♡ IKM uke 12 ♡

Da er det kveld igjen og tankene sirkler rundt.10 dpo i morgen men blir vel kritthvitt i morgen også. :-p
 
Men.... Hæ?? :(

ImageUploadedByBV Forum1426652691.982838.jpg


Var jo gravid 1-2 på lørdag ? Hva skjer?? :(
 
Hva er det? Får du virkelig positiv cb ukesindikator ved kjemisk graviditet??

Kan virkelig ikke nok om det, men har skjønt det sånn at egget kan blir befruktet, men at det på vei ned egglederen ikke fester seg. Dette vil føre til hcg stigning og kan gi positiv test som da senere vil bli negativ og tr kommer som normalt.

Når har du ikm?

Hvorvidt hvilken tester en bruker spiller noe rolle vet jeg ikke...
 

Jeg har på fredag så da får vi vel vente å se da... kommer tr nå lover jeg meg selv å aldri teste før ikm igjen og det har jeg på følelsen at den gjør...:(
 
Jeg har på fredag så da får vi vel vente å se da... kommer tr nå lover jeg meg selv å aldri teste før ikm igjen og det har jeg på følelsen at den gjør...:(
Ja jeg er drit lei..... Kommer tanten nå blir jeg sur!! Så sykt berg og dalbane denne prøvingen.... Så lei!
 
Sjekka ut demontering.. Se her...

Hvordan den skal se ut:
ImageUploadedByBV Forum1426660494.956449.jpg


Hvordan min ser ut:
ImageUploadedByBV Forum1426660526.691705.jpg


Er jo nokså sterk strek... Må nok sende mannen på butikken... Uff.... Blir så skuffa! Kanskje testglasset mitt ikke var reint nok? Skylla det bare... Nei uff :/ Skal egentlig på hyttetur med svigers i helga, men vet ikke om jeg orker noe :( jeg er så lei meg nå :(
 
Back
Topp