Ja leste på de babyplan test som jeg allerede har hjemme, der står det fra 6-10 dager etter befruktning, og 6 dager er jo nå på lørdag 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja leste på de babyplan test som jeg allerede har hjemme, der står det fra 6-10 dager etter befruktning, og 6 dager er jo nå på lørdag![]()
Håper vi alle her inne får de to magiske strekene I I 
Det står bare babyplan pregnancy test på mine, ikke early pregnancy test, men på nettet står det at de som jeg har detekterer 6-10 etter befruktning så det må jo være tidlig test?Foretrekker babyplan tidligtest strimmel, Makesure stavtest og CB +test å teste med![]()
Håper vi alle her inne får de to magiske strekene I I
![]()
Åh nei, det er forskjell ser jeg nå, jeg har «feile» testerDet står bare babyplan pregnancy test på mine, ikke early pregnancy test, men på nettet står det at de som jeg har detekterer 6-10 etter befruktning så det må jo være tidlig test?

Det var det @Smågoth mente med 25 og 10 tidligere i tråden…! Herregud jeg er så sykt n00bÅh nei, det er forskjell ser jeg nå, jeg har «feile» tester![]()

Ja, jeg skjønner ikke heelt hvordan det funker, men vet ihvertfall at vanlig slår ut på 25 og tidlig på 10
10 er jo veldig lavt, så de slår nok ut allerede 8-9 DPO, mens 25 kanskje etter 10 DPO. Men HCG varierer jo veldig hos alle da. Jeg har ikke giddet å kjøpe tidligtester, men så har jeg aldri testet før 10 DPO 
Det står bare babyplan pregnancy test på mine, ikke early pregnancy test, men på nettet står det at de som jeg har detekterer 6-10 etter befruktning så det må jo være tidlig test?
Er mye å sette seg inn i i førsten
Ja de tidlig testene slår ut på lavere nivå (10) av hcg enn de vanlige testene (25), så de tidlig testene vil nok gi tidligere resultater, men kan være spennende å sammenligne jaJa, jeg skjønner ikke heelt hvordan det funker, men vet ihvertfall at vanlig slår ut på 25 og tidlig på 1010 er jo veldig lavt, så de slår nok ut allerede 8-9 DPO, mens 25 kanskje etter 10 DPO. Men HCG varierer jo veldig hos alle da. Jeg har ikke giddet å kjøpe tidligtester, men så har jeg aldri testet før 10 DPO
Fikk noen gratis fra BP da jeg bestilte der på Black Friday, så jeg får vel bruke dem når jeg får positiv vanlig test for å sammenligne om det er stor forskjell på strekene
![]()

Metode sine er ikke veldig gode. De slår ut mye senere enn andre tidligtester, så ville styrt unna de hvis du planlegger å teste veldig tidligJa de tidlig testene slår ut på lavere nivå (10) av hcg enn de vanlige testene (25), så de tidlig testene vil nok gi tidligere resultater, men kan være spennende å sammenligne ja
Jeg hadde plan om å vente til dpo 12, men ble veldig ivrig i kveld etter å bli testetøs, spørs om det går uten tidligtester![]()
Men sjekket apoteksnettsiden, de har metode strimmel tidlig test, så har jo muligheten skulle set bli vanskelig å vente![]()
Takk for tips! da er ikke det verd de 200 kr på apoteket, så da sparte du meg for detMetode sine er ikke veldig gode. De slår ut mye senere enn andre tidligtester, så ville styrt unna de hvis du planlegger å teste veldig tidlig![]()
Da må jeg bestemme meg for når jeg skal begynne å teste med baby plan 25 pregnancy tests. Jeg har en tidlig stav som jeg kan bruke f.eks. på 7dpo, og så begynne å teste med 25 BP på 8 dpo en per dag.
Hurra for aksjeleggingSånn, flere aksjer lagt inn, EL kan vel skje når som helst nå. Spent på om tempen har økt til morgenen!![]()

Jeg har aldri fått positiv før 9 dpo selv med tidligtest, så jeg begynner ikke før det. Men det blir neste fredag for meg og da må jeg fysisk på jobb. Om den er negativ kommer jeg nok til å gå ganske i kjelleren, så vurderer å vente til neste lørdagTakk for tips! da er ikke det verd de 200 kr på apoteket, så da sparte du meg for detDa må jeg bestemme meg for når jeg skal begynne å teste med baby plan 25 pregnancy tests. Jeg har en tidlig stav som jeg kan bruke f.eks. på 7dpo, og så begynne å teste med 25 BP på 8 dpo en per dag.
På hvilken DPO planlegger dere å begynne testingen?![]()
Ja det der er liksom et tveegga sverd det der…. Jeg skal på familiefest neste lørdag, hadde vært sinnsykt gøy å vite at det var noe på gang (selv om jeg ikke hadde fortalt noen om det så tidlig!), men trist å være blant familie og små barn hvis negativ test. Usikker på hva som er best, bare kjempe oss gjennom jobb og familiegreier hvis negativ test eller å utsette testingJeg har aldri fått positiv før 9 dpo selv med tidligtest, så jeg begynner ikke før det. Men det blir neste fredag for meg og da må jeg fysisk på jobb. Om den er negativ kommer jeg nok til å gå ganske i kjelleren, så vurderer å vente til neste lørdag![]()

Ja, det er veldig vanskelig. Har foreløpig ingen planer neste helg, så da kan jeg deppe i fred evt. Men skal tilbake til Amathea på torsdag, så kanskje hun har noen innspill rundt dette så jeg stresser minst muligJa det der er liksom et tveegga sverd det der…. Jeg skal på familiefest neste lørdag, hadde vært sinnsykt gøy å vite at det var noe på gang (selv om jeg ikke hadde fortalt noen om det så tidlig!), men trist å være blant familie og små barn hvis negativ test. Usikker på hva som er best, bare kjempe oss gjennom jobb og familiegreier hvis negativ test eller å utsette testing![]()
Gleder meg så syyykt til testetøsa slippes friii
Ingen tegn til eggløsning her. Må kanskje bytte uke, men ser det an![]()
Er så kjedelig å vente på EL
Gleder meg også til alle begynner å teste! Mye gøyere å se andre sine tester enn mine egne syntes jegCD18/3DPO: Ser ut som jeg og FF er enige igjen idag, er beroligende å vite at jeg kjenner kroppen min nokså godtGleder meg så syyykt til testetøsa slippes friii
![]()