Ja, og så sikkert 20-30 minutter telefonkø.
Mulig jeg må gå en tur med hunden i løpet av denne tiden... men sånn ellers kan jeg skravle og holde deg med selskap mens sekundene tikker...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, og så sikkert 20-30 minutter telefonkø.
Gratulerer med å være "offisielt gravid" ift IVF avdelingen også Nå skal du bare krysse av milepæl etter milepæl5+2 - Telefon til Ullevål
Jeg kom ganske raskt gjennom i dag. Hun gratulerte og ønsket meg lykke til videre. De ønsket at sykehuset her skulle sende beskrivelse av ultralydundersøkelsen til dem, for de må registrere alt sånt. Det burde gå bra. Jeg er veldig glad for at jeg får tett UL oppfølging her, det føltes lenge å skulle vente tre uker på UL ved Ullevål nå.
Da er jeg ferdig med milepælene før UL. Så da blir det nedtelling til UL-kontroller fremover. Jeg håper det blir plankekjøring å krysse ut milepæl eller milepæl frem til termin nå.
Gratulerer med å være "offisielt gravid" ift IVF avdelingen også Nå skal du bare krysse av milepæl etter milepæl
Hihi en sånn hat jeg også laget killer på den hver dag selv om jeg vet hvilket tall som står
Oi så nå at det var litt skrivefeil der taster på app og da er det lett det går litt fort i svingeneJeg skal legge inn flere datoer nå. Må bare finne passende bakgrunnsbilder til hver hendelse.
Kommer kanskje til å titte på den oftere enn nødvendig jeg og. Skjønner deg godt.
Oi så nå at det var litt skrivefeil der taster på app og da er det lett det går litt fort i svingene
Har du greid og la vær og si noe til foreldrene dine eventuelt søsken ?
Skjønner det Tenk så glade de blir ♡Vi forteller nok de aller nærmeste (foreldre og søsken) om UL går bra. De vet om abortene, så de skjønner at selv hjertebank i uke 6 dessverre ikke er noen garanti her. Så de holder det hemmelig sammen med oss. Alle andre må vente til etter UL rundt uke 12. Og vi er uansett ikke sånne som offentliggjør sånt på sosiale medier, så det blir de vi treffer etter hvert som vi treffer dem, og jungeltelegrafen tipper jeg, men den går kjapt. Gjorde hvert fall det forrige gang.
Har dere fortalt om nummer to til mange da?
Skjønner det Tenk så glade de blir ♡
Ja, egentlig Ringte mamma med en gang, ble så sjokka. Så etter vellykket ul så valgte vi bare og si det til familie for alle maste om når O skulle begynne i barnehage og at jeg måtte søke jobb snart osv. Mister vi så hadde vi nok fortalt det til de uansett Godt og ha slipt det løs og
♡♡ Måtte helgen gå fort frem til 6+0 og UL, og så de neste 6 ukene gå uten for mye bekymring ♡ Du fortjener å nyte graviditeten! ♡
Hihi... Det blir nok nedtelling fra UL til UL før jeg forhåpentligvis kan nyte etter uke 12. Og fort tror jeg ikke det går.
Nei, det tror ikke egentlig jeg heller.. Hehe. Det kommer nok til å gå skikkelig saaakte. Men så lenge lille spiren har det fint så får det bare være sånn.
Når er ul igjen ??
På mandag allerede! Gleder meg så på dine vegne Har en veldig god følelse for dere ♡På mandag, 6+0.