♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Håper ikke kvalmen blir for ille :) og I morgen er det UL, det blir veldig spennende :D krysser fingerne for en absolutt flott dag I morgen ❤

Håper ikke kvalmen blir for ille :) og I morgen er det UL, det blir veldig spennende :D krysser fingerne for en absolutt flott dag I morgen ❤

Tror nok kvalmen er kommet for å bli dersom det er en spire her, så jeg må nok bare overleve den. :confused:

Takk! ❤️ Jeg gruer meg.

Tror nok kvalmen er kommet for å bli dersom det er en spire her, så jeg må nok bare overleve den. :confused:

Takk! ❤️ Jeg gruer meg.
Uannsett når du sitter med den lille så er alt glemt :)

Nå skal det gå bra :D hurra hurra *krysser fingre og tær*

Uannsett når du sitter med den lille så er alt glemt :)

Nå skal det gå bra :D hurra hurra *krysser fingre og tær*

Tja, om det blir så ille som jeg er redd for så glemmer man det ikke, men det er absolutt verdt det. Det er visst bare en familiesvakhet den kvalmen. :rolleyes: Håper heiaropene hjelper! :D

Tja, om det blir så ille som jeg er redd for så glemmer man det ikke, men det er absolutt verdt det. Det er visst bare en familiesvakhet den kvalmen. :rolleyes: Håper heiaropene hjelper! :D
Nei, glemt blir det ikke ;) Jeg har vært dårlig med alle tre og husker det rimelig godt ja! For å si det sånn, var kvalmen en av grunnene til at det ikke ble veldig tette barn her ;) Jeg hadde ikke hyperemesis, men var rimelig kvalm noen måneder og kastet opp innimellom :P Gikk ned 5kg i første trimester første gang, og litt mindre med de andre da jeg hadde lært meg noen triks ;)

Var ikke meningen å være negativ altså... Det er jo absolutt verdt det når du sitter der med babyen i armene dine! ❤️

Uff da:( Oppkast er ikke noe særlig nei. God bedring!:D

Nei, glemt blir det ikke ;) Jeg har vært dårlig med alle tre og husker det rimelig godt ja! For å si det sånn, var kvalmen en av grunnene til at det ikke ble veldig tette barn her ;) Jeg hadde ikke hyperemesis, men var rimelig kvalm noen måneder og kastet opp innimellom :P Gikk ned 5kg i første trimester første gang, og litt mindre med de andre da jeg hadde lært meg noen triks ;)

Var ikke meningen å være negativ altså... Det er jo absolutt verdt det når du sitter der med babyen i armene dine! ❤️

Vel, jeg husker jo VELDIG godt hvordan det var forrige gang, da jeg hadde hyperemesis til 12+6 (og gikk vel ned 7 kg på det meste tror jeg). Dessuten hører jeg jo at alle de andre i familien min husker hvordan kvalmen var, hyperemesis på mange av dem. (de fleste er dårlige til uke 20 eller helt til fødsel). Så jeg vet at man ikke glemmer, jeg vet at det kan avgjøre hvor mange barn man får og hvor tett man får dem. Jeg husker at jeg gråt av smerte og skrek til mannen at vi aldri skulle ha flere barn. :rolleyes: Jeg prøver å ikke tenke på det nå da. Må prøve å gi meg selv pågangsmot, men jeg gruer meg veldig til kvalmen blir verre.

Alt er verdt det om det blir baby den gangen her. ❤️❤️❤️

Uff da:( Oppkast er ikke noe særlig nei. God bedring!:D

Ikke svangerskapsoppkast hvert fall, det er det verste som er. Dessverre. Og forhåpentligvis blir jeg ikke bra før om mange mange uker. (Hahahaha... Høres ikke det egentlig dumt ut så vet ikke jeg, men jeg tror jeg må være kvalm om spiren skal ha det bra.)

