♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Juhu:D. Dette er perfekt:). Jeg tenkte jeg skulle ta digital i helga, håper på 2-3 og 3+ rundt den tiden du tok nå:).

Juhu:D. Dette er perfekt:). Jeg tenkte jeg skulle ta digital i helga, håper på 2-3 og 3+ rundt den tiden du tok nå:).

Jeg fikk ikke gravid 3+3 (formiddag) og så 1-2 da jeg var 3+3 (kveld) og 4+0, og så fikk jeg 2-3 da jeg var 4+2 og 4+5 og så fikk jeg 3+ nå på 5+1. Veldig fornøyd med det, men burde ikke testet så ofte - bare tull. :p

Halvparten av alle gravide får 3+ når de er 5+2, så jeg ligger foran snittet. :D Håper du følger trygt og godt etter! ❤️

Jeg fikk ikke gravid 3+3 (formiddag) og så 1-2 da jeg var 3+3 (kveld) og 4+0, og så fikk jeg 2-3 da jeg var 4+2 og 4+5 og så fikk jeg 3+ nå på 5+1. Veldig fornøyd med det, men burde ikke testet så ofte - bare tull. :p

Halvparten av alle gravide får 3+ når de er 5+2, så jeg ligger foran snittet. :D Håper du følger trygt og godt etter! ❤️
Ja, jeg ser hva jeg gjør:). Jeg har 2 digitale tester:).

Ja, jeg ser hva jeg gjør:). Jeg har 2 digitale tester:).

Jeg har bestilt flere underveis. :p Har jo brukt 6. :rolleyes: Godt det er billigere på nett enn i butikk hvert fall. :)

Oi, så fine tester! ❤️
Teststreken er jo strekere enn kontrollstreken på Wondfo jo! :)

Oi, så fine tester! ❤️
Teststreken er jo strekere enn kontrollstreken på Wondfo jo! :)

Ja, den var sterkere hele tiden. Kontrollstreken ble jo skikkelig pusling-strek. :p :D Veldig fornøyd med de testene, nå er det ikke grunn til å teste mer. ♥

Drømmetester :D Skulle trodd det var EL-test den strimmelen. Så deilig for dere at det ikke er det, men at det faktisk er en helt ekte g-test!! Hurra :D Nå må kroppen min henge med i svingene her, ellers blir jeg eneste langtidsprøver igjen :rolleyes::confused:

Drømmetester :D Skulle trodd det var EL-test den strimmelen. Så deilig for dere at det ikke er det, men at det faktisk er en helt ekte g-test!! Hurra :D Nå må kroppen min henge med i svingene her, ellers blir jeg eneste langtidsprøver igjen :rolleyes::confused:

Dagens g-test kraftigere enn de fleste positive EL-testene jeg har hatt. :p Det er helt vilt! :D

Du skal henge like etter nå du og. ❤️❤️❤️ Du får ikke lov til noe annet.

Dagens g-test kraftigere enn de fleste positive EL-testene jeg har hatt. :p Det er helt vilt! :D

Du skal henge like etter nå du og. ❤️❤️❤️ Du får ikke lov til noe annet.
♥♥♥

Det er vel i dag du skal ringe Ullevål? Blir fint å gi dem gode nyheter ❤️

Ja, i dag er den offisielle testdagen. Det var egentlig i dag jeg skulle teste. :rolleyes: :p Jeg fikk positiv torsdag for nesten to uker siden, så jeg skjønner ikke helt at de tror noen klarer å vente i tre uker etter innsett av egg, før de tester. :)

Jeg er spent på den telefonen, hva de sier. :) Må bare vente på telefontiden deres.

Ja, i dag er den offisielle testdagen. Det var egentlig i dag jeg skulle teste. :rolleyes: :p Jeg fikk positiv torsdag for nesten to uker siden, så jeg skjønner ikke helt at de tror noen klarer å vente i tre uker etter innsett av egg, før de tester. :)

Jeg er spent på den telefonen, hva de sier. :) Må bare vente på telefontiden deres.
Spennende!! Kl 9 de åpner?

Spennende!! Kl 9 de åpner?

Nei, på tirsdager har de telefontid kl 10-12. IVF klinikkene har ofte korte telefontider, men det er nok fordi det er en sykepleier, ikke en sekretær, som har ansvar for telefonen. Ganske mye som planlegges over telefon i forhold til forsøkene. :)

Men i dag er det ikke tirsdag, det er onsdag!

Ja, sorry, de har samme telefontid tirsdag-onsdag. :p (Og annen telefontid mandag, torsdag og fredag).

Gravidhjerne. Vet jo at det er onsdag, har jo ventet på denne onsdagen så lenge nå.

Vente en time til da, altså

Back
Topp