Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke kvalmen blir for ille og I morgen er det UL, det blir veldig spennende krysser fingerne for en absolutt flott dag I morgen ❤
Uannsett når du sitter med den lille så er alt glemtTror nok kvalmen er kommet for å bli dersom det er en spire her, så jeg må nok bare overleve den.
Takk! Jeg gruer meg.
Uannsett når du sitter med den lille så er alt glemt
Nå skal det gå bra hurra hurra *krysser fingre og tær*
Nei, glemt blir det ikke Jeg har vært dårlig med alle tre og husker det rimelig godt ja! For å si det sånn, var kvalmen en av grunnene til at det ikke ble veldig tette barn her Jeg hadde ikke hyperemesis, men var rimelig kvalm noen måneder og kastet opp innimellom Gikk ned 5kg i første trimester første gang, og litt mindre med de andre da jeg hadde lært meg noen triksTja, om det blir så ille som jeg er redd for så glemmer man det ikke, men det er absolutt verdt det. Det er visst bare en familiesvakhet den kvalmen. Håper heiaropene hjelper!
Nei, glemt blir det ikke Jeg har vært dårlig med alle tre og husker det rimelig godt ja! For å si det sånn, var kvalmen en av grunnene til at det ikke ble veldig tette barn her Jeg hadde ikke hyperemesis, men var rimelig kvalm noen måneder og kastet opp innimellom Gikk ned 5kg i første trimester første gang, og litt mindre med de andre da jeg hadde lært meg noen triks
Var ikke meningen å være negativ altså... Det er jo absolutt verdt det når du sitter der med babyen i armene dine!
Uff da Oppkast er ikke noe særlig nei. God bedring!
Tro meg, man glemmer aldri Håper du greier og få i deg mat og væske ♡ Min lege car ikke særlig interessert i og ta slike prøver. Hun synes jeg så fresh ut og trodde ikke jeg var så kvalm denne gangen
Huff, hadde så veldig håpet du skulle slippe lettere unna denne gangen
Håper jo fremdeles det da, selv om det ikke ser slik ut...
Hehe Jeg skjønner hva du mener Man tenker jo at om symptomene er sterke så betyr det at det stadig skjer noe der Jeg tror det er det man kaller graviditetslogikk )Ikke svangerskapsoppkast hvert fall, det er det verste som er. Dessverre. Og forhåpentligvis blir jeg ikke bra før om mange mange uker. (Hahahaha... Høres ikke det egentlig dumt ut så vet ikke jeg, men jeg tror jeg må være kvalm om spiren skal ha det bra.)
Hehe Jeg skjønner hva du mener Man tenker jo at om symptomene er sterke så betyr det at det stadig skjer noe der Jeg tror det er det man kaller graviditetslogikk )
Uff, håper du slipper litt lettere unna denne gangenVel, jeg husker jo VELDIG godt hvordan det var forrige gang, da jeg hadde hyperemesis til 12+6 (og gikk vel ned 7 kg på det meste tror jeg). Dessuten hører jeg jo at alle de andre i familien min husker hvordan kvalmen var, hyperemesis på mange av dem. (de fleste er dårlige til uke 20 eller helt til fødsel). Så jeg vet at man ikke glemmer, jeg vet at det kan avgjøre hvor mange barn man får og hvor tett man får dem. Jeg husker at jeg gråt av smerte og skrek til mannen at vi aldri skulle ha flere barn. Jeg prøver å ikke tenke på det nå da. Må prøve å gi meg selv pågangsmot, men jeg gruer meg veldig til kvalmen blir verre.
Alt er verdt det om det blir baby den gangen her.