♡ IKM uke 12 ♡

Over et år siden jeg sluttet på pilla og endelig har det klaffet! :-D Ting tar tid, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-) Håper bare spiren holder seg fast nå!! Lykke til alle dere andre <3
Gratulerer så mye :D
 
Over et år siden jeg sluttet på pilla og endelig har det klaffet! :-D Ting tar tid, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :-) Håper bare spiren holder seg fast nå!! Lykke til alle dere andre <3

Så koselig at det klaffer for en langtidsprøver :) Gratulerer så mye!
 
Over et år siden jeg sluttet på pilla og endelig har det klaffet! :-D Ting tar tid, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :) Håper bare spiren holder seg fast nå!! Lykke til alle dere andre <3

Gratulerer!!:smiley-bounce012
 
Er vel like før mensen sikkert., vondt i skambeinet :o
 
Får håpe det ikke er tr som dukker opp hos dere!! :)
 
venter tr i morgen. ikke noe tegn til d. testene viser negativ. så tr kommer sikkert med de mens smertene
har bilde av en test som vi kan skimte en + men får det ikke inn. så eg kan få tyde hjelp.
 
Tr her :( Noe godt kom da ut av dette; syklusen min er på rett vei igjen ;)
 
Ingen Tr her enda, så jeg tok test og fikk en strek. Noen som har vært borti disse testene fra Ebay? Er denne positiv og kan jeg eventuelt stole på den? Jeg får vente et par dager til å ta en ny digital om ikke Tr dukker opp ☺
Den er positiv! Gratulerer :D
 
IKM i dag:

♡ ny liten spire? ♡ (tr)
Nystart1975
 
ingen tr ennå. eg pleier å få rosa/ rødt utflod først. men ikke noe tegn til d heller. får vente i spenning noen dager til før eg tester ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1426750484.052497.jpg

Her er forskjellene, øverste tørket fra i går, nederste fra i dag, jeg får hive meg inn på neste ikm gruppe. Lykke til alle sammen!
 
Back
Topp