mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Supert! Jepp skulle stå 15 JuniSå får man bare se om man havner her inne eller ikke..
Hyperemesis er noe dritt.. Det hadde jeg med nr.3![]()

Huff, håper ikke det blir så seintÅnei! Det var sånn tullete for meg forrige syklus, og da fikk jeg den seneste EL jeg har hatt, på CD17Følg med på slim, for det var også forsinket og mindre av hos meg.

ÅjaHuff, håper ikke det blir så seint
Ja, får se etter det! Men forrige runde hadde jeg to runder med EL-slim også.. bah
Tar du ELtester og / eller temper? Sånn at du vet nøyaktig når EL er
Blir det kort- eller lang syklus?
Kort syklus el på CD15 eller CD16, lang syklus alt fra CD18 til CD24
Drikker salvie-te, så håper på kort syklus
Jeg og er veldig spentSitter og grubler å tenkerBlir det kort- eller lang syklus?
Kort syklus el på CD15 eller CD16, lang syklus alt fra CD18 til CD24
Drikker salvie-te, så håper på kort syklus
![]()
Nå tror jeg egentlig at forrige syklus bare var en engangsgreie, så håper jeg kan ta utgangspunkt i min vanlige syklus nå. Får se når slimet kommer, og begynner å ta EL tester når jeg har hatt slim i et par dagerJeg og er veldig spentNå tror jeg egentlig at forrige syklus bare var en engangsgreie, så håper jeg kan ta utgangspunkt i min vanlige syklus nå. Får se når slimet kommer, og begynner å ta EL tester når jeg har hatt slim i et par dager

Begynner med CB-monitoren på fredag på CD9 og da ryker den første el-testen og. Med salvie-te, så kan jeg noen ganger få positiv el-test på CD12Positiv på CD12 hadde vært fantastisk!Håper og satser på den kommer når den skal![]()
Begynner med CB-monitoren på fredag på CD9 og da ryker den første el-testen og. Med salvie-te, så kan jeg noen ganger få positiv el-test på CD12
️
Positiv på CD12 hadde vært fantastisk!![]()

Første gangen jeg tar EL-tester nå! Så vet ikke helt hva jeg driver med. Dette er vel det man kan kalle min første PP noen sinne, så helt fersk. De gangene jeg har vært gravid har ikke vært planlagt, og har kun hatt en lang syklus etter MA i slutten av mars. Derfor spent på denne syklusen, og tenkte det var greit å starte med EL tester i første omgangÅjaTar du ELtester og / eller temper? Sånn at du vet nøyaktig når EL er

