Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Shit, du har sykt høy temperaturstigning! Her går den som regel opp med 0,3-0,5 bareCD19/4DPO: Tempen ligger på der jeg vanligvis pleier å ligge, så ikke så mye uvanlig der4 dager til første test ryker
![]()

Shit, du har sykt høy temperaturstigning! Her går den som regel opp med 0,3-0,5 bare![]()
Kan det ha noe med at jeg er veldig varm av meg ifra før? Jeg vet ikke? Har nok greit med progesteron, da jeg ofte først får mens 15/16dpo

Fra det laveste punktet til det høyeste er det jo 1,1 grader i forskjell. Tror ikke det har noe å si altså, er bare fascinerende hvor ulike folk erHar jeg?Kan det ha noe med at jeg er veldig varm av meg ifra før? Jeg vet ikke? Har nok greit med progesteron, da jeg ofte først får mens 15/16dpo
![]()
Fra det laveste punktet til det høyeste er det jo 1,1 grader i forskjell. Tror ikke det har noe å si altså, er bare fascinerende hvor ulike folk er![]()

Tempen steg i dag tidlig, men siden jeg la inn positiv ELtest på CD15 har jeg allerede fått kryssTror nok det endrer seg ila de neste par dagene

Hva blir det til middag hos dere?Burger og fries her før jeg skal på fotballkampIgang med å lage vårrullerHva blir det til middag hos dere?

Tror vi kjører det samme herBurger og fries her før jeg skal på fotballkamp![]()

Har målt temp til forskjellige tider, men alle punkt som er sirkler er samme tidspunkt så jeg legger mer vekt på de. ChatGPT mener jeg kunne hatt peak på testene mellom CD 16 og første testen CD 17, og at jeg har rask topp og generelt lave verdier fordi jeg har Diabetes. Men tempen i dag støtter vel ikke den teorien?

Håper på at FF hadde rett om el og at dette er en babystrekOppdatering hvis noen var nysgjerrig: dersom dette ikke er skyggestrek har nok EL vært allerede. Hvis ikke er det bare å fortsette med aksjer og vente på EL
Vis vedlegget 459822

Jaa. Er så håpefull at jeg har meldt meg inn i IKM uke 19 nåHåper på at FF hadde rett om el og at dette er en babystrek![]()
Burger og fries her før jeg skal på fotballkamp![]()
Tror vi kjører det samme her![]()

Jeg blir ikke klok..Har målt temp til forskjellige tider, men alle punkt som er sirkler er samme tidspunkt så jeg legger mer vekt på de. ChatGPT mener jeg kunne hatt peak på testene mellom CD 16 og første testen CD 17, og at jeg har rask topp og generelt lave verdier fordi jeg har Diabetes. Men tempen i dag støtter vel ikke den teorien?
Vis vedlegget 459819Vis vedlegget 459820

Mannen som lager middag. Blir ovnsbakt søtpotet med tacokjøttdeig, picco de gallo, guacamole og maiskolbe. Høres ut som en rar kombinasjon, men jeg navigerer meg enda gjennom middager som ikke inneholder melk og egg. Babyen er blitt superallergisk, så jeg må også holde meg unna siden jeg enda ammer. Er lettere å fokusere på råvarer!Igang med å lage vårrullerHva blir det til middag hos dere?