Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke lest dagboken din før nå - Lykkeliten. For en historie! Som jeg håper det er din tur denne gangen!! UL imorgen? Merker at jeg ble veldig, veldig spent på dine vegne, men med så mye kjedelige symptomer MÅ jo bare dette gå veien. Jeg krysser fingrene og ser frem til oppdatering imorgen! Stor klem <3
Uff, håper du slipper litt lettere unna denne gangen
Masse lykke til i morgen️
Jeg er så spent på dine vegne nå! Masse lykke til i morgen Lykkeliten️ Første av mange UL frem mot mai. Selv om jeg vet at det kanskje er for tidlig, så håper jeg virkelig at du får se et lite bankende hjerte. Kommer til å tenke på deg i morgen, og kommer sikkert til å oppdatere dagboken her et par ganger..
Lykke til i morgen! <3 Jeg er så spent Jeg er sikker på at det er et bankende hjerte <3
Lykke til i morgen!!
Lykke til i morgen!
Masse lykke til i morgen!
Jeg har troa, og det vet du! Så håper jeg det er bra nok utstyr, trent nok gyn og i tide til å se det lille hjertet banke
Gleder meg til oppdatering etter timen, og håper formen er snill nok med deg til at timen blir en ok opplevelse.
Masse lykke til i morgen
Masse lykke til i morgen <3
Lykke til i morgen! Jeg var på UL 6+2, og da kunne man såvidt skimte et lite hjerte som slo. 6+0 KAN være litt tidlig, uten at det betyr at noe er galt Uansett blir det bra å se at det skjer ting i livmoren
Og nå er det bare timer til du får se!!!
Idag er dagen
Lykke til kjære Lykkeliten!
Lykke til i dag
Lykke til i dag
Masse masse masse lykke til i dag, vennen ♡♡♡ Håper dere får se verdens fineste bamsemums med et lite, nydelig blinkende hjerte. Dette skal bli en bedre opplevelse en sist! ♥
Masse masse lykke til i dag
Lykke til i dag!!!!
Lykke til i dag! ❤❤
Huff, du har så rett, svangerskapskvalme er det værste!! Nå var ikke jeg i nærheten av hyperemesis da, men den følelsen av å kaste opp og fortsatt være like j**** dårlig etterpå (imotsetning til annen kvalme hvor man gjerne føler seg bedre etter å han kastet opp) er grusom.. Håper du ihvertfall får i deg litt mat og væske!
Og masse masse lykke til i morgen, jeg skal tenke på deg i morgen! har du time tidlig på dagen eller? Jeg gleder meg til å lese at du har sett et bankende hjerte
Ååååååh - hjertebank
Da er alt så bra som det kan være på dette tidspunktet! Fantastisk!
Selv om jeg skjønner dere er avmålte...
Blødningen er vel fra skjeden, trigget av UL skulle jeg tro. Tvi tvi!
Hjertebank. Ja. Baby!
Så herlig at dere så lille hjerte. Det skal gå bra, slimhinnene dine er nok bare irriterte. Krysser for deg. Klem
Så bra at dere fikk se hjertet! Helt fantastisk! ❤❤
Fantastisk å lese!! Klor deg fast lille spire
Dette kommer til å gå kjempebra
Håper kvalmen ikke blir like ille som sist! Bra at du har en avtale med fastlegen om hyppige blodprøver, kanskje det vil hjelpe å få litt væske i ny og ne.
Ååå herlig! Hurra for vellykket UL
Hurra for bankende hjerte alt er som det skal så langt, så satser vi på at neste ul blir like bra
Så bra ultralyden din bra og at det er som det skal så langt! Føler med deg ift kvalmen, det var da en forbannet familiesvakhet å få. Nå skal dette være en terminspire sånn at det i alle fall betaler seg. Skjønner godt at det kanskje ikke er så lett å la gleden gå i taket på en god stund enda. Heier på lille bøllefrø!
Blødningen din er helt sikkert ul-staven!
Stor klem!