Velkommen til prøververden! Jeg tok mine første forrige PP faktisk, som var PP5 (har også 6 PPer bak datteren min)Første gangen jeg tar EL-tester nå! Så vet ikke helt hva jeg driver med. Dette er vel det man kan kalle min første PP noen sinne, så helt fersk. De gangene jeg har vært gravid har ikke vært planlagt, og har kun hatt en lang syklus etter MA i slutten av mars. Derfor spent på denne syklusen, og tenkte det var greit å starte med EL tester i første omgang![]()
Syns de var kjekke å ha når syklusen min ble rar. Vanligvis kan jeg stille klokken etter min, så har tenkt at det var unødvendig 
Takk!Velkommen til prøververden! Jeg tok mine første forrige PP faktisk, som var PP5 (har også 6 PPer bak datteren min)Syns de var kjekke å ha når syklusen min ble rar. Vanligvis kan jeg stille klokken etter min, så har tenkt at det var unødvendig
Hele prøvingen på datteren min tempet jeg, og begynte igjen i PP4 nå. Syns det er så kult å se bevis på at kroppen fungerer
![]()
Kjedelig å gå fra en stabil syklus til masse krøll for deg da Ja! Jeg syns det begynner å drøye nå, og mannen tok nylig en fancy sædtest hjemme, den viste kjempebra resultat, så da tenker jeg litt at det kanskje ikke er optimalt hos megTakk!Jøss, spennende da! Ja, det var det jeg tenkte også. Må ha noe konkret bevis for å ikke miste helt troen på egen kropp. Blir jo sprø av å ikke vite hva som skjer! Men kan jo bli litt sprø av denne testingen også
Kjedelig å gå fra en stabil syklus til masse krøll for deg da
Jeg har ikke snøring på hvordan syklusen min er, nærmest gått på prevensjon siden puberteten. Så lenge siden jeg har hatt en syklus, og da jeg hadde det var det ikke noe jeg brydde meg om. Aldri tenkt at å få barn skulle by på utfordringer.
Men jeg har jo blitt gravid før (bare ikke fort), og jeg har regelmessige sykluser, så det skal jo gå!
Som ung så jeg aldri for meg at jeg måtte prøve å bli gravid!
Tenkte at en dag så plutselig bare skjer det, sånn som alle andre jeg kjente som allerede hadde barn
Eh nei, endte opp med å ha vært sammen med mannen i 7 år (og gift i 2 år) før datteren vår kom 
Med alle??!! Nei da hadde det ikke blitt nr.5 her gittDu får være med videre på veien uansett
Hyperemesis er helt jææævlig, og vi prøver nå på vårt syvende barn.. og har hatt hyperemesis med alle sammen fra uke 4/5/6 til 13-27![]()
Her startet det i uke 5 med tredje og helt frem til baby var ute..Med alle??!! Nei da hadde det ikke blitt nr.5 her gittHer startet det i uke 5 med tredje og helt frem til baby var ute..
Med førstesnupp kastet jeg opp fra uke 5 til uke 25, med snuppe nr 2 var det det samme som med nr 1, med nr 3 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 13ish(gutt), med nr 4 lå jeg bare stille på et rom og var veldig, veldig kvalm fra uke 6 til uke 18(gutt), med nr5 kastet jeg opp fra uke 5 til uke 27(gutt) og med nr 6(gutt) kastet jeg opp fra uke 5 til uke 16
Så har ikke vart hele svangerskapet hos meg, og det er jeg veldig takknemlig for
Drikker salvie-te denne pp(for å forkorte folikkelfasen), så er jeg veldig HELDIG får jeg positive tester om 4 dager
Og drikker også grapefruktkjerneekstrakt-dråper i et glass saft(smaker høgg) Spotter fortsatt bittelitt også
Er ikke sikkert det er noe i veien med noen av dere heller, bare for noen tar det litt lenger tidJa! Jeg syns det begynner å drøye nå, og mannen tok nylig en fancy sædtest hjemme, den viste kjempebra resultat, så da tenker jeg litt at det kanskje ikke er optimalt hos megMen jeg har jo blitt gravid før (bare ikke fort), og jeg har regelmessige sykluser, så det skal jo gå!
Da er det på tide å bli kjent med kroppen din jaEr det som er spennende med prøving, du lærer så mye om kroppen! Om utfloden, hvor lang LH topp og lutealfase du har, osv
Før jeg var sånn 25 tenkte jeg jo ikke særlig over syklus, bare merket mer utflod rundt EL. Tenkte det ikke var vits i å ta en graviditetstest før mensen evt. var en uke for sen, så jeg har aldri trengt å ta detSom ung så jeg aldri for meg at jeg måtte prøve å bli gravid!
Tenkte at en dag så plutselig bare skjer det, sånn som alle andre jeg kjente som allerede hadde barn
Eh nei, endte opp med å ha vært sammen med mannen i 7 år (og gift i 2 år) før datteren vår kom
![]()

Ikke sant. Selv om mange klarer det på 1-3 mnd, innen 6 mnd har 80% klart det. Vi er sannsynligvis blandt de 80%, bare bakerst i køenEr ikke sikkert det er noe i veien med noen av dere heller, bare for noen tar det litt lenger tid
Ja, jeg har mye å lære kjenner jeg! Men det er jo fint det også.
Det var sånn jeg tenkte også! Helt frem til nå faktisk.. så naiv kan man være
Godt det ble spire til slutt, og håper på ny spire snart!![]()
5-6 PP holder det. Kjenner egentlig ikke på hastverk nå da, jeg har en fra før som kan være nok å ha med å gjøre, og stresser faktisk mindre enn jeg trodde med aldersforskjell (evt. neste PP blir nøyaktig 3 års forskjell)