♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Ja vi får håpe det:) blir så spennende fremover!!:)

Bare en uke til du får se lille spire!:D

Jeg håper det blir en like god opplevelse som du hadde i dag!!! ❤️

Hurra for over kjemisk perioden :) Hver gang du legger ut bilde av appen din blir jrg såå misunnelig! :p Den er så fin!

Hurra for over kjemisk perioden :) Hver gang du legger ut bilde av appen din blir jrg såå misunnelig! :p Den er så fin!

Liker den veldig godt ja, skjønner ikke hvorfor de har trukket den tilbake. :confused:

Fantastisk at du er over grensen for kjemisk!! Nå er det bare å "join the ride" :D

Jeg prøver og har prøvd veldig lenge. Man kan si at jeg ikke akkurat er kroppen din sin største fan om dagen!
Haha, nei, den lever sitt eget liv gitt :P Takk for at du heier da ♡ *sniker seg ut av Lykkelitens bok* O:-)

Fantastisk at du er over grensen for kjemisk!! Nå er det bare å "join the ride" :D

Det er helt herlig. :D Autocorrect? Jeg vet ikke om jeg er helt der at det blir helt sånn "enjoy the ride" riktig enda, men kanskje jeg kommer dit etter en del UL-kontroller. Håper jeg! ❤️ (Join the ride blir jo faktisk mer riktig foreløpig, jeg har liksom ikke noe annet valg enn å bli med gjennom første trimester. Uansett hvor mye jeg heller vil hoppe over disse ukene her. :) )

Det er helt herlig. :D Autocorrect? Jeg vet ikke om jeg er helt der at det blir helt sånn "enjoy the ride" riktig enda, men kanskje jeg kommer dit etter en del UL-kontroller. Håper jeg! ❤️ (Join the ride blir jo faktisk mer riktig foreløpig, jeg har liksom ikke noe annet valg enn å bli med gjennom første trimester. Uansett hvor mye jeg heller vil hoppe over disse ukene her. :) )
Mente join the ride ja, for det er man pent nødt til, gitt :D Håper det veldig snart blir bare enjoy'ing. Hvordan er det med kvalmen, apropos ikke enjoy'ing? ;)

Mente join the ride ja, for det er man pent nødt til, gitt :D Håper det veldig snart blir bare enjoy'ing. Hvordan er det med kvalmen, apropos ikke enjoy'ing? ;)

Haha... Skjønner. :p Kvalmen var helt grusom forrige søndag og mandag, og så en del bedre på tirsdag og så har det holdt seg sånn. Jeg er sånn kvalm at jeg blir uvel og svimmel om jeg anstrenger meg, kjører bil, står lenge oppreist, men utenom det føler jeg meg ganske fin. Forrige gang jeg var gravid ble jeg ikke ordentlig kvalm før ut i uke 5, og var bare "småkvalm" før det. Så kan bli spennende den uken som kommer nå. (Jeg begynte å gå ned i vekt fra uke 5 til uke 6 sist.)

Haha... Skjønner. :p Kvalmen var helt grusom forrige søndag og mandag, og så en del bedre på tirsdag og så har det holdt seg sånn. Jeg er sånn kvalm at jeg blir uvel og svimmel om jeg anstrenger meg, kjører bil, står lenge oppreist, men utenom det føler jeg meg ganske fin. Forrige gang jeg var gravid ble jeg ikke ordentlig kvalm før ut i uke 5, og var bare småkvalm før det. Så kan bli spennende den uken som kommer nå. (Jeg begynte å gå ned i vekt fra uke 5 til uke 6 sist.)
Ok, da får vi vente spent og se. Håper sånn at du slipper å få det så ekstremt som sist!! Men selvfølgelig.. Blir det spire, er det verdt det, men håper veien blir litt enklere enn med ekstrem svangerskapskvalme ♡

Ok, da får vi vente spent og se. Håper sånn at du slipper å få det så ekstremt som sist!! Men selvfølgelig.. Blir det spire, er det verdt det, men håper veien blir litt enklere enn med ekstrem svangerskapskvalme ♡

Ja, jeg nyter sånn som det er nå. Forrige gang kom den ekstreme kvalmen veldig overraskende på meg, selv om der ligger i familien, så var overgangen fra "småkvalm" innmari brå. Nå føler jeg meg hvert fall bedre forberedt. Har egentlig gjort en del "vinterklargjøring" her hjemme allerede, sånn i verste fall. :p Spiren er det aller viktigste, og jeg overlever kvalmen om jeg må. Godt om jeg slipper. ❤️

Back
Topp