♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Lykke til i morgen! :D

Masse lykke til i morgen!❤️

Jeg har troa, og det vet du! Så håper jeg det er bra nok utstyr, trent nok gyn og i tide til å se det lille hjertet banke❤️
Gleder meg til oppdatering etter timen, og håper formen er snill nok med deg til at timen blir en ok opplevelse.

Huff, du har så rett, svangerskapskvalme er det værste!! Nå var ikke jeg i nærheten av hyperemesis da, men den følelsen av å kaste opp og fortsatt være like j**** dårlig etterpå (imotsetning til annen kvalme hvor man gjerne føler seg bedre etter å han kastet opp) er grusom.. Håper du ihvertfall får i deg litt mat og væske!

Og masse masse lykke til i morgen, jeg skal tenke på deg i morgen!❤️ har du time tidlig på dagen eller? Jeg gleder meg til å lese at du har sett et bankende hjerte❤️

Lykke til i morgen! Jeg var på UL 6+2, og da kunne man såvidt skimte et lite hjerte som slo. 6+0 KAN være litt tidlig, uten at det betyr at noe er galt:-) Uansett blir det bra å se at det skjer ting i livmoren❤️

Tja, om det blir så ille som jeg er redd for så glemmer man det ikke, men det er absolutt verdt det. Det er visst bare en familiesvakhet den kvalmen. :rolleyes: Håper heiaropene hjelper! :D
Helt glemt blir det ikke, men litt.

Jeg kjenner jo hypermisis-kvinner som har tre barn..

Så kjedelig at du er kvalm og kastet opp allerede. Jeg var også veldig kvalm og dårlig, klarte ikke å spise. Men et tips er å ha tørre kjeks (ritz funker bra) stående på nattbordet, og spise noen med en gang du våkner før du får tid å kjenne etter for kvalmen! Det kan hjelpe litt noen dager :) var kvalm mye av svangerskapet, men kan love deg at det er verdt det og kvalmen er glemt ganske fort når du får se premien :D Lykke til på UL i dag

Lykke til i dag ❤️

Masse masse masse lykke til i dag, vennen ♡♡♡ Håper dere får se verdens fineste bamsemums med et lite, nydelig blinkende hjerte. Dette skal bli en bedre opplevelse en sist! ♥

Lykke til i dag!!!!❤️❤️❤️

6+0

Jeg er for dårlig (kvalm) til at jeg får svart hver av av dere akkurat nå, skal se om jeg orker mer senere. Tusen takk for at dere tenker på meg! ❤️

Den er for liten til å være en bamsemums riktig enda, 5-6 mm var den, mer som en bitteliten klump, med plommesekken ved siden av. Alle mål var akkurat som de skulle. Og hjertet banket. ❤️ Verken mannen eller jeg jublet, det sitter helt klart altfor godt i oss at det fortsatt er fryktelig tidlig. Dessuten brukte hun tid på å være sikker på at hjertet slo, så jeg rakk å bli litt negativ, men det slo jo. Ny UL om to uker.

Og når jeg gikk på do her hjemme nå så blør jeg friskt blod, ikke mye, bare på papiret. Jeg håper det bare er disse såre slimhinnene jeg driver og blør litt fra innimellom, som ble plaget av UL-staven. Med disse medisinene som gjør meg utsatt for blødninger. Håper det hvert fall. Slapper av nå. Så får vi se.

Åh, som jeg håper dette går bra. Lille spire, klor deg fast! ❤️

Ååååååh - hjertebank❤️
Da er alt så bra som det kan være på dette tidspunktet! Fantastisk!
Selv om jeg skjønner dere er avmålte...
Blødningen er vel fra skjeden, trigget av UL skulle jeg tro. Tvi tvi!

Så herlig at dere så lille hjerte❤️❤️. Det skal gå bra, slimhinnene dine er nok bare irriterte. Krysser for deg❤️. Klem❤️

Back
Topp