♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

4+4

Litt til symptomer, jeg vil huske alt. :p

Hetetokter, hatt det litt hele uka etter at jeg testet positivt, plutselig blir jeg bare glovarm. Og det selv om jeg går i kjoler. Jeg ser at mange her inne skriver at de fryser, det gjør ikke jeg.

Trøtt! Stort sett er jeg våken og fin, men helt plutselig er jeg dødstrøtt. Og sovner. Har sovet flere ganger på dagtid de siste dagene. :p

Jeg er gravid! ❤️ Nå er det full nedtelling til UL, grugleder meg.

Ingen tvil om at du er gravid med de symptomene der :D jeg var kokvarm og frøs om hverandre :p ganske morsomt egentlig :p

Ingen tvil om at du er gravid med de symptomene der :D jeg var kokvarm og frøs om hverandre :p ganske morsomt egentlig :p

Jeg fryser ikke jeg da, ser mange andre skriver det. Jeg er enten passe (gjerne i en lett sommerkjole med vinduet åpent her i stua), eller kokvarm (svetter og føler at jeg brenner opp). :p

4+4

Litt til symptomer, jeg vil huske alt. :p

Hetetokter, hatt det litt hele uka etter at jeg testet positivt, plutselig blir jeg bare glovarm. Og det selv om jeg går i kjoler. Jeg ser at mange her inne skriver at de fryser, det gjør ikke jeg.

Trøtt! Stort sett er jeg våken og fin, men helt plutselig er jeg dødstrøtt. Og sovner. Har sovet flere ganger på dagtid de siste dagene. :p

Jeg er gravid! ❤️ Nå er det full nedtelling til UL, grugleder meg.

Syns det er så morsomt at vi er like langt og har like symptomer :D Jeg er ikke så trøtt at jeg sovner på dagtid bare, men er klar for senga fra 19-20 liksom :p

Syns det er så morsomt at vi er like langt og har like symptomer :D Jeg er ikke så trøtt at jeg sovner på dagtid bare, men er klar for senga fra 19-20 liksom :p

Om jeg ikke hadde sovet på dagtid så hadde jeg sluknet kl 20!!! Helt garantert! :p Godt å høre at vi er flere som må tilpasse oss en ny hverdag nå. :p Jeg synes det er morsomt at den nå har blitt 1 mm stor, og allerede er sjefen. Den er like stor som et valmuefrø, de sorte prikkene uten på frøloff. Det er en ganske liten sjef vi har! :D

Om jeg ikke hadde sovet på dagtid så hadde jeg sluknet kl 20!!! Helt garantert! :p Godt å høre at vi er flere som må tilpasse oss en ny hverdag nå. :p Jeg synes det er morsomt at den nå har blitt 1 mm stor, og allerede er sjefen. Den er like stor som et valmuefrø, de sorte prikkene uten på frøloff. Det er en ganske liten sjef vi har! :D

Ja, hadde det ikke vært for jobben hadde jeg sikkert slokna mer på dagtid og, men der må jeg jo holde meg våken :p

Ja, var kjempemorsomt å bikke en mm-barrieren! Og om ikke lenge er jo den lille mm blitt en hel cm! Det er helt utrolig <3

Ja, hadde det ikke vært for jobben hadde jeg sikkert slokna mer på dagtid og, men der må jeg jo holde meg våken :p

Ja, var kjempemorsomt å bikke en mm-barrieren! Og om ikke lenge er jo den lille mm blitt en hel cm! Det er helt utrolig <3

Ja, det går fort fremover. Superspennende! :D

Jeg har vært litt sykemeldt pga kvalmen, så det gjør det mulig å få sovet en del ekstra.

Kjære Lykkeliten ❤️

Tusen takk for fint innlegg i dagboka mi før du forsvant over i mai. Jeg kom hjem fra Tyrkia i går og var så sliten og ville ha litt tid til å kommentere i dagboka di så da ble det først nå.

Gratulerer så mye igjen ❤️ er så glad på dine vegne :) dette skal gå bra! Blir godt å bli fulgt opp med UL såpass ofte denne gangen.

