♡ IKM uke 12 ♡

Aner ikke. Har gått på prevensjon i så mange år men dette er vel ikke normalt? Hva er wild yam? Bør jeg sjekke det opp med lege?
Jeg har slitt med spotting i flere år, og ingen lege har nevnt at jeg kan ha lite progesteron. Så etter nesten ett år med prøving for å bli gravid, leste jeg en del om spotting og at egget ikke rekker å feste seg. Leste om flere som har prøvd Wild Yam, helsekostprodukt av progesteron, og dette er den første pp-en med det. Jeg pleier alltid å spotte noen dager etter EL, men denne gangen gjorde jeg ikke det. :D derfor har jeg stor tro på Wild Yam. Men det kan nok være greit å ta det opp med legen. :)
 
Som å lese hvordan jeg følte det. :) hadde null tro på testen i dag, men streken kom. Så ikke gi opp enda. :)
Takk for oppmuntring, men denne ryggen kommer hver måned
Som å lese hvordan jeg følte det. :) hadde null tro på testen i dag, men streken kom. Så ikke gi opp enda. :)
:-) ikke så lett å tenke positivt når det er sånn hver måned. Men det er er vel håp fram til TR kommer :-)
 
Termin 30. november. :) så akkurat innafor november. :) måtte ta en billigtest igjen nå, heldigvis en rosa strek på den også. <3

Samme termin her også.. et år etter etter at lillebror ble født.... :)
 
Skal ta CB i morgen tidlig med ukesindikator. :) Håper den slår ut. :)

Hadde tenkt å ta det jeg også i morgen, men jeg liker ikke dama som sto i kassa på apoteket i dag så da hadde jeg ikke lyst til å fortelle henne at jeg muligens var gravid med å kjøpe en test:laughing002 så får se om jeg ikke får kjøpt i morgen istedet!
 
Hadde tenkt å ta det jeg også i morgen, men jeg liker ikke dama som sto i kassa på apoteket i dag så da hadde jeg ikke lyst til å fortelle henne at jeg muligens var gravid med å kjøpe en test:laughing002 så får se om jeg ikke får kjøpt i morgen istedet!
Haha, huff! Er det et annet apotek i nærheten du kan bruke? :) Heldigvis var det ingen innom apoteket da jeg handlet i dag! :D hoho. Men tenkte tanken, "hva sier jeg om jeg møter noen bekjente?" :p
 
Ja, men det er der det er lettest for meg å gå innom på vei hjem fra jobb :) Hun har jobbet 2 dager på rad på den tida jeg er innom så satser på at hun jobber annerledes i morgen;)
 
Back
Topp