Selvsagt er vi en av de 80%Ikke sant. Selv om mange klarer det på 1-3 mnd, innen 6 mnd har 80% klart det. Vi er sannsynligvis blandt de 80%, bare bakerst i køen
Ja det er jo egentlig gøy å drive og tempe og være så spent. Så lenge man ikke man må prøve altfor lenge, da er det ikke gøy lenger5-6 PP holder det. Kjenner egentlig ikke på hastverk nå da, jeg har en fra før som kan være nok å ha med å gjøre, og stresser faktisk mindre enn jeg trodde med aldersforskjell (evt. neste PP blir nøyaktig 3 års forskjell)
Kan ikke tro noe annet, for da blir jeg motløs!Så fint at du ser sånn på det! Venter fremdeles på at jeg skal føle det sånn. Men det kommer nok. Jeg fikk jo sånn plutselig hastverk da jeg ble gravid. Termin ble helt perfekt mtp jobb, permisjon, ferie og barnehagestart. Så ble aldersforskjellen kun 4 år og 1 mnd. Da det ble konstatert MA, tenkte jeg at jeg skulle bli gravid igjen 2 uker etterpå, slik at vi fremdeles kunne fått 2025 barn.. sånn ble det ikke og jeg ble bare helt ødelagt av det. Hadde liksom sett for meg 2025, og kun 4 år forskjell.. Nå blir det liksom 5 uansett, hvis ikke mer

Vet ikke hvorfor dette var så viktig for meg, men. Bare å omstille seg

5-6 PP holder det. Kjenner egentlig ikke på hastverk nå da, jeg har en fra før som kan være nok å ha med å gjøre, og stresser faktisk mindre enn jeg trodde med aldersforskjell (evt. neste PP blir nøyaktig 3 års forskjell)
Denne prøvingen går heldigvis bedre, var ikke før jeg fikk negativ test nå i slutten av PP5 at jeg syns det var skuffende.
Men ja, nå blir det 2026 baby uansett! Jeg er egentlig ok med det da, men syns ikke det skal drøye så mye lenger likevel
Med førstesnupp kastet jeg opp fra uke 5 til uke 25, med snuppe nr 2 var det det samme som med nr 1, med nr 3 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 13ish(gutt), med nr 4 lå jeg bare stille på et rom og var veldig, veldig kvalm fra uke 6 til uke 18(gutt), med nr5 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 27(gutt) og med nr 6(gutt) kastet jeg opp fra uke 5 til uke 16
Så har ikke vart hele svangerskapet hos meg, og det er jeg veldig takknemlig for

Uansett, CB-monitoren gikk rett på HØY idag
Er jo lov å håpe siden den gikk på HØY med denne pp'ns første test
men vi skal nå iallefall prøve å få lagt inn nok aksjer

Lykke til alle sammen! Blir spennende å følge med på tråden fremover
Lykke til!
Krysser fingrene for at han må reise på fredag og at EL kommer før det, selv om jeg ikke tror den kommer før neste helg
Håper denne blir positiv i dag eller i morgen!!