♡ IKM uke 24 ♡

Vis vedlegget 460476

Velkommen til IKM uke 24!

Vi er mange som er spente, og som har store håp:smiley-angelic001 Kanskje du prøver for første gang, eller kanskje du har vært gjennom denne reisen en stund- uansett hvor du er, så er du hjertelig velkommen❤️

Med ønske om spirer, positive tester og termin i februar- heia oss:dance008

P.S
Kommer kun til å ha IKM gruppe for en uke om gangen, da jeg har hatt hyperemesis i hver graviditet- så om jeg blir gravid, så får jeg ikke fulgt opp flere uker pga dårlig form som inntrer i uke 4/5❤️

Eksempel på innmelding:

Nick - alder - barnet du prøver på - hvilken prøveperiode du er i - eggløsningsdag (EL) - ikke-kommende mens (IKM)

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP2 - EL 29.05 - IKM 14.05

♡Mandag 09.06
Førstegangsmams - 28 - B1 - PP1 etter SA+MA - EL 28/6 - IKM 9/6

♡Tirsdag 10.06

♡Onsdag 11.06

Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6
Lykkeliten - 34 - B3 - PP2 - EL 27.5 - IKM 11.6

♡Torsdag 12.06
Sjokolade90 - 35 - B3 - PP10 - EL 31/05 - IKM 12/06

♡Fredag 13.06
Alfakrøll - 38 - B2 - PP4 - EL 30/05 - IKM 13/06

Smågoth - 30 - B2 - PP6 - EL 30.05. - IKM 13.06

♡Lørdag 14.06
mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 - PP2 - EL 29.05 - IKM 14.05
Eplejuice - 35 - B2 - PP8 - EL 31.05 - IKM 14.06

♡Søndag 15.06
Tilla_ - 31 - B5 - PP4 (PP2 etter kjemisk) - EL 01.06? - IKM 16.06?

♡Gravid :dummy: :love7 :dummy1:

♡TR :smiley-angry017

Ønskebarn<3 34 - B3 - PP2 - el? Ikm 9/6

Fortsatt bare sticky slim ennå, med litt rosa i. Håper på EL slim i morgen, men det trenger kanskje litt tid til å gå innom creamy stadiet først :bag:

Fortsatt bare sticky slim ennå, med litt rosa i. Håper på EL slim i morgen, men det trenger kanskje litt tid til å gå innom creamy stadiet først :bag:

Håper på EL-slim imorgen :Heartred

Har nettopp fått lagt inn denne pp'ns første aksjer:smiley-bounce012Kan godt hende EL er minst 5 dager unna, men har helt vannete utflod med en del el-slim i, så prøver å få lagt inn aksjer hver dag nå:sign17:sign19

Omg, jeg nøs og kjente det kom masse slim ut. Dro ned og det hang en ubrutt streng med slim fra meg og nedi trusa :laughing021 Studerte det som havnet i innlegget, det var en mellomting mellom creamy og eggehvite. Så fruktbar fase starter nok nå :excited001

Omg, jeg nøs og kjente det kom masse slim ut. Dro ned og det hang en ubrutt streng med slim fra meg og nedi trusa :laughing021 Studerte det som havnet i innlegget, det var en mellomting mellom creamy og eggehvite. Så fruktbar fase starter nok nå :excited001

Jereij, da er vi igang:cool14:dance008

CD11 og igår kveld kl.23.30ish fikk vi lagt inn de første babyaksjene denne PP'n :sign19 :love7:sign17 Satser på vi får til å legge inn hver kveld til etter EL er over:sex

Drikker salvie-te med melk og honning morgen/kveld til positiv EL-test(maks i 14 dager, har drukket det i 6 dager inntil nå) og drikker et glass saft med grapefruktkjerneekstrakt-dråper daglig for mer el-slim:angel10

Hatt EL-slim i 3 dager og kjenner murringer i eggstokkene av og på. EL-testene er begynt å stige, så får vi se når EL er på plass denne syklusen:smiley-bounce015

Screenshot_20250525_120525_Premom.jpg

Screenshot_20250525_121603_FF App.jpg

CD11 og igår kveld kl.23.30ish fikk vi lagt inn de første babyaksjene denne PP'n :sign19 :love7:sign17 Satser på vi får til å legge inn hver kveld til etter EL er over:sex

Drikker salvie-te med melk og honning morgen/kveld til positiv EL-test(maks i 14 dager, har drukket det i 6 dager inntil nå) og drikker et glass saft med grapefruktkjerneekstrakt-dråper daglig for mer el-slim:angel10

Hatt EL-slim i 3 dager og kjenner murringer i eggstokkene av og på. EL-testene er begynt å stige, så får vi se når EL er på plass denne syklusen:smiley-bounce015

