de må på do?" og diverse andre scenarioer for om vi blir ferska
Og verste er at jeg sikkert ikke får positive tester imorgen heller
UffdaNå er det lagt inn babyaksjerherregud, stakkars mann. Han måtte jobbe for å komme i mål
Stakkaren var SÅ stresset. Han kommer vanligvis veldig fort, men idag av alle dager skulle det drøøyyyyees
Han blir så stresset, selvom alle ungene er lagt.. "for tenk om de må på do?" og diverse andre scenarioer for om vi blir ferska
Så er lenket til soverommet, gitt! Nå sover(snorker) han søtt
![]()
Ble aksjer her også, han kom veldig fort, og flaks for oss fikk vi gjort oss ordentlig ferdig før 2-åringen våknet
Vi tar det alltid på sofaen siden hun sover rett ved siden av oss 
Herregud jeg dauer litt, sånn er det når man stress p…e! Been there done that! Verste er at da taaaar det mye lengre tidNå er det lagt inn babyaksjerherregud, stakkars mann. Han måtte jobbe for å komme i mål
Stakkaren var SÅ stresset. Han kommer vanligvis veldig fort, men idag av alle dager skulle det drøøyyyyees
Så er lenket til soverommet, gitt! Nå sover(snorker) han søtt
![]()
spent påUffdaBle aksjer her også, han kom veldig fort, og flaks for oss fikk vi gjort oss ordentlig ferdig før 2-åringen våknet
Vi tar det alltid på sofaen siden hun sover rett ved siden av oss
![]()
Jaja, får se om jeg får en runde på SOVEROMMET ikveld og
Bra dere har fått lagt inn aksjer dere også

Herregud jeg dauer litt, sånn er det når man stress p…e! Been there done that! Verste er at da taaaar det mye lengre tidspent på
Fortsettelsen her
Ja, han holdt på i 30.min, tydeligvis. Og denna mannen kommer vanligvis FORT!

Morgnurin var svak, men rett etter å ha tisset fikk jeg så sinnsyke el-smerter og tenkte at må bare holde meg en time og tisse igjen

Skal se om vi får lagt mer inn ikveld(om ikke stresset tar mannen istedenfor)

Han bare dro meg med seg inn på badet en tur

Tror EL er idag
Kan nok tenkes den er positiv litt utover dagen/kvelden

Yess! Tenker jeg tar en til i kveldNeeestenKan nok tenkes den er positiv litt utover dagen/kvelden
![]()

Yess! Tenker jeg tar en til i kveld![]()
Spent på test her nå?
Da har vi bestemt oss for at vi skal legge aksjer denne PP, da vi konkluderte med at vi ikke ønsker å vente lenger
Hva tenker dere om utviklingen på EL testene? Den har gått ned igjen idag, og er på CD18, så stusser på at er så lavt..

Jeg selv har hatt lange sykluser før, og det seneste jeg har fått EL før er på CD24