♡ IKM uke 24 ♡

Ikke sant. Selv om mange klarer det på 1-3 mnd, innen 6 mnd har 80% klart det. Vi er sannsynligvis blandt de 80%, bare bakerst i køen :hilarious:
Ja det er jo egentlig gøy å drive og tempe og være så spent. Så lenge man ikke man må prøve altfor lenge, da er det ikke gøy lenger :dead: 5-6 PP holder det. Kjenner egentlig ikke på hastverk nå da, jeg har en fra før som kan være nok å ha med å gjøre, og stresser faktisk mindre enn jeg trodde med aldersforskjell (evt. neste PP blir nøyaktig 3 års forskjell)
Selvsagt er vi en av de 80% :joyful: Kan ikke tro noe annet, for da blir jeg motløs!
Så fint at du ser sånn på det! Venter fremdeles på at jeg skal føle det sånn. Men det kommer nok. Jeg fikk jo sånn plutselig hastverk da jeg ble gravid. Termin ble helt perfekt mtp jobb, permisjon, ferie og barnehagestart. Så ble aldersforskjellen kun 4 år og 1 mnd. Da det ble konstatert MA, tenkte jeg at jeg skulle bli gravid igjen 2 uker etterpå, slik at vi fremdeles kunne fått 2025 barn.. sånn ble det ikke og jeg ble bare helt ødelagt av det. Hadde liksom sett for meg 2025, og kun 4 år forskjell.. Nå blir det liksom 5 uansett, hvis ikke mer :banghead:
Vet ikke hvorfor dette var så viktig for meg, men. Bare å omstille seg :cool:

Selvsagt er vi en av de 80% :joyful: Kan ikke tro noe annet, for da blir jeg motløs!
Så fint at du ser sånn på det! Venter fremdeles på at jeg skal føle det sånn. Men det kommer nok. Jeg fikk jo sånn plutselig hastverk da jeg ble gravid. Termin ble helt perfekt mtp jobb, permisjon, ferie og barnehagestart. Så ble aldersforskjellen kun 4 år og 1 mnd. Da det ble konstatert MA, tenkte jeg at jeg skulle bli gravid igjen 2 uker etterpå, slik at vi fremdeles kunne fått 2025 barn.. sånn ble det ikke og jeg ble bare helt ødelagt av det. Hadde liksom sett for meg 2025, og kun 4 år forskjell.. Nå blir det liksom 5 uansett, hvis ikke mer :banghead:
Vet ikke hvorfor dette var så viktig for meg, men. Bare å omstille seg :cool:
Ja vettuhva, hadde jeg visst på forhånd at det skulle ta 6 PPer å lage datteren min, hadde jeg taklet det dårlig, ass :smiley-ashamed004 Denne prøvingen går heldigvis bedre, var ikke før jeg fikk negativ test nå i slutten av PP5 at jeg syns det var skuffende.
Håper du kommer over på bedre tanker! Men greit å være forberedt på at du ikke gjør det heller, alle er jo forskjellige og vi kan ikke kontrollere følelsene våre. Er så lett å drømme seg bort og da "planlegge" livet, også blir vi så skuffa når det ikke går :sorry: Men ja, nå blir det 2026 baby uansett! Jeg er egentlig ok med det da, men syns ikke det skal drøye så mye lenger likevel :hilarious:

Yup, med alle sammen:bag: Med førstesnupp kastet jeg opp fra uke 5 til uke 25, med snuppe nr 2 var det det samme som med nr 1, med nr 3 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 13ish(gutt), med nr 4 lå jeg bare stille på et rom og var veldig, veldig kvalm fra uke 6 til uke 18(gutt), med nr5 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 27(gutt) og med nr 6(gutt) kastet jeg opp fra uke 5 til uke 16:depressed: Så har ikke vart hele svangerskapet hos meg, og det er jeg veldig takknemlig for❤️ Håper virkelig du slipper unna hyperemesis denne gangen:smiley-angelic001
For håpe du slipper det denne gangen :Heartred

For håpe du slipper det denne gangen :Heartred

Har sluttet å håpe på det, men hadde vært helt fantastisk å kunne få opplevd et svangerskap uten hyperemesis❤️:angel5

CD9 og spotter fader meg ennå litt:bored: Uansett, CB-monitoren gikk rett på HØY idag:smiley-bounce012 Er jo lov å håpe siden den gikk på HØY med denne pp'ns første test:gen014:smiley-angelic001 Har ikke begynt med aksjer ennå, da barn er hjemme hele tiden:hilarious::whacky011 men vi skal nå iallefall prøve å få lagt inn nok aksjer:knegg:
Drikker salvie-te morgen og kveld(forkorte folikkelfase), og drikker et glass med saft og grapefruktkjerneekstrakt-dråper( for mer EL-slim):greet015
20250523_095759.jpg
Screenshot_20250523_110408_Premom.jpg
Screenshot_20250523_110549_FF App.jpg

Sitter og lurer på om jeg skal bestille flere menstruser, men det er jo alltid den "men tenk hvis det klaffer nå" :smiley-ashamed004 Selv om jeg egentlig ikke hadde tenkt særlig over det hvis det ble bomkjøp, hadde vært overlykkelig for å bli gravid isteden :hilarious:

Her er dagens temp forresten, det går nedover mot fruktbar fase!
Screenshot_20250523-121355.png
Har fortsatt litt blodig utflod, håper det går over til ELslim i morgen eller søndag :smiley-angelic001

Hei!