Jeg kommer til å lage en ny dagbok når jeg blir gravid tenker jeg. Den blir åpen så da kan du følge med vettu! Ellers kommer jeg til å vær litt aktiv i "innsett i oktober" tråden på assistert når jeg starter med sprøyter(hvis jeg er heldig og får starte denne syklusen. Da blir det start allerede til uken. Vi får se :)

Gleder meg til å følge deg her inne!

Kjære Lykkeliten ❤️

Tusen takk for fint innlegg i dagboka mi før du forsvant over i mai. Jeg kom hjem fra Tyrkia i går og var så sliten og ville ha litt tid til å kommentere i dagboka di så da ble det først nå.

Gratulerer så mye igjen ❤️ er så glad på dine vegne :) dette skal gå bra! Blir godt å bli fulgt opp med UL såpass ofte denne gangen.

Jeg kommer til å lage en ny dagbok når jeg blir gravid tenker jeg. Den blir åpen så da kan du følge med vettu! Ellers kommer jeg til å vær litt aktiv i "innsett i oktober" tråden på assistert når jeg starter med sprøyter(hvis jeg er heldig og får starte denne syklusen. Da blir det start allerede til uken. Vi får se :)

Gleder meg til å følge deg her inne!

Håper du har kost deg masse på ferie! ❤️

Jeg gleder meg til å følge deg i dagbok på terminforum, og uansett på veien dit så godt jeg kan. Assistert snoker jeg masse på, så innsett oktober kommer jeg til å følge. Jeg heier på deg uansett, og håper virkelig at du snart følger etter meg på et terminforum. ❤️

Tusen takk! :) Det er veldig hyggelig at du heier og håper for meg, og vil følge meg på denne nervepirrende reisen. :D ❤️

5+0 - forbi grensen for kjemisk

Ny uke! :D

Jeg er så spent på UL om en uke nå. Håper det er starten på en god rekke med UL kontroller. :) Egentlig aller mest spent på UL rundt uke 10, siden det kan ha vært normal utvikling til 8+4 sist.

Her er ukens oppdatering:
ImageUploadedByBV Forum1442213086.890852.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442213095.578850.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442213104.123396.jpg

Å, 5+0, så flott! :) Tenker det er fantastisk å være over grensa for kjemisk ❤️

5 uker rapport

- Termin: 19. mai 2015
- På vei: 5 + 0
- Måned: 2. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 248
- Trimester: 1. trimester
- Neste kontroll: Ikke avtalt enda
- Ultralyd: 21. september
- Kjønn: Vet ikke
- Utålmodig: Ja, grugleder meg til UL og vil ha 3+ på digital test
- Nye innkjøp: Kjøpt bbhugme (gravidpute) med trumf-Bonusen min
- Utstyr så langt: Har strikket en del som prøver, og kjøpt et par små klesplagg tidligere, og har Besafe bilbelte for gravide, det hjelper når man er kvalm
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Ingenting
- Mage: Ikke vokst noe enda
- Vektendring: Ingenting enda, men skal følge med, gikk nedover sist
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet i magen: Nei
- Tungt: Nei
- Kynnere: Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Foreløpig et gjesterom, skal males og innredes når vi føler oss sikre på at det blir baby
- Matkick: Ingenting spesielt, men må ha mat ofte
- Plager: Ømme pupper og kvalme. Mindre endosmerter og murringer enn for en uke siden.
- Humør: Veldig glad for å være gravid!
- Sykehusbagen: Nei
- Høygravid: Om 208 dager
- Tanker om fødselen: Forsøker å ikke tenke så detaljert på fødsel. Jeg har lyst til å føde i badekar. Jeg gleder meg veldig til vi skal bli foreldre og hilse på babyen for første gang. Jeg grugleder meg til fødselen foreløpig.
- Medisiner: Lutinus, Albyl-E og prednisolon.
- Tilskudd: Folat, multivitaminer, kalsium og omega 3 kapsler.

Back
Topp