Lillefrø15
Forumet er livet
Juhu. Dette er perfekt. Jeg tenkte jeg skulle ta digital i helga, håper på 2-3 og 3+ rundt den tiden du tok nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu. Dette er perfekt. Jeg tenkte jeg skulle ta digital i helga, håper på 2-3 og 3+ rundt den tiden du tok nå.
For noen prakteksemplarer!!
Ja, jeg ser hva jeg gjør. Jeg har 2 digitale tester.Jeg fikk ikke gravid 3+3 (formiddag) og så 1-2 da jeg var 3+3 (kveld) og 4+0, og så fikk jeg 2-3 da jeg var 4+2 og 4+5 og så fikk jeg 3+ nå på 5+1. Veldig fornøyd med det, men burde ikke testet så ofte - bare tull.
Halvparten av alle gravide får 3+ når de er 5+2, så jeg ligger foran snittet. Håper du følger trygt og godt etter!
Ja, jeg ser hva jeg gjør. Jeg har 2 digitale tester.
Oi, så fine tester!
Teststreken er jo strekere enn kontrollstreken på Wondfo jo!
JaJeg har bestilt flere underveis. Har jo brukt 6. Godt det er billigere på nett enn i butikk hvert fall.
Drømmetester Skulle trodd det var EL-test den strimmelen. Så deilig for dere at det ikke er det, men at det faktisk er en helt ekte g-test!! Hurra Nå må kroppen min henge med i svingene her, ellers blir jeg eneste langtidsprøver igjen
♥♥♥Dagens g-test kraftigere enn de fleste positive EL-testene jeg har hatt. Det er helt vilt!
Du skal henge like etter nå du og. Du får ikke lov til noe annet.
Det er vel i dag du skal ringe Ullevål? Blir fint å gi dem gode nyheter
Spennende!! Kl 9 de åpner?Ja, i dag er den offisielle testdagen. Det var egentlig i dag jeg skulle teste. Jeg fikk positiv torsdag for nesten to uker siden, så jeg skjønner ikke helt at de tror noen klarer å vente i tre uker etter innsett av egg, før de tester.
Jeg er spent på den telefonen, hva de sier. Må bare vente på telefontiden deres.
Spennende!! Kl 9 de åpner?
Men i dag er det ikke tirsdag, det er onsdag!
Vente en time til da, altså