mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gleder meg også til alle begynner å teste! Mye gøyere å se andre sine tester enn mine egne syntes jeg![]()
Jaaah, er jo nettopp dét det er
Er så gøy å følge med på alle sine tester og OM man ser noe
Noen her inne begynner jo allerede å teste på mandag

Synes vi skravler bra til å være så få
var tilbud på spar, 6 store avokado til berre 49kr! Blir guacamole her og 

Så sier vel litt om trua mi
Er i pp1 og ble 40 år i mars, så
Tenkte ikke så langt når jeg opprettet gruppen, men kanskje jeg gjør det neste mnd når jeg lager en ny gruppe
Men januar er jo heller ikke ideelt mtp bhg, jeg syns det var lenge nok til bhgstart med sent marsbarn (jeg ble ufør etter permen, så det gikk heldigvis bra økonomisk)
Men slipper jeg gullegget nå så får det bare være
Sinnsykt hvor mye mindre man kan få i lån per barn
Men vi stresser ikke enda siden det kan ta litt tid for oss å bli gravid (mannlig faktor).
Høres ut som dere har en bra plan da. Vi vil helst holde oss i samme kommune, men tenker også å utvide søket hvis jeg blir gravid først. Syns egentlig det havner litt ned på prioritering i hodet mitt når det plutselig tar litt tid å bli gravid (sluttet på p-piller i August). Da vil jeg bare ha babyen på plass i magen så fort som mulig
Så håper vi selvfølgelig at den perfekte leiligheten plutselig dukker opp

Da kan jeg vel se lenge etter at EL kommer i morgen

Vi har også 3 mnd oppsigelse. Plutselig tar hele prosessen litt lang tid ja
Vi spanter uansett på oss flyttebyrå denne gangen. Da vi flyttet til denne leiligheten i 2019 eide vi nesten ingen møbler, nå er det eneste vi ikke eier hvitevarer og garderobeskap, men det følger kanskje med når man kjøper
Så man må tenke litt fleksibelt