♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Den app'en finnes dessverre ikke lenger. :( Den fantes bare til iPad (muligens også iPhone) før, men Pampers har trukket den tilbake fra App Store. Jeg har den fra forrige gang jeg gikk gravid, så jeg kan fortsatt stille den inn og bruke den. Jeg slettet heldigvis ikke hele app'en da jeg mistet, bare nullstille så den ikke hadde noen termin/var blank.
Har du prøvd Pregnancy+? Veldig fin app. :)

Har du prøvd Pregnancy+? Veldig fin app. :)

Nei, skal sjekke den. Takk for tips. Jeg er veldig fornøyd med denne til Pampers (som ikke går an å få tak i lenger om man ikke har den fra før) og så liker jeg BV sin. :)

4+2

I dag har vært en slitsom dag. Svakere strek på BT i dag morges. Mindre kvalm i går og i dag, enn søndag og mandag. Og jeg spotter! Litt brunt blandet med Lutinus-utflod. Jeg tenkte at det var over. Det var for mye på en gang. Bt kan være svakere siden det kan være ulik mengde fargestoff i testene. Men spotting?? Huff.

Før middag hadde jeg ventet lenge nok etter dobesøk til å ta ny test, dagens tredje testing. Så da tok jeg disse:
1441814953583.jpg

1441814970433.jpg

Jeg fikk 1-2 på mandag, så hcg er høyere.

Jeg er så utrolig glad for at det ser ut som det fortsatt går bra. Jeg hadde vondt i hjertet da jeg trodde det var over enda en gang. ♡ Streken på den siste testen er den sterkeste hittil.

Spottingen kan komme av Albyl-E og Lutinus. Albyl-E har som bivirkning at man har økt tendens til blødninger, og Lutinus irriterer slimhinnene. Kombinasjonen kan gi vaginale blødninger, som ikke trenger å være fra livmoren i det hele tatt. Jeg skal ta begge medisiner til 12+0. :)

Jeg håper fortsatt at spiren blir til mai. ♥

4+2

I dag har vært en slitsom dag. Svakere strek på BT i dag morges. Mindre kvalm i går og i dag, enn søndag og mandag. Og jeg spotter! Litt brunt blandet med Lutinus-utflod. Jeg tenkte at det var over. Det var for mye på en gang. Bt kan være svakere siden det kan være ulik mengde fargestoff i testene. Men spotting?? Huff.

Før middag hadde jeg ventet lenge nok etter dobesøk til å ta ny test, dagens tredje testing. Så da tok jeg disse:
Vis vedlegget 135111

Vis vedlegget 135112

Jeg fikk 1-2 på mandag, så hcg er høyere.

Jeg er så utrolig glad for at det ser ut som det fortsatt går bra. Jeg hadde vondt i hjertet da jeg trodde det var over enda en gang. ♡ Streken på den siste testen er den sterkeste hittil.

Spottingen kan komme av Albyl-E og Lutinus. Albyl-E har som bivirkning at man har økt tendens til blødninger, og Lutinus irriterer slimhinnene. Kombinasjonen kan gi vaginale blødninger, som ikke trenger å være fra livmoren i det hele tatt. Jeg skal ta begge medisiner til 12+0. :)

Jeg håper fortsatt at spiren blir til mai. ♥
Dette var hyggelig lesning! :D

Nei, skal sjekke den. Takk for tips. Jeg er veldig fornøyd med denne til Pampers (som ikke går an å få tak i lenger om man ikke har den fra før) og så liker jeg BV sin. :)
Den er verdt en titt. Ble selv tipsa av ei venninne som prøver. Den er så detaljert og fin! :)

Den er verdt en titt. Ble selv tipsa av ei venninne som prøver. Den er så detaljert og fin! :)

Tusen takk, det ser ut som en veldig fin app! :) Eneste som er litt synd er at de ikke godtar at man legger inn norsk svangerskapslengde, men jeg valgte amerikansk termin, så jeg får opp at jeg er 4+2 i dag. Så får jeg heller slenge på tre dager på hvor langt jeg har igjen.

