Lykkeliten_86
♥ Håper på en liten en ♥
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
Maiblomstene 2016
Håper spottingen har gitt seg nå <3
Nei, men det er bare brunt, ikke vært noe mer friskt blod.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper spottingen har gitt seg nå <3
Og den statistikken der, eller feil side av statistikken, har jeg 'brukt opp' for en god del med mitt bankende hjerte i niende uke, men likevel abort etterpå. Så den skal nok du gå klar av
Hvordan har natten gått?
Kvalmen? Spotting?
Klem til deg
Ille at du er så kvalm. Håper du får i deg mat og at du får slappet av. Stor klem til deg
Bra du får i deg matHeldigvis fortsatt greit å få i seg mat uten å kaste opp. Slappe av er jeg nødt til, hvis ikke kaster jeg bare opp. Takk for klemmen
Uff, føler med deg Håper ikke du må slite med den kvalmen altfor lenge... Bra at blødningen mer eller mindre har gitt seg i alle fall Du må bare prøve å fokusere på det positive, selv om det er vanskelig når kvalmen er på sitt verste.
Klem
Så bra at du har fått time6+1
Har bestilt time til akupunktur hos jordmor.
Jeg er nå sengeliggende eller sofaliggende, vært det de siste dagene. Klarer å stå oppreist korte perioder av gangen. Foreløpig fortsatt mulig å stoppe oppkast ved å spise hver time, men nå er porsjonene blitt mindre, for nå blir jeg ganske kvalm av mat også. Jeg klarer innimellom bare noen minibiter. Og innimellom så klarer jeg en vanlig liten porsjon. Aner meg at vekta kan begynne å gå nedover nå.
Blødningen har vært minimal i dag, og nå er det kun miniprikker i Lutinus-utfloden igjen. Og kun brunt i dag. Så alt tyder på en blødning forårsaket av UL-undersøkelsen i går. Heldigvis.
Så bra at du har fått time
Uff, kvalmen din nå høres ut som slik jeg hadde det... ikke noe kult. Håper at du ