♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Der kom krysset! :smiley-bounce012 Alltid fint å få bekreftet at el har skjedd. Er nok i realiteten mellom 2-3 dpo siden el skjedde om natten. Har blitt veldig oppblåst så alt er som vanlig på denne tiden.
IMG_6996.jpeg

CD19/4DPO: Tempen ligger på der jeg vanligvis pleier å ligge, så ikke så mye uvanlig der:joyful::p 4 dager til første test ryker:smiley-bounce012
Screenshot_20250503_070002_FF App.jpg

Shit, du har sykt høy temperaturstigning! Her går den som regel opp med 0,3-0,5 bare :happy8

Har jeg?:think005 Kan det ha noe med at jeg er veldig varm av meg ifra før? Jeg vet ikke? Har nok greit med progesteron, da jeg ofte først får mens 15/16dpo:)

Gikk inn på nørs og sjekket en evt termindato:p En eventuell termin blir da 24.januar:dummy1::love7:dummy:

Har jeg?:think005 Kan det ha noe med at jeg er veldig varm av meg ifra før? Jeg vet ikke? Har nok greit med progesteron, da jeg ofte først får mens 15/16dpo:)
Fra det laveste punktet til det høyeste er det jo 1,1 grader i forskjell. Tror ikke det har noe å si altså, er bare fascinerende hvor ulike folk er :)

Fra det laveste punktet til det høyeste er det jo 1,1 grader i forskjell. Tror ikke det har noe å si altså, er bare fascinerende hvor ulike folk er :)

Åja, sånn, ja :p Er rart med det, hvor forskjellige en er innafor normalen- vidt spenn:happy119

Tempen steg i dag tidlig, men siden jeg la inn positiv ELtest på CD15 har jeg allerede fått kryss :hilarious: Tror nok det endrer seg ila de neste par dagene

Tempen steg i dag tidlig, men siden jeg la inn positiv ELtest på CD15 har jeg allerede fått kryss :hilarious: Tror nok det endrer seg ila de neste par dagene

Satser på du og FF blir enige dere også:knegg:

Igang med å lage vårruller:happy119 Hva blir det til middag hos dere?

Jeg blir ikke klok..:dontknow Har målt temp til forskjellige tider, men alle punkt som er sirkler er samme tidspunkt så jeg legger mer vekt på de. ChatGPT mener jeg kunne hatt peak på testene mellom CD 16 og første testen CD 17, og at jeg har rask topp og generelt lave verdier fordi jeg har Diabetes. Men tempen i dag støtter vel ikke den teorien?:think005
Screenshot_20250503_152647_Premom.jpgScreenshot_20250503_152536_FF App.jpg

Last edited:
Jeg blir ikke klok..:dontknow Har målt temp til forskjellige tider, men alle punkt som er sirkler er samme tidspunkt så jeg legger mer vekt på de. ChatGPT mener jeg kunne hatt peak på testene mellom CD 16 og første testen CD 17, og at jeg har rask topp og generelt lave verdier fordi jeg har Diabetes. Men tempen i dag støtter vel ikke den teorien?:think005
Vis vedlegget 459819Vis vedlegget 459820

Synes det ser ut som EL kommer nå snart, da testene øker igjen?:confused004

Igang med å lage vårruller:happy119 Hva blir det til middag hos dere?
Mannen som lager middag. Blir ovnsbakt søtpotet med tacokjøttdeig, picco de gallo, guacamole og maiskolbe. Høres ut som en rar kombinasjon, men jeg navigerer meg enda gjennom middager som ikke inneholder melk og egg. Babyen er blitt superallergisk, så jeg må også holde meg unna siden jeg enda ammer. Er lettere å fokusere på råvarer!

Back
Topp