♡ IKM uke 12 ♡

Spennende å følge med på testene dere tar! Håper maaange blir gravide denne pp :) Jeg er 10dpo i dag, men tenker ikke å teste før på torsdag kanskje... Er på pp7, så er ikke så optimistisk, men samtidig har jeg en del håp og litt ekstra tro på akkurat den måneden her... :) Også er niplene ømme og jeg har følt meg litt uggen i snart en uke nå..hm..kanskje jeg ikke klarer å vente til torsdag allikevel!
 
Siden jeg har hatt ømme bryster, noe jeg ikke har før tr. Men hadde det da jeg var gravid i januar, så har jeg et ekstra håp om at jeg kansje er gravid. Tok test i går, morning og kveld og den øverste er i dag. Men den er helt hvit, men samtidig så er det noe der. Er så spendt på neste testene i morgen og torsdag om det er noe litt mer tydlig.
Forventer ikke at dere ser noe, da jeg er selv usikker på om jeg faktisk ser noe, eller øynene vil se noe :p Er ikke enkel denne ventetiden!!:p
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1426587634.655015.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1426587634.655015.jpg
    200,2 KB · Visninger: 108
  • ImageUploadedByBV Forum1426587646.090302.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1426587646.090302.jpg
    195,6 KB · Visninger: 109
1 dag over ikm! Ser streken tydeligere nå enn for to dager siden. Flere som ser den? Veldig svak. 10 dpo! Wææ. Skjelver på henda nå!
Ser den :D Vente litt med å sette deg på gravid?
 
IKM i dag:

Prøver15 (tr)
Ønskebaby2015

Mangler oppdatering:

Smuta
 
Jeg bare spotter fortsatt. Spottet i fjorten dager sist måned også. Har spottet side 10dpo nå. Ikm idag. Hater spotting!
 
Back
Topp