Tro meg, man glemmer aldri :p Håper du greier og få i deg mat og væske ♡ Min lege car ikke særlig interessert i og ta slike prøver. Hun synes jeg så fresh ut og trodde ikke jeg var så kvalm denne gangen

Tro meg, man glemmer aldri :p Håper du greier og få i deg mat og væske ♡ Min lege car ikke særlig interessert i og ta slike prøver. Hun synes jeg så fresh ut og trodde ikke jeg var så kvalm denne gangen

Flott lege! :rolleyes: Men jeg er glad for at du er bedre denne gangen da. ❤️

Foreløpig går det helt fint å få i seg mat og drikke, bare kastet opp siden jeg var sulten før frokost. Så det er jo fortsatt det snilleste stadie, jeg bare gruer meg litt for fortsettelsen. :confused:

Og jeg har ikke glemt i det hele tatt, så det tror jeg ikke jeg kommer til noen gang nei. Verste sykdommen jeg har hatt i hele mitt liv.

Huff, hadde så veldig håpet du skulle slippe lettere unna denne gangen:(
Håper jo fremdeles det da, selv om det ikke ser slik ut...

Huff, hadde så veldig håpet du skulle slippe lettere unna denne gangen:(
Håper jo fremdeles det da, selv om det ikke ser slik ut...

Ser ikke sånn ut dessverre, hvert fall så lenge graviditeten fortsetter. Noen av oss er tydeligvis laget sånn. :p

Ikke svangerskapsoppkast hvert fall, det er det verste som er. Dessverre. Og forhåpentligvis blir jeg ikke bra før om mange mange uker. (Hahahaha... Høres ikke det egentlig dumt ut så vet ikke jeg, men jeg tror jeg må være kvalm om spiren skal ha det bra.)
Hehe:) Jeg skjønner hva du mener;) Man tenker jo at om symptomene er sterke så betyr det at det stadig skjer noe der:) Jeg tror det er det man kaller graviditetslogikk :))

Hehe:) Jeg skjønner hva du mener;) Man tenker jo at om symptomene er sterke så betyr det at det stadig skjer noe der:) Jeg tror det er det man kaller graviditetslogikk :))

Symptomene ellers kan komme og gå, men i min familie så blir vi ordentlig kvalme, og det sitter dessverre i. Huffameg. Det betyr hvert fall at hormonene er her og at livmoren vokser, så har jeg UL for å sjekke at spiren vokser også. Så får jeg bare holde ut kvalmen. :eek:

Graviditetslogikk var der hvor IQ ikke helt henger med. :p :D

Har ikke lest dagboken din før nå - Lykkeliten. For en historie! Som jeg håper det er din tur denne gangen!! UL imorgen? Merker at jeg ble veldig, veldig spent på dine vegne, men med så mye kjedelige symptomer MÅ jo bare dette gå veien. Jeg krysser fingrene og ser frem til oppdatering imorgen! Stor klem <3

Masse lykke til i morgen❤️

Vel, jeg husker jo VELDIG godt hvordan det var forrige gang, da jeg hadde hyperemesis til 12+6 (og gikk vel ned 7 kg på det meste tror jeg). Dessuten hører jeg jo at alle de andre i familien min husker hvordan kvalmen var, hyperemesis på mange av dem. (de fleste er dårlige til uke 20 eller helt til fødsel). Så jeg vet at man ikke glemmer, jeg vet at det kan avgjøre hvor mange barn man får og hvor tett man får dem. Jeg husker at jeg gråt av smerte og skrek til mannen at vi aldri skulle ha flere barn. :rolleyes: Jeg prøver å ikke tenke på det nå da. Må prøve å gi meg selv pågangsmot, men jeg gruer meg veldig til kvalmen blir verre.

Alt er verdt det om det blir baby den gangen her. ❤️❤️❤️
Uff, håper du slipper litt lettere unna denne gangen ❤️

Jeg er så spent på dine vegne nå! Masse lykke til i morgen Lykkeliten❤️️ Første av mange UL frem mot mai. Selv om jeg vet at det kanskje er for tidlig, så håper jeg virkelig at du får se et lite bankende hjerte. Kommer til å tenke på deg i morgen, og kommer sikkert til å oppdatere dagboken her et par ganger.. :p

Lykke til i morgen! <3 Jeg er så spent :D Jeg er sikker på at det er et bankende hjerte <3

Back
Topp