Gakkepus - 34 - B2 - PP1 - EL 2/6 IKM 17/6

Har vært trofast mot kvinneguiden siden 2012! Men ser at det skjer mye mer her, og tonen er vennligere også. :happy: Lykke til alle sammen! Blir spennende å følge med på tråden fremover

Hei! Er kjempe koselig å være her inne, mange hyggelige damer❤️ Helt sikker på at du kommer til å stortrives her inne:)

Dette er IKM-gruppe for uke 24, du har IKM i uke 25, så da må du nesten vente til den er opprettet eller opprette en selv:angel5 Om jeg blir gravid, så får jeg dessverre hyperemesis:confused: Og da kan jeg ikke ha en ikm-gruppe for flere uker enn en, da jeg så fort blir dårlig(informert om det i første innlegg)❤️ Beklager så mye❤️

Hei! Er kjempe koselig å være her inne, mange hyggelige damer❤️ Helt sikker på at du kommer til å stortrives her inne:)

Dette er IKM-gruppe for uke 24, du har IKM i uke 25, så da må du nesten vente til den er opprettet eller opprette en selv:angel5 Om jeg blir gravid, så får jeg dessverre hyperemesis:confused: Og da kan jeg ikke ha en ikm-gruppe for flere uker enn en, da jeg så fort blir dårlig(informert om det i første innlegg)❤️ Beklager så mye❤️
Se der! Var litt ivrig, gitt :troll: Lykke til!

Mannen må på jobbreise på tirsdag eller fredag og blir borte i en uke, pga sykdom på jobben :sad010 Krysser fingrene for at han må reise på fredag og at EL kommer før det, selv om jeg ikke tror den kommer før neste helg :facepalm: Håper denne blir positiv i dag eller i morgen!!

IMG_4850.jpeg

CD10 og fortsatt høy på monitor, el-testene er lave ennå, men har fra igår kveld hatt EL-slim; så skjer det nok noe ila de 5 neste dagene... håper jeg:knegg:

Drikker en kopp med salvie-te med melk og honning i morgen/kveld(for å forkorte folikkelfasen), og drikker et glass med saft med 12 dråper(maks dagsdose) grapefruktkjerneekstrakt-dråper i(for mer el-slim). Nå gjenstår det å se når EL kommer denne syklusen:whacky011:hilarious:

Screenshot_20250524_111105_Gallery.jpg
Screenshot_20250524_125445_FF App.jpg

CD 11 og litt stikkinger i venstre eggstokk de siste dagene.. begynte ELtestingen tidlig siden det er første gang, så vet jo ikke hvordan stigningen vil være. Ingen Elslim foreløpig, men føles litt mer vått :smiley-ashamed004

Premom mener jeg har topp i dag, men det virker tvilsomt eller?

Vedlegg

• IMG_0808.jpeg
    IMG_0808.jpeg
    411,9 KB · Visninger: 37
CD 11 og litt stikkinger i venstre eggstokk de siste dagene.. begynte ELtestingen tidlig siden det er første gang, så vet jo ikke hvordan stigningen vil være. Ingen Elslim foreløpig, men føles litt mer vått :smiley-ashamed004

Premom mener jeg har topp i dag, men det virker tvilsomt eller?

Positiv test den nestnederste:smiley-bounce012:talk017

Huff, det er litt dritt egentlig. Har ikke fått lagt inn aksjer enda :arghh:

Bare å kjøre på idag og imorgen. El kommer gjerne på ettermiddag/kveld 12 til 36 timer etter positiv test:smiley-bounce012

Bare å kjøre på idag og imorgen. El kommer gjerne på ettermiddag/kveld 12 til 36 timer etter positiv test:smiley-bounce012
Ja, det er sant.. Men nå tenker jeg at vi skulle lagt inn fler i forkant :arghh:

Forresten: Dette er samme test, siste avlest 1 minutt etter den andre, og kanskje da 1 minutt over tiden eller noe.. Blir den så mye sterkere på så kort tid uten at det er gyldig siden tiden er gått ut?

Vedlegg

• IMG_0809.jpeg
    IMG_0809.jpeg
    70,6 KB · Visninger: 38
Ja, det er sant.. Men nå tenker jeg at vi skulle lagt inn fler i forkant :arghh:

Forresten: Dette er samme test, siste avlest 1 minutt etter den andre, og kanskje da 1 minutt over tiden eller noe.. Blir den så mye sterkere på så kort tid uten at det er gyldig siden tiden er gått ut?

Neida, bare å legge inn aksjer❤️ men skjønner hva du mener❤️ Ja, de kan bli sterkere av å bli liggende, så viktig å lese av testen innenfor tiden som er angitt på pakken:)

Back
Topp