Her er to bilder til andre som eventuelt har lyst til å titte på denne app'en:
ImageUploadedByBV Forum1441824072.117408.jpg

ImageUploadedByBV Forum1441824083.608424.jpg

Dette er første siden som kommer i app'en, med mange muligheter til hva man kan gjøre og hva man kan legge inn. Enig i at den ser veldig fin ut. :)

ImageUploadedByBV Forum1441824246.022557.jpg

Dette er første siden som kommer i app'en, med mange muligheter til hva man kan gjøre og hva man kan legge inn. Enig i at den ser veldig fin ut. :)

Vis vedlegget 135156
Ja det med amerikansk termin er jo litt dumt, men jeg har også satt den så ukene stemmer. Så har jeg i alle fall det riktig hele veien. Sjelden man får akkurat på termindato uansett vel? ;)

Ja det med amerikansk termin er jo litt dumt, men jeg har også satt den så ukene stemmer. Så har jeg i alle fall det riktig hele veien. Sjelden man får akkurat på termindato uansett vel? ;)

Ja, absolutt, men det står jo nedtelling på første side - hadde vært morsomt om det var riktig. :)

Den appen var fin :) måtte laste den ned selv :)

Håper formen er god og at skumlusene har gitt seg ♡

Den appen var fin :) måtte laste den ned selv :)

Håper formen er god og at skumlusene har gitt seg ♡

Ja, den var fin den og. :)

Jeg spotter fortsatt brunt sammen med Lutinus-utfloden, men satser på og håper at det ikke er noe problem. :)

Ja, den var fin den og. :)

Jeg spotter fortsatt brunt sammen med Lutinus-utfloden, men satser på og håper at det ikke er noe problem. :)
Det høres ikke farlig ut syns jeg :) alby - e kan ha den effekten. Kjedelig, men får ikke gjort noe med det. Krysser fingerne for at det gir seg snart ♡

Det høres ikke farlig ut syns jeg :) alby - e kan ha den effekten. Kjedelig, men får ikke gjort noe med det. Krysser fingerne for at det gir seg snart ♡

Siden hcg stiger velger jeg å tro at kombinasjonen av Albyl-E og Lutinus gir blødningen nå ja. :) Tusen takk! ♡

4+3

Kan jo notere opp litt til. Jeg har valgt å stole på at det står bra til siden hcg stiger.

Jeg spotter bittelitt brunt, som kommer sammen med Lutinus-utfloden. Lutinus irriterer slimhinnene i skjeden, og Albyl-E gjør at man lettere blør, så spotting kan være en helt ufarlig bivirkning. Det kan altså være at det bare kommer fra skjeden og at det ikke har noe med livmoren å gjøre i det hele tatt.

Jeg har murringer innimellom, ikke mye og ikke kraftig. Jeg har derimot en del endosmerter. Det liker jeg ikke så godt, men jeg vet at mange med endo har mye endosmerter hele første trimester.

Jeg er optimist i dag, og håper alt er bra, men jeg skulle veldig gjerne spolt frem i tid.

Ganske kvalm i dag. Det kan også noteres. :p

Siden hcg stiger velger jeg å tro at kombinasjonen av Albyl-E og Lutinus gir blødningen nå ja. :) Tusen takk! ♡
Det er værtfall kjempe flott at det stiger :) spent på UL :) er vel ikke lenge igjen nå?

Edit : kvalme liker vi :D selv om det til tider er plagsomt

Den usikkerheten som kommer og går er ikke bare bare! Når jeg var gravid tenkte jeg hver eneste dag fra første positive test frem til uke 16 at dette ikke ville gå bra. Det er så mye lettere å tenke negativt! Kroppen er så flink å gå i forsvarsposisjon, noe som ikke fører med seg annet enn tårer! Hadde masse menssmerter og endosmerter de første ukene, men det ga seg etter hvert :) Tenk, plutselig sitter du der med lille maibarnet ditt, og du er hønemor for alltid :D <3

Det er værtfall kjempe flott at det stiger :) spent på UL :) er vel ikke lenge igjen nå?

Edit : kvalme liker vi :D selv om det til tider er plagsomt

Det er halvannen uke til UL. :) Grugleder meg til det.

Back
Topp