Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ønsker deg en super helg ♡
Du er gravid
Ingen tvil om at du er gravid med de symptomene der jeg var kokvarm og frøs om hverandre ganske morsomt egentlig
4+4
Litt til symptomer, jeg vil huske alt.
Hetetokter, hatt det litt hele uka etter at jeg testet positivt, plutselig blir jeg bare glovarm. Og det selv om jeg går i kjoler. Jeg ser at mange her inne skriver at de fryser, det gjør ikke jeg.
Trøtt! Stort sett er jeg våken og fin, men helt plutselig er jeg dødstrøtt. Og sovner. Har sovet flere ganger på dagtid de siste dagene.
Jeg er gravid! Nå er det full nedtelling til UL, grugleder meg.
Syns det er så morsomt at vi er like langt og har like symptomer Jeg er ikke så trøtt at jeg sovner på dagtid bare, men er klar for senga fra 19-20 liksom
Om jeg ikke hadde sovet på dagtid så hadde jeg sluknet kl 20!!! Helt garantert! Godt å høre at vi er flere som må tilpasse oss en ny hverdag nå. Jeg synes det er morsomt at den nå har blitt 1 mm stor, og allerede er sjefen. Den er like stor som et valmuefrø, de sorte prikkene uten på frøloff. Det er en ganske liten sjef vi har!
Ja, hadde det ikke vært for jobben hadde jeg sikkert slokna mer på dagtid og, men der må jeg jo holde meg våken
Ja, var kjempemorsomt å bikke en mm-barrieren! Og om ikke lenge er jo den lille mm blitt en hel cm! Det er helt utrolig <3
Kjære Lykkeliten
Tusen takk for fint innlegg i dagboka mi før du forsvant over i mai. Jeg kom hjem fra Tyrkia i går og var så sliten og ville ha litt tid til å kommentere i dagboka di så da ble det først nå.
Gratulerer så mye igjen er så glad på dine vegne dette skal gå bra! Blir godt å bli fulgt opp med UL såpass ofte denne gangen.
Jeg kommer til å lage en ny dagbok når jeg blir gravid tenker jeg. Den blir åpen så da kan du følge med vettu! Ellers kommer jeg til å vær litt aktiv i "innsett i oktober" tråden på assistert når jeg starter med sprøyter(hvis jeg er heldig og får starte denne syklusen. Da blir det start allerede til uken. Vi får se
Gleder meg til å følge deg her inne!
Å, 5+0, så flott! Tenker det er fantastisk å være over grensa for kjemisk
Juhu