♡ IKM uke 24 ♡

PXL_20250526_145124560.MP~3.jpgPXL_20250526_184426934.MP~2.jpg
Dette så dårlig ut :hilarious: Holdt meg ca. like lenge hver gang, ca. 4 timer, men drakk mer innimellom, så tisset var mye mindre konsentrert nå.
Håper på god strek i morgen tidlig :happy:

Jeg vet om 2 her på forumet som fikk EL på sånn CD90(!) og ble gravide :hilarious:

Det er innenfor normalen å ha EL så sent som CD21 (35 dagers syklus), så det trenger ikke nødvendigvis bety at det er noe galt. Og selv om det skulle være noe underliggende, kan man likevel bli gravid :happy:
Såpass ja! o_O

Nå er det lagt inn babyaksjer:chicken::sign17:sign19:love7 herregud, stakkars mann. Han måtte jobbe for å komme i mål❤️ Stakkaren var SÅ stresset. Han kommer vanligvis veldig fort, men idag av alle dager skulle det drøøyyyyees:hilarious: Han blir så stresset, selvom alle ungene er lagt.. "for tenk om de må på do?" og diverse andre scenarioer for om vi blir ferska:p Så er lenket til soverommet, gitt! Nå sover(snorker) han søtt:sleep002:shy: Og verste er at jeg sikkert ikke får positive tester imorgen heller:laughing001

Nå er det lagt inn babyaksjer:chicken::sign17:sign19:love7 herregud, stakkars mann. Han måtte jobbe for å komme i mål❤️ Stakkaren var SÅ stresset. Han kommer vanligvis veldig fort, men idag av alle dager skulle det drøøyyyyees:hilarious: Han blir så stresset, selvom alle ungene er lagt.. "for tenk om de må på do?" og diverse andre scenarioer for om vi blir ferska:p Så er lenket til soverommet, gitt! Nå sover(snorker) han søtt:sleep002:shy: Og verste er at jeg sikkert ikke får positive tester imorgen heller:laughing001
Uffda :hilarious: Ble aksjer her også, han kom veldig fort, og flaks for oss fikk vi gjort oss ordentlig ferdig før 2-åringen våknet :laughing002 Vi tar det alltid på sofaen siden hun sover rett ved siden av oss :smiley-ashamed004

Herregud jeg dauer litt, sånn er det når man stress p…e! Been there done that! Verste er at da taaaar det mye lengre tid :playful: spent på
Fortsettelsen her

Uffda :hilarious: Ble aksjer her også, han kom veldig fort, og flaks for oss fikk vi gjort oss ordentlig ferdig før 2-åringen våknet :laughing002 Vi tar det alltid på sofaen siden hun sover rett ved siden av oss :smiley-ashamed004

Er nettopp dette som stresser mannen, for selvom være barn er lagt, så kan de komme ned i stua hvis de må på do(men da hadde alle vært på do og lagt seg) :hilarious: :laughing021 Jaja, får se om jeg får en runde på SOVEROMMET ikveld og:laughing001 Bra dere har fått lagt inn aksjer dere også:love7:hello2

Herregud jeg dauer litt, sånn er det når man stress p…e! Been there done that! Verste er at da taaaar det mye lengre tid :playful: spent på
Fortsettelsen her

Yes, har skjedd kanskje en eller to ganger før ila straks 19 år, og seff måtte det skje igjen akkurat igår kveld(når jeg var drittlei allerede):p:laughing021 Ja, han holdt på i 30.min, tydeligvis. Og denna mannen kommer vanligvis FORT!:p:sign19:sign17

CD13: Da er det nok EL idag:smiley-bounce012 Morgnurin var svak, men rett etter å ha tisset fikk jeg så sinnsyke el-smerter og tenkte at må bare holde meg en time og tisse igjen:smiley-ashamed004

De ble positive på 2.urin, ventet med å teste med CB-monitoren til 2.urin og da gikk den på maks(hadde jeg testet med morgenurin, hadde jeg gått glipp av maks) :dance011:gen014

Humpet til den o' store gullmedalje igår kveld/natt, så er sikret slikt sett:love7:sign17 :sign19 Skal se om vi får lagt mer inn ikveld(om ikke stresset tar mannen istedenfor):smiley-bounce022

20250527_100315.jpg
Screenshot_20250527_110120_Premom.jpg
Screenshot_20250527_063131_FF App.jpg

Har lagt inn aksjer :sign17 :smiley-bounce012:sign19 Han bare dro meg med seg inn på badet en tur:smiley-bounce022:gen014:sex Tror EL er idag:love7

Screenshot_20250527_125010_Premom.jpg

Da har vi bestemt oss for at vi skal legge aksjer denne PP, da vi konkluderte med at vi ikke ønsker å vente lenger :angelic:

Hva tenker dere om utviklingen på EL testene? Den har gått ned igjen idag, og er på CD18, så stusser på at er så lavt..

Vedlegg

• IMG_5600.jpeg
    IMG_5600.jpeg
    774,3 KB · Visninger: 47
Da har vi bestemt oss for at vi skal legge aksjer denne PP, da vi konkluderte med at vi ikke ønsker å vente lenger :angelic:

Hva tenker dere om utviklingen på EL testene? Den har gått ned igjen idag, og er på CD18, så stusser på at er så lavt..

Så koselig dere har bestemt dere for å prøve❤️:dance008:love7

Ser ikke ut som du har hatt EL ennå?:happy118 Jeg selv har hatt lange sykluser før, og det seneste jeg har fått EL før er på CD24❤️ Fortsett å teste, også kan jeg vant anbefale temping- så der en hvor en er i syklusen og når EL har vært:happy119

Noen andre her, som snart har EL?:smiley-bounce015

Back
Topp