Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
første test ryker om 6 dager

Wow kan vi begynne å teste om så kort tid?FF sier 3 dpo, jeg selv mener 2 dpoførste test ryker om 6 dager
![]()
Jeg får henge litt med på hva du gjør, dette med testing er nytt for meg
Jeg har liksom fått mensen i alle år til tiden pga regelmessig syklus, utenom den ene gangen den var 4 dager for sen og jeg fikk panikk, da tisset jeg på pinnen på en bensinstasjon og bare «oisann!» 
Wow kan vi begynne å teste om så kort tid?Jeg får henge litt med på hva du gjør, dette med testing er nytt for meg
Jeg har liksom fått mensen i alle år til tiden pga regelmessig syklus, utenom den ene gangen den var 4 dager for sen og jeg fikk panikk, da tisset jeg på pinnen på en bensinstasjon og bare «oisann!»
![]()
Kan teste fra 8/9 og få strek, men egget fester seg til forskjellige tider, så brått får en ikke strek før 11dpo
HAHah, er gjerne sånn med nr 1, var sånn for meg også
Gikk på p-sprøyta, så hun var ikke planlagt, men veldig velkommen
Haha 100 vs 1 er ganske stor forskjell jaGlemte å legge med grafen, lagt det inn nåKan teste fra 8/9 og få strek, men egget fester seg til forskjellige tider, så brått får en ikke strek før 11dpo
HAHah, er gjerne sånn med nr 1, var sånn for meg også
Gikk på p-sprøyta, så hun var ikke planlagt, men veldig velkommen
Tok én digital test som viste gravid, og dét var det, mens nå tar jeg minst 100tester i en pp
![]()
Ja uplanlagte kan gi en plutselig overraskelse av mange ulike følelser, jeg var først ekstremt bekymret og full i panikk men så ble jeg bare så inderlig glad etter det hadde synket inn et par dager
Hva betyr det at tempen øker i dpo fasen? At egget har sluppet? Jeg skal lese meg opp på dette med temping altså, har bare ikke kommet så langt 
Haha 100 vs 1 er ganske stor forskjell jaJa uplanlagte kan gi en plutselig overraskelse av mange ulike følelser, jeg var først ekstremt bekymret og full i panikk men så ble jeg bare så inderlig glad etter det hadde synket inn et par dager
Hva betyr det at tempen øker i dpo fasen? At egget har sluppet? Jeg skal lese meg opp på dette med temping altså, har bare ikke kommet så langt
![]()
hehe, yes, er selverklært testetøs deluxe og går med MANGE tester

Kan du ha hatt EL tidligere? Syns testen du tok CD 15 ser ganske sterk ut, mulig du allerede hadde hatt positiv hvis du hadde testet CD 14 eller CD 13?Forventet EL i dag ut fra kalenderen, forstår ingen ting av dette
Vis vedlegget 459694Vis vedlegget 459693Vis vedlegget 459692
Ja det var det jeg tenkte også at det så ut som at EL kunne ha vært på CD14, men dette er første PP min med EL tester så jeg er absolutt ingen ekspert….!Kan du ha hatt EL tidligere? Syns testen du tok CD 15 ser ganske sterk ut, mulig du allerede hadde hatt positiv hvis du hadde testet CD 14 eller CD 13?

Var det jeg og tenkte, men får det ikke til å stemme med tempen som har vært så rar denne syklusen. Aldri hatt så lave temperaturer før.Kan du ha hatt EL tidligere? Syns testen du tok CD 15 ser ganske sterk ut, mulig du allerede hadde hatt positiv hvis du hadde testet CD 14 eller CD 13?
Tok en før jeg la meg (2 timers urin), den så svakere ut, og seff ble morgenurinen sterkere, så godt som positiv. Venter til den er tørket helt så jeg får sett ordentlig og sammenlignet. Har én BP ELtest igjen, får vel ta den på neste urin, men holde meg i over 2 timer?Neeesten positiv. Men de to siste er jo tatt veldig nærme hverandre, så om du hadde ventet litt eller holdt deg litt lenger hadde den nok blitt helt positiv. Tipper du fikk topp ila natten![]()

Tok en før jeg la meg (2 timers urin), den så svakere ut, og seff ble morgenurinen sterkere, så godt som positiv. Venter til den er tørket helt så jeg får sett ordentlig og sammenlignet. Har én BP ELtest igjen, får vel ta den på neste urin, men holde meg i over 2 timer?
Vis vedlegget 459695
Vis vedlegget 459696
Happy humpings 
Jeg prøver meg på temping for første gang denne pp'en så jeg er absolutt ingen ekspert, men for meg ser det ut som el kanskje ikke har vært endaForventet EL i dag ut fra kalenderen, forstår ingen ting av dette
Vis vedlegget 459694Vis vedlegget 459693Vis vedlegget 459692
Mye opp og ned så jeg skjønner at FF har satt kryss, men tempen ligger omtrent på samme nivå som CD 5, og hvis man sammenligner med tidligere grafer pleier tempen å være høyere i dpo land enn den er nå.
Her er hele testrekken min denne syklusen, tørket. Klarer ikke helt bestemme meg for når positiv var, men det var uansett innenfor ila 12 timer eller noe, så da vet jeg sånn ca. Jeg temper også, kanskje den øker i morgen
Vis vedlegget 459702

Noterer det iallefall ned
Mulig jeg blir først ut med testing i denne gruppen siden jeg fikk EL tidligere enn forventet søndag 27.april 
Man kan det med alle tester, de kan bare ikke garantere korrekt svar så tidligSer på nettet at med clear blue tidlig tester så kan man teste 6 dager før forventet menstruasjon, og det blir mandag 5.mai på meg, jeg hadde egentlig planlagt å vente til 12 dpo, men tror jeg ryker med på testekjøret på mandag 8 dpoMulig jeg blir først ut med testing i denne gruppen siden jeg fikk EL tidligere enn forventet søndag 27.april
![]()