mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Nei tenkte ikke det burde vært nødvendig med dobbeltgruppe når vi sannsynligvis er trygt inni januar med terminMen januar er jo heller ikke ideelt mtp bhg, jeg syns det var lenge nok til bhgstart med sent marsbarn (jeg ble ufør etter permen, så det gikk heldigvis bra økonomisk)
Men slipper jeg gullegget nå så får det bare være
Vi må få kjøpt leilighet før en ny baby, håper å flytte et sted der jeg kan komme meg rundt lettere (kjører ikke)
Ikke jeg heller, men tydeligvis sitter folk ennå litt på gjerdet. Jeg er også ufør, men ønsker termin tidlig på året grunnet skolestart og modenhet

Jaaa, det er ille dyrt, og minker mye på hva en kan låne pga flere barn

Men januar er jo heller ikke ideelt mtp bhg, jeg syns det var lenge nok til bhgstart med sent marsbarn (jeg ble ufør etter permen, så det gikk heldigvis bra økonomisk)
Vi må få kjøpt leilighet før en ny baby, håper å flytte et sted der jeg kan komme meg rundt lettere (kjører ikke)

Hadde vært å handlet og hentet barn i bhge/skole. Så ringer datteren min på straks 18 år og sier katten vår halter og har blod på nesen/munnen. Er hjemme etter 2.min heldigvis, og ser veldig fort at katten har store smerter. Ligger rett ut på verandaen, kan ikke bruke benet og har ødelagt kjeven sin
Verdens beste og snilleste pus

Sinnsykt hvor mye mindre man kan få i lån per barn
Men vi stresser ikke enda siden det kan ta litt tid for oss å bli gravid (mannlig faktor).

Man blir så glad i de dyra.. Kondolerer
Vi spanter uansett på oss flyttebyrå denne gangen. Da vi flyttet til denne leiligheten i 2019 eide vi nesten ingen møbler, nå er det eneste vi ikke eier hvitevarer og garderobeskap, men det følger kanskje med når man kjøper 
Så man må tenke litt fleksibelt
Jeg har flyttet så mange ganger i løpet av livet at jeg har ganske god kontroll selv
Men dritt lei hele prosessen
Like gjerne ta flere store livsendringer samtidig
Har ingen andre å snakke med prøving om bortsett fra mannen