Screenshot_20250525_120525_Premom.jpg

Screenshot_20250525_121603_FF App.jpg
Spennende :excited001

Tok en test nå, og den var skuffende:knegg: Jaja, tester mer imorgen:thumleft
20250525_190233.jpg

Er vel den nye normalen det nå :shy: Men den er på vei da! Jeg er stressa over at jeg har hatt svært lite symptomer på EL, men at testen i går var positiv. Tenker å fortsette å teste for å se om det kommer en topp til :smiley-ashamed004

Er så dritlei av å vente :hilarious: Vil bare være i dpo-land, der jeg trives best:angel5 Fikk dere lagt inn aksjer igår?❤️

Er så dritlei av å vente :hilarious: Vil bare være i dpo-land, der jeg trives best:angel5 Fikk dere lagt inn aksjer igår?❤️
Ja, jeg også! I DPO-land kan man endelig slappe av! Tiden før syntes jeg er skikkelig pes :shifty: Syntes tiden går sakte, og det er bare stress med å få lagt inn aksjer og testing etter el.. Ja! Heldigvis! La inn noen til morgen i dag også, og kanskje i kveld og i morgen:angelic: Jeg har fremdeles litt problemer med å tro at LH-topoenger har vært, selv om testen var sterk i går. Skal ta en til snart for å se hvor vi ligger i løypa. Dine tester var jo kjempe sterke!

Ja, jeg også! I DPO-land kan man endelig slappe av! Tiden før syntes jeg er skikkelig pes :shifty: Syntes tiden går sakte, og det er bare stress med å få lagt inn aksjer og testing etter el.. Ja! Heldigvis! La inn noen til morgen i dag også, og kanskje i kveld og i morgen:angelic: Jeg har fremdeles litt problemer med å tro at LH-topoenger har vært, selv om testen var sterk i går. Skal ta en til snart for å se hvor vi ligger i løypa. Dine tester var jo kjempe sterke!

Jaaa, er akkurat sånn det er- så behagelig å være i dpoland med masse håp om spire:love7

Mange kjenner ikke noe til EL i det hele tatt, så sånn sett er det ikke noe rart❤️ Pleier du å ha el-smerter?:)

Får gjerne sånne sterke streker, så jeg vet når EL er:hilarious:

Jaaa, er akkurat sånn det er- så behagelig å være i dpoland med masse håp om spire:love7

Mange kjenner ikke noe til EL i det hele tatt, så sånn sett er det ikke noe rart❤️ Pleier du å ha el-smerter?:)

Får gjerne sånne sterke streker, så jeg vet når EL er:hilarious:
Ja, gleder meg til jeg kan glede meg til det :joyful:
Nei, det er sant! Jeg vet ikke kjenner noe til el, men mener jeg merket det forrige syklus.. Da var det den første etter MA, og sist før det er mange år siden.. Så det er vanskelig å si. Har hatt litt murringer nå, men ikke mer enn det. Syntes dog det er litt tidlig å få el nå på CD 12:arghh: Testene går nedover ser jeg, men kan jo gå en topp til kanskje?

Vedlegg

• IMG_0811.jpeg
    IMG_0811.jpeg
    532,9 KB · Visninger: 36
Ja, gleder meg til jeg kan glede meg til det :joyful:
Nei, det er sant! Jeg vet ikke kjenner noe til el, men mener jeg merket det forrige syklus.. Da var det den første etter MA, og sist før det er mange år siden.. Så det er vanskelig å si. Har hatt litt murringer nå, men ikke mer enn det. Syntes dog det er litt tidlig å få el nå på CD 12:arghh: Testene går nedover ser jeg, men kan jo gå en topp til kanskje?

Så leit å høre du har gått gjennom en MA:confused:❤️ Tungt å miste den lille:sad010 Hadde selv sist en SA i januar jeg også..

Ser ut som du har hatt EL, men om du er i tvil, så fortsett å test❤️

CD12 og negative tester ennå... og mannen sovnet igår og var sliten. Ble så lei meg at jeg begynte å grine:hilarious: Så ble ikke noen aksjer igår. Så nå er det 33 ish timer siden siste aksjeinnlegg. Hadde tenkt å kose når mini skal sove lur, men så har brått 17åringen fri fra vgs også. Da røyk den sjansen... æsj, da har jeg gitt opp denne PP'n også:arghh: Testene er fortsatt sterke, men negative... EL-testing minutt for minutt som lett kan bli el-testing med neeeesten positive tester som varer en uke:banghead: Kjenner jeg er bra SUR idag:bored: Er så drittlei kroppen min:bag:
20250526_081649.jpg

Screenshot_20250526_082315_FF App.jpg

Screenshot_20250526_082154_Premom.jpg

Back
Topp