♡ IKM uke 12 ♡

Sjekka ut demontering.. Se her...

Hvordan den skal se ut:
Vis vedlegget 108455

Hvordan min ser ut:
Vis vedlegget 108456

Er jo nokså sterk strek... Må nok sende mannen på butikken... Uff.... Blir så skuffa! Kanskje testglasset mitt ikke var reint nok? Skylla det bare... Nei uff :/ Skal egentlig på hyttetur med svigers i helga, men vet ikke om jeg orker noe :( jeg er så lei meg nå :(
Og sånn skal den se ut med 2-3 uker:

ImageUploadedByBV Forum1426661019.140615.jpg


Kan jo ha skjedd no feil i testingen :s
 
Sjekka ut demontering.. Se her...

Hvordan den skal se ut:
Vis vedlegget 108455

Hvordan min ser ut:
Vis vedlegget 108456

Er jo nokså sterk strek... Må nok sende mannen på butikken... Uff.... Blir så skuffa! Kanskje testglasset mitt ikke var reint nok? Skylla det bare... Nei uff :/ Skal egentlig på hyttetur med svigers i helga, men vet ikke om jeg orker noe :( jeg er så lei meg nå :(

Så leit :( Skjønner godt at du blir usikker nå. Hold oss oppdatert. Håper fortsatt alt er som det skal.
 
Min også. Hadde svært lave forhåpninger da så :p
Merker det er vanskelig å være optimistisk når jeg fikk positiv 9dpo forrige gang og får negativ 10 dpo.MEN det er jo tidlig så får vel ikke gi opp 100% ;)
 
Ingen Tr her enda, så jeg tok test og fikk en strek. Noen som har vært borti disse testene fra Ebay? Er denne positiv og kan jeg eventuelt stole på den? Jeg får vente et par dager til å ta en ny digital om ikke Tr dukker opp ☺
 

Vedlegg

  • 1426665343092.jpg
    1426665343092.jpg
    45,1 KB · Visninger: 91
Sjekka ut demontering.. Se her...

Hvordan den skal se ut:
Vis vedlegget 108455

Hvordan min ser ut:
Vis vedlegget 108456

Er jo nokså sterk strek... Må nok sende mannen på butikken... Uff.... Blir så skuffa! Kanskje testglasset mitt ikke var reint nok? Skylla det bare... Nei uff :/ Skal egentlig på hyttetur med svigers i helga, men vet ikke om jeg orker noe :( jeg er så lei meg nå :(

Den er jo sterk strek! Håper det bare var noe feil med den digitale, at det vil komme opp rett på neste <3
 
Sånn, kjøpt ny test som jeg tar i pausen på jobb... Frykter det verste :( får bare holde meg fra å tisse! :/

Lykke til! Tror jeg bare skal vente og se nå jeg for jeg blir så stressa av det her... kommer ikke tr iløpet av de nærmeste dagene tar jeg ny test søndag el mandag..

Hvis jeg klarer å ha så selvdisiplin da....:whacky011
 
Ingen Tr her enda, så jeg tok test og fikk en strek. Noen som har vært borti disse testene fra Ebay? Er denne positiv og kan jeg eventuelt stole på den? Jeg får vente et par dager til å ta en ny digital om ikke Tr dukker opp ☺

Den så jo positiv ut den da :)
 
Måtte bare ta en test i dag, men ble ikke noe strek :/ Men er bare 11dpo, så er fortsatt sjans :) prøver igjen på fredag, dagen før ikm
 
Gårsdagens med utvannet urin, hadde vært på do tidligere så var ikke akkurat ideelt.... Men strek kom det allikevel, ettermiddagen.... Rart CBD ble negativ samme dag og i dag!??

ImageUploadedByBV Forum1426678257.049863.jpg
 
Over et år siden jeg sluttet på pilla og endelig har det klaffet! :-D Ting tar tid, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-) Håper bare spiren holder seg fast nå!! Lykke til alle dere andre <3
 

Vedlegg

  • 1426683609731.jpg
    1426683609731.jpg
    49,5 KB · Visninger: 91
Back
Topp