Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye med bankende hjerte ♡♡ Ikke rart du blør litt etter innvendig ul 2 uker og da får dere se enda mer! ♡》
Fantastisk med et bankende hjerte!!
Hjertet var litt viktig for deg i dag selv om det ikke var det for gyn, fordi du ikke har sett det før. Nemlig. Et lite hjerte som slår. Inni deg
Så glad for at første UL var positiv. Måtte det fortsette på alle de kommende! Håper så veldig for dere nå.
Veldig godt å høre at dere så et hjerte, men jeg skjønner dere er litt avventende. So far, so good i det minste Herlig ♡
Så herlig at du fikk se hjertet slå️
Skal gå bra dette
Herlige nyheter! ❤
Jeg har blødd litt etter alle mine tidlige ul (og det har blitt noen opp i gjennom ), og jeg har ikke gått på det medisinregimet som deg, så den blødningen hadde jeg ikke bekymret meg for.
Hipp hurra for frisk terminspire!
Håper kvalmen blir litt mer håndterbar etter hvert. ❤
Hurra for bankende hjerte
Så gode nyheter, kjære Lykkeliten! Et hjerte som slår
Blødningen skyldes nok såre slimhinner. Dette går fint! Jeg er super optimistisk på dine vegne
Jeg er så glad for at du fikk se hjerte i dag. Var så redd det var for tidlig! Men det var det ikke
Nå skal den blødningen gi seg helt, så du kan fokusere på kvalmedempende tiltak og nedtellinng til neste UL.