♡ IKM uke 24 ♡

CD12 og negative tester ennå... og mannen sovnet igår og var sliten. Ble så lei meg at jeg begynte å grine:hilarious: Så ble ikke noen aksjer igår. Så nå er det 33 ish timer siden siste aksjeinnlegg. Hadde tenkt å kose når mini skal sove lur, men så har brått 17åringen fri fra vgs også. Da røyk den sjansen... æsj, da har jeg gitt opp denne PP'n også:arghh: Testene er fortsatt sterke, men negative... EL-testing minutt for minutt som lett kan bli el-testing med neeeesten positive tester som varer en uke:banghead: Kjenner jeg er bra SUR idag:bored: Er så drittlei kroppen min:bag:
20250526_081649.jpg

Screenshot_20250526_082315_FF App.jpg

Screenshot_20250526_082154_Premom.jpg
Kjenner meg så igjen :sorry: Slitsomme greier!

Fortalte til mannen at jeg begynte å grine igår :sad010 og at jeg var så lei meg over vi nå ikke fikk lagt inn aksjer nå mini sov pga størstesnupp også var hjemme. Han trøstet meg og sa han hadde tenkt vi kunne kose oss ikveld når vi la oss:love7 Da steg humøret betraktelig:angel5:hilarious: Må le litt av meg selv, for jeg er seriøst et følelsesmessig hormontroll, og det helt uten å være gravid engang:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:smiley-bounce022
Testet igjen og de er sterkere. Regner med jeg kaaanskje får positiv test imorgen(om jeg er heldig)
Screenshot_20250526_091509_Premom.jpg

Blir supert å komme seg dit når man har fått lagt inn aksjer til riktig tid! Da er det bare å sitte rolig i båten og krysse fingrene :excited001

Jaaah, lengter sånn til å være i dpo-land sammen med deg :love7 :smiley-angelic001

Men du, jeg lurte på om har tenkt å tempe? Kunne det vært noe for deg?❤️ Da ser en om EL har vært, så da slipper en å lure om EL har vært eller ikke:happy119

Jaaah, lengter sånn til å være i dpo-land sammen med deg :love7 :smiley-angelic001

Men du, jeg lurte på om har tenkt å tempe? Kunne det vært noe for deg?❤️ Da ser en om EL har vært, så da slipper en å lure om EL har vært eller ikke:happy119
Er ikke lenge til det da :excited001 Har ikke tenkt på det enda fordi det virker som det er så mye styr? Kan ikke nok om det det til å si aldri, men jeg er så trøtt og stressa om morgenen at jeg vet ikke om det fysisk lar seg gjøre :smiley-ashamed004 Ser jo dere andre som gjør det drar mye nytte av det da! Samsover med 3-åringen også. Men jeg skal vurdere det om det ikke blir noe roligere for meg neste PP:angel4

Klekket en stor eggehvite utav meg :laughing001 Tenker jeg tar en EL test senere. Får nok ikke positiv før i morgen, men vil se at det stiger :joyful:

PXL_20250526_145124560.MP~2.jpg
Greit utslag det, sterkere enn CD14 sist syklus :joyful: Da blir det nok positiv i morgen :D

Du har kanskje erfaring med dette fra tidligere, så da er det jo det lurt :joyful: Min ble brått positiv, og like brått negativ :bag:
Har bare erfaring fra forrige syklus, og den var annerledes, så vet ikke helt om jeg kan stole på det :smiley-ashamed004
4 øverste var CD11-14, 3 mellomste på CD15 og 3 nederste på CD16
PXL_20250501_135435495.MP~2.jpg

Så var vel en relativt plutselig økning fra CD14-15, så kanskje jeg kan regne med at det blir noe sånt nå? Positiv innen et døgn, ihvertfall!

Kanskje testene blir positive imorgen?:hilarious: Har gitt opp helt, kjenner jeg:p
Screenshot_20250526_182353_Premom.jpg

Fikk et skikkelig tegn rett utafor stuevinduet vårt :love017 :sad010 Jeg og mannen sto nettopp og tittet på den, og snakket om regnbue-baby:binkybaby Og at det maybe var et tegn❤️:happy10Mistet september-spiren vår i januar❤️✨
Screenshot_20250526_181146_Gallery.jpg

Starten_på_noe_fint: 34- B1-PP5-EL 02.juni-IKM 13.06.25

Hei igjen, prøver meg på en ny runde.
Vet at det er vanlig at man bruker tid, noen mer enn andre, samtidig føler jeg det bare popper opp graviditets annonseringer over alt rundt meg. Samboer er heldigvis med godt mot og prøver å få meg til å heller tenke at nå er det snart vår tur også. Så jeg skal jobbe mot et positivt sinn og krysser fingrene for at det sitter en av de neste prøveperiodene.

Lykke til alle sammen!

Klekket en stor eggehvite utav meg :laughing001 Tenker jeg tar en EL test senere. Får nok ikke positiv før i morgen, men vil se at det stiger :joyful:

Herlig med masse EL-slim:hello2fylte opp hele tisseglasset med en klump i sta når jeg skulle teste:knegg:

Starten_på_noe_fint: 34- B1-PP5-EL 02.juni-IKM 13.06.25

Hei igjen, prøver meg på en ny runde.
Vet at det er vanlig at man bruker tid, noen mer enn andre, samtidig føler jeg det bare popper opp graviditets annonseringer over alt rundt meg. Samboer er heldigvis med godt mot og prøver å få meg til å heller tenke at nå er det snart vår tur også. Så jeg skal jobbe mot et positivt sinn og krysser fingrene for at det sitter en av de neste prøveperiodene.

Lykke til alle sammen!

Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003 Masse lykke til- har lagt deg til❤️

Har bare erfaring fra forrige syklus, og den var annerledes, så vet ikke helt om jeg kan stole på det :smiley-ashamed004
4 øverste var CD11-14, 3 mellomste på CD15 og 3 nederste på CD16
Vis vedlegget 461251
Så var vel en relativt plutselig økning fra CD14-15, så kanskje jeg kan regne med at det blir noe sånt nå? Positiv innen et døgn, ihvertfall!
Ja, greit å ha noe å sammenligne med :joyful:
Kan jo se sånn ut at det blir sånn nå! Krysser fingeren :Heartred

Etter jeg startet å tracke syklus så har jeg innsett at jeg har veldig sen EL.. Forrige var det på CD19 og nå er jeg på CD17 og fortsatt et stykke unna.. Noen som vet om lang fase mellom mens og EL er dårlig tegn for fertilitet?

Vi har enda ikke bestemt oss for om vi legger aksjer denne runden hehe, så nå må vi snart lande på noe siden det nærmer seg :hilarious:

IMG_5594.jpeg

Etter jeg startet å tracke syklus så har jeg innsett at jeg har veldig sen EL.. Forrige var det på CD19 og nå er jeg på CD17 og fortsatt et stykke unna.. Noen som vet om lang fase mellom mens og EL er dårlig tegn for fertilitet?

Vi har enda ikke bestemt oss for om vi legger aksjer denne runden hehe, så nå må vi snart lande på noe siden det nærmer seg :hilarious:

Vis vedlegget 461261
Jeg vet om 2 her på forumet som fikk EL på sånn CD90(!) og ble gravide :hilarious:

Det er innenfor normalen å ha EL så sent som CD21 (35 dagers syklus), så det trenger ikke nødvendigvis bety at det er noe galt. Og selv om det skulle være noe underliggende, kan man likevel bli gravid :happy:

Back
Topp