♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Hadde mye trykk i livmoren i går kveld, men kjente aldri stikk på noen av sidene som jeg pleier. Tipper det skjedde mens jeg sov. Usikker på hvilken side av midnatt det skjedde på, men regner dagen i dag som 1 dpo ut i fra tempen :)
Blir godt å bare slappe av litt nå i alle fall!
IMG_6965.jpeg

FF sier 3 dpo, jeg selv mener 2 dpo :smiley-bounce012 første test ryker om 6 dager:smiley-bounce015:smiley-ashamed004
Wow kan vi begynne å teste om så kort tid? :nailbiting: Jeg får henge litt med på hva du gjør, dette med testing er nytt for meg :knegg: Jeg har liksom fått mensen i alle år til tiden pga regelmessig syklus, utenom den ene gangen den var 4 dager for sen og jeg fikk panikk, da tisset jeg på pinnen på en bensinstasjon og bare «oisann!» laughing6

Wow kan vi begynne å teste om så kort tid? :nailbiting: Jeg får henge litt med på hva du gjør, dette med testing er nytt for meg :knegg: Jeg har liksom fått mensen i alle år til tiden pga regelmessig syklus, utenom den ene gangen den var 4 dager for sen og jeg fikk panikk, da tisset jeg på pinnen på en bensinstasjon og bare «oisann!» laughing6

Glemte å legge med grafen, lagt det inn nå:hilarious: Kan teste fra 8/9 og få strek, men egget fester seg til forskjellige tider, så brått får en ikke strek før 11dpo:joyful: HAHah, er gjerne sånn med nr 1, var sånn for meg også:wideyed: Gikk på p-sprøyta, så hun var ikke planlagt, men veldig velkommen❤️ Tok én digital test som viste gravid, og dét var det, mens nå tar jeg minst 100tester i en pp:laughing021

Glemte å legge med grafen, lagt det inn nå:hilarious: Kan teste fra 8/9 og få strek, men egget fester seg til forskjellige tider, så brått får en ikke strek før 11dpo:joyful: HAHah, er gjerne sånn med nr 1, var sånn for meg også:wideyed: Gikk på p-sprøyta, så hun var ikke planlagt, men veldig velkommen❤️ Tok én digital test som viste gravid, og dét var det, mens nå tar jeg minst 100tester i en pp:laughing021
Haha 100 vs 1 er ganske stor forskjell ja :knegg: Ja uplanlagte kan gi en plutselig overraskelse av mange ulike følelser, jeg var først ekstremt bekymret og full i panikk men så ble jeg bare så inderlig glad etter det hadde synket inn et par dager :love7Hva betyr det at tempen øker i dpo fasen? At egget har sluppet? Jeg skal lese meg opp på dette med temping altså, har bare ikke kommet så langt :angelic:

Haha 100 vs 1 er ganske stor forskjell ja :knegg: Ja uplanlagte kan gi en plutselig overraskelse av mange ulike følelser, jeg var først ekstremt bekymret og full i panikk men så ble jeg bare så inderlig glad etter det hadde synket inn et par dager :love7Hva betyr det at tempen øker i dpo fasen? At egget har sluppet? Jeg skal lese meg opp på dette med temping altså, har bare ikke kommet så langt :angelic:

Ja, blir i en litt annen setting når det ikke er planlagt:angel5 hehe, yes, er selverklært testetøs deluxe og går med MANGE tester:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005:knegg:

At tempen øker fast og holder seg der, det betyr at egget har sluppet og at eggløsning har vært og en er i dpo-land(lutealfasen):happy119

Kan du ha hatt EL tidligere? Syns testen du tok CD 15 ser ganske sterk ut, mulig du allerede hadde hatt positiv hvis du hadde testet CD 14 eller CD 13?
Ja det var det jeg tenkte også at det så ut som at EL kunne ha vært på CD14, men dette er første PP min med EL tester så jeg er absolutt ingen ekspert….!

