♡ IKM uke 12 ♡

Tr er begynt... Eller blødning da. Siden det er konstantert at jeg ikke har eggløsning som fryktet :(
Gyn timen gikk ikke som jeg ønsket:
Jeg har PCOS. Det skulle taes blodprøver for å dobbeltsjekke at det ikke "bare" er PCO, men i forhold til tidligere blodprøver sammen med symptomene var det ikke mye tvil der.
Eggstokkene mine er begge fulle av cyster. Hun fant ca 30 cyster i hver eggstokk. I tillegg hadde jeg en stor cyste på nesten 7 cm. Hun mente den så godartet ut, men må sendes inn til prøve og må holdes øye med. Kan være mulig den må opereres vekk.
På nåværende tidspunkt sa hun at det var HØYST usannsynlig (hun antok under 1% sjanse) at jeg kom til å bli gravid uten hjelp. Desverre er vekten min for høy til å søke IVF nå.
Eggløsninger ser det ikke ut til at jeg har, så mine menstruasjoner er bare blødningsforstyrrelser som følge av PCOS.
Planen videre er altså å fortsette på metformin i håp om at den kan hjelpe litt og gå ned i vekt. Vekttap kan øke mulighetene mine til å klare det selv, men om jeg ikke var blitt gravid innen jeg når bmi grensen skulle det da søkes IVF med det samme jeg nådde det vektkravet siden det mest sannsynlig vil være min eneste mulighet.
:Heartred Lykke til! :shy:
 
Spent på test i morgen. Innbiller meg strek på testen i går, og jommen så ser samboer min den også! (Han så den i kveld, så vet ikke om testen fortsatt er "gyldig" da???) Kan være skyggestrek, så håper natta går fort. ^^ Tr har heller ikke dukket opp! Kjenner håpet stige selv om jeg demper det også.
 
Mine tester de siste tre dagene :) tror noe er på gang her!! Skal ta digital til helgen :D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    796,1 KB · Visninger: 107
var nok en skyggestrek her..Har ikke akkurat trua nå nei
.Føler TR er på vei også. Er nok bare å kaste seg rundt å lage romjulsbarnet..hehe
 
Takk:) hvordan går det med deg? :)
Her var det kritthvit test i dag så den i går var nok en idiotisk skyggestrek.lurer litt på om IKM datoen min er 22 mars i og med at EL antageligvis var 8 mars..hvis det er sånn så er det 5 dager til IKM og fremdeles tidlig testing. Man må klamre seg til det håpet man har hehe ;)
 
Her var det kritthvit test i dag så den i går var nok en idiotisk skyggestrek.lurer litt på om IKM datoen min er 22 mars i og med at EL antageligvis var 8 mars..hvis det er sånn så er det 5 dager til IKM og fremdeles tidlig testing. Man må klamre seg til det håpet man har hehe ;)
Da håper vi at du har senere ikm! :D masse lykke til
 
Her var det kritthvit test i dag så den i går var nok en idiotisk skyggestrek.lurer litt på om IKM datoen min er 22 mars i og med at EL antageligvis var 8 mars..hvis det er sånn så er det 5 dager til IKM og fremdeles tidlig testing. Man må klamre seg til det håpet man har hehe ;)
Krysser fingrene for sener el!!:) og at det er en spire som har klort seg fast <3
 
Back
Topp