♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Hjertet var litt viktig for deg i dag selv om det ikke var det for gyn, fordi du ikke har sett det før. Nemlig. Et lite hjerte som slår. Inni deg

Gratulerer så mye med bankende hjerte ♡♡ Ikke rart du blør litt etter innvendig ul :) 2 uker og da får dere se enda mer! ♡》

Takk! ❤️ Jeg håper det bare er undersøkelsen og medisinene som gjør at jeg blør litt nå. :) Og så vente to uker. Utålmodig med en gang.

Hjertet var litt viktig for deg i dag selv om det ikke var det for gyn, fordi du ikke har sett det før. Nemlig. Et lite hjerte som slår. Inni deg

Jeg hadde forberedt meg på at det kunne hende vi ikke så hjertet i dag, så da hun sa at det så ut til at hun ikke fant hjerte så var jeg egentlig ganske rolig. Hun tok målene først og var jo fornøyd. Det var ganske herlig å se hjerte da hun fant det tydelig. Det slår nå, og forhåpentligvis i mange, mange år fremover. ❤️

Så glad for at første UL var positiv. Måtte det fortsette på alle de kommende! Håper så veldig for dere nå.

Tusen takk! ❤️ Jeg håper det blir gode nyheter hele veien til mai. :)

Veldig godt å høre at dere så et hjerte, men jeg skjønner dere er litt avventende. So far, so good i det minste :D Herlig ♡

Veldig godt å høre at dere så et hjerte, men jeg skjønner dere er litt avventende. So far, so good i det minste :D Herlig ♡

Altså, hadde jo blitt fryktelig lei meg hvis det var helt tomt i dag, så vi ble jo glade for at alt er bra til nå. Men ja, fryktelig avventende, jeg har ikke noe særlig tillit til at kroppen min er god på dette her etter så mange forsøk (selv om mesteparten av abortene har vært kjemiske). Godt noen forstår hvert fall, forhåpentligvis går det bra på de neste UL-kontrollene og. ❤️

6 uker rapport

- Termin: 19. mai 2015
- På vei: 6 + 0
- Måned: 2. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 241
- Trimester: 1. trimester (42 dager til 12+0)
- Neste kontroll: Ikke avtalt enda
- Ultralyd: I dag, og ny om to uker.
- Kjønn: Vet ikke
- Utålmodig: Ja, vil til neste UL.
- Nye innkjøp: Ingen nye innkjøp
- Utstyr så langt: Har strikket en del som prøver, og kjøpt et par små klesplagg tidligere, og har Besafe bilbelte for gravide, det hjelper når man er kvalm og bbhugme (gravidpute) for å ligge mer komfortabelt når jeg er dårlig.
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Ingenting
- Mage: Ikke vokst noe enda
- Vektendring: Ingenting enda, men skal følge med, gikk nedover sist
- Melk i brystene: Nei
- Aktivitet i magen: Nei
- Tungt: Nei
- Kynnere: Nei
- Hodet festet: Nei
- Barnerom: Foreløpig et gjesterom, skal males og innredes når vi føler oss sikre på at det blir baby
- Matkick: Ingenting spesielt, men må ha mat ofte
- Plager: Ømme pupper og kvalme. Kastet opp for første gang i går.
- Humør: Veldig glad for å være gravid!
- Sykehusbagen: Nei
- Høygravid: Om 201 dager
- Tanker om fødselen: Forsøker å ikke tenke så detaljert på fødsel. Jeg har lyst til å føde i badekar. Jeg gleder meg veldig til vi skal bli foreldre og hilse på babyen for første gang. Jeg grugleder meg til fødselen foreløpig.
- Medisiner: Lutinus, Albyl-E og prednisolon.
- Tilskudd: Folat, multivitaminer, kalsium og omega 3 kapsler.

ImageUploadedByBV Forum1442840316.543730.jpg

Så herlig at du fikk se hjertet slå❤️

Skal gå bra dette:)

Herlige nyheter! ❤
Jeg har blødd litt etter alle mine tidlige ul (og det har blitt noen opp i gjennom :p ), og jeg har ikke gått på det medisinregimet som deg, så den blødningen hadde jeg ikke bekymret meg for. ;)
Hipp hurra for frisk terminspire! :D
Håper kvalmen blir litt mer håndterbar etter hvert. ❤

Herlige nyheter! ❤
Jeg har blødd litt etter alle mine tidlige ul (og det har blitt noen opp i gjennom :p ), og jeg har ikke gått på det medisinregimet som deg, så den blødningen hadde jeg ikke bekymret meg for. ;)
Hipp hurra for frisk terminspire! :D
Håper kvalmen blir litt mer håndterbar etter hvert. ❤

Åh, du aner ikke hvor godt det var å høre at noen andre blør etter innvendig UL. Fant en del treff på Google, men enda bedre med en jeg "kjenner". ;)

Tusen takk! ♥ Jeg håper at det er terminspiren vi fikk hilse på for første gang i dag. ♡ Kvalmen blir vel som den blir. :p

Så gode nyheter, kjære Lykkeliten! Et hjerte som slår ❤️❤️❤️

Blødningen skyldes nok såre slimhinner. Dette går fint! Jeg er super optimistisk på dine vegne :)

Jeg er så glad for at du fikk se hjerte i dag. Var så redd det var for tidlig! Men det var det ikke :D ❤️

Nå skal den blødningen gi seg helt, så du kan fokusere på kvalmedempende tiltak og nedtellinng til neste UL.

Så gode nyheter, kjære Lykkeliten! Et hjerte som slår ❤️❤️❤️

Blødningen skyldes nok såre slimhinner. Dette går fint! Jeg er super optimistisk på dine vegne :)

Ja, gode nyheter i dag heldigvis! :) ❤️ Jeg håper virkelig at blødningen var helt uskyldig, jeg blør ikke friskt mer nå. Og det var kun bittelitt. :)

Jeg er så glad for at du fikk se hjerte i dag. Var så redd det var for tidlig! Men det var det ikke :D ❤️

Nå skal den blødningen gi seg helt, så du kan fokusere på kvalmedempende tiltak og nedtellinng til neste UL.

Jeg var forberedt på at det kunne være for tidlig, men jeg håpet jo. Da gyn ble usikker tenkte jeg at det var for tidlig - jeg synes det så ut som det måtte være hjerte som slo på skjermen, men hun mente at man kunne bli forvirret av pulsering i vevet rundt og ville ikke peke dit jeg synes jeg så hjerte, så skiftet hun program og vips så var det tydelig. ❤️

Blødningen er kun bittelitt gammelt blod nå, så da håper jeg det blir borte i løpet av en dag eller to.

Back
Topp