Kan du ha hatt EL tidligere? Syns testen du tok CD 15 ser ganske sterk ut, mulig du allerede hadde hatt positiv hvis du hadde testet CD 14 eller CD 13?
Var det jeg og tenkte, men får det ikke til å stemme med tempen som har vært så rar denne syklusen. Aldri hatt så lave temperaturer før.

Neeesten positiv. Men de to siste er jo tatt veldig nærme hverandre, så om du hadde ventet litt eller holdt deg litt lenger hadde den nok blitt helt positiv. Tipper du fikk topp ila natten :)
Tok en før jeg la meg (2 timers urin), den så svakere ut, og seff ble morgenurinen sterkere, så godt som positiv. Venter til den er tørket helt så jeg får sett ordentlig og sammenlignet. Har én BP ELtest igjen, får vel ta den på neste urin, men holde meg i over 2 timer?
PXL_20250430_223037922.MP~2.jpg
PXL_20250501_093837857.MP~2.jpg

Tok en før jeg la meg (2 timers urin), den så svakere ut, og seff ble morgenurinen sterkere, så godt som positiv. Venter til den er tørket helt så jeg får sett ordentlig og sammenlignet. Har én BP ELtest igjen, får vel ta den på neste urin, men holde meg i over 2 timer?
Vis vedlegget 459695
Vis vedlegget 459696

Den nederste ser positiv ut :smiley-bounce012 Happy humpings :talk017

Forventet EL i dag ut fra kalenderen, forstår ingen ting av dette
Vis vedlegget 459694Vis vedlegget 459693Vis vedlegget 459692
Jeg prøver meg på temping for første gang denne pp'en så jeg er absolutt ingen ekspert, men for meg ser det ut som el kanskje ikke har vært enda:think005 Mye opp og ned så jeg skjønner at FF har satt kryss, men tempen ligger omtrent på samme nivå som CD 5, og hvis man sammenligner med tidligere grafer pleier tempen å være høyere i dpo land enn den er nå.
Kan selvfølgelig hende el var før du begynte å teste, men jeg hadde veldig opp og ned på mine tester forrige syklus med flere verdier oppe i de du har uten at el kom før CD 25 (vanlig for meg er CD 16-19). Jeg så i alle fall veldig lave verdier (ca 0,2 og lavere) stabilt etter el endelig hadde vært. Du får bare følge med videre:) Jeg sluttet å teste noen dager fordi jeg trodde el hadde vært og misset toppen:wacky:

Her er hele testrekken min denne syklusen, tørket. Klarer ikke helt bestemme meg for når positiv var, men det var uansett innenfor ila 12 timer eller noe, så da vet jeg sånn ca. Jeg temper også, kanskje den øker i morgen :happy:
PXL_20250501_135435495.MP~2.jpg

Her er hele testrekken min denne syklusen, tørket. Klarer ikke helt bestemme meg for når positiv var, men det var uansett innenfor ila 12 timer eller noe, så da vet jeg sånn ca. Jeg temper også, kanskje den øker i morgen :happy:
Vis vedlegget 459702

Tenker tempen øker imorgen :talk017

Lurer på om jeg innbiller meg symptomer; Har kjent bekkenløsning i hoftene idag og hatt syke mengder lotionutflod(noe jeg gjerne har som gravid:think005:hilarious::nailbiting: Noterer det iallefall ned:p

Ser på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpo :angelic: Mulig jeg blir først ut med testing i denne gruppen siden jeg fikk EL tidligere enn forventet søndag 27.april :nailbiting:

Ser på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpo :angelic: Mulig jeg blir først ut med testing i denne gruppen siden jeg fikk EL tidligere enn forventet søndag 27.april :nailbiting:
Man kan det med alle tester, de kan bare ikke garantere korrekt svar så tidlig :p Vanlige tester slår ut på 25, tidligtester slår ut på 10 (gjelder de fleste merker). Bare sånn at du ikke tenker du må kjøpe de dyre testene for å teste tidlig :joyful:

Back
Topp