♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

På mandag allerede! Gleder meg så på dine vegne :) Har en veldig god følelse for dere ♡

Lenge nok til mandag. :p Håper følelsen din er riktig. ♡

Spennende med UL på mandag! :D Jeg har stor tro på at denne gang kommer dere helt i mål. :D Gleder meg til oppdatering på mandag!

Spennende med UL på mandag! :D Jeg har stor tro på at denne gang kommer dere helt i mål. :D Gleder meg til oppdatering på mandag!

Grugleder meg til mandag, og til de neste UL-kontrollene etter det. :p Takk! Jeg håper at det går bra den gangen her. :)

5+4

I dag kom den fæle smaken i munnen som jeg hadde sist. Starter smått med litt sure oppstøt innimellom (det har jeg hatt bittelitt helt siden uke 3). Men i dag kom Smaken med stor S. Det kjennes som en råtten smak inni munn, som ikke blir borte bortsett fra akkurat når man spiser eller drikker noe med smak (akkurat når man smaker noe annet). Det er en fæl smak. Løsningen er å spise eller drikke hele tiden, det går selvfølgelig ikke. Både fordi jeg blir mer kvalm om jeg er stappmett, men også fordi jeg ikke har noen umiddelbar plan om å rase opp i vekt. Og dersom jeg begynner å kaste opp så blir den smaken enda verre.

Jeg kaster ikke opp enda, det er flott. Jeg må sjekke hvilken dag jeg kastet opp for første gang forrige gang, vet at jeg hadde mange "like-før" episoder før det kom. Jeg holdt på å kaste opp på butikken i dag. Jeg hadde glemt å ta med pose også, så jeg løp og hentet en pose. Holdt den klar resten av den korte handleturen.

Edit:
Forrige gang:
6+1 skrev jeg at jeg brakk meg stadig vekk, og kun klarte å spise musebiter. Det hadde blitt mye verre "de siste dagene". Jeg er ganske sikker på at jeg var sengeliggende allerede da.
7+0 kastet jeg opp ordentlig første gang. På det tidspunktet strevde jeg med å få i meg mat og drikke.

Håper du slipper og bli ille med kvalmen ♡ Denne gangen er lukter værst. Brekker meg av alt og ingenting. Og middag er bare og glemme :p

Håper du slipper og bli ille med kvalmen ♡ Denne gangen er lukter værst. Brekker meg av alt og ingenting. Og middag er bare og glemme :p

Brekker meg innimellom nå. Middag går greit så lenge vi lufter masse så jeg kan få maten uten at jeg må lukte på det. :p Sånn var det sist og. Noen matvarer går ikke da. Jeg prøvde torsk her forleden dag, som jeg egentlig er veldig glad i, men jeg taklet ikke konsistensen nå. :rolleyes:

Så bra at du ikke kaster opp hvert fall! :) Jeg håper at det ikke blir verre, foreløpig går det jo greit. Mest som å være litt sjøsyk eller fyllesyk hele tatt.

Snart mandag!!!:)

Brekker meg innimellom nå. Middag går greit så lenge vi lufter masse så jeg kan få maten uten at jeg må lukte på det. :p Sånn var det sist og. Noen matvarer går ikke da. Jeg prøvde torsk her forleden dag, som jeg egentlig er veldig glad i, men jeg taklet ikke konsistensen nå. :rolleyes:

Så bra at du ikke kaster opp hvert fall! :) Jeg håper at det ikke blir verre, foreløpig går det jo greit. Mest som å være litt sjøsyk eller fyllesyk hele tatt.
Jeg elsker jo sjømat, spiste reker og blåakjell omtrent hver helg. Jeg greier ikke noe form for noe som har vært i sjøen!! Hadde scampi forrige helg og det gikk ikke. Rart det der. Sjøsyk og fyllesyk høres riktig ut :D Men alt for spireliten ♡♡♡

Jeg elsker jo sjømat, spiste reker og blåakjell omtrent hver helg. Jeg greier ikke noe form for noe som har vært i sjøen!! Hadde scampi forrige helg og det gikk ikke. Rart det der. Sjøsyk og fyllesyk høres riktig ut :D Men alt for spireliten ♡♡♡

Jeg elsker sjømat og fisk, alt sammen, men har ikke spist så veldig mye etter at jeg fikk positiv test. Spiste fisk i forrige uke uten problem, men denne uken var torsk virkelig ikke en vinner. Blæ! Ikke fyllesyk på ordentlig da, det høres ikke bra ut. :p :p Hva som helst om det er en frisk spire. ❤️

Ikke lenge igjen og jeg krysser alt jeg har for deg? Når er timen? Kom på at jeg har fysio på mandag

Det er veldig godt at du heier, for jeg gruer meg en del til UL-kontrollene fremover. :rolleyes:

5+5

Brunt i Lutinus-utfloden igjen. Må igjen minne meg selv på at Albyl-E gir økt blødningstendens og at Lutinus irriterer slimhinnene i skjeden. Jeg spottet bittelitt 4+2 - 4+3, og så har jeg ikke sett en dråpe. Og jeg får jo sjekket ganske nøye, siden jeg stikker en Lutinus inn tre ganger om dagen. :p Jeg liker ikke brunt. Heldigvis UL allerede på mandag.

Kvalmen er verre. I dag holdt jeg på å kaste opp da jeg stod opp. Kvalmen betyr ikke at alt er bare bra da, så ingen tror det, hos meg betyr det bare at kroppen tror alt er bra og livmoren vokser.

Brunt er heldigvis gammelt blod:). Og det er som du sier lutinus og albyl -e:). Blir deilig for dere å se lille spiren på skjermen på mandag❤️❤️. Dette går bra:). Du og jeg til mai❤️❤️

Brunt er heldigvis gammelt blod:). Og det er som du sier lutinus og albyl -e:). Blir deilig for dere å se lille spiren på skjermen på mandag❤️❤️. Dette går bra:). Du og jeg til mai❤️❤️

Ja, det er gammelt. Og etter uttak så har jeg jo lært at man kan blø fryktelig mye fra slimhinnene i skjeden uten at det kommer noe fra livmoren, og det er egentlig en god lærdom å ha med seg nå. Men liker jo ikke blod verken ferskt eller gammelt når man er gravid.

Vi skal til mai ja, helst det altså! ❤️❤️❤️

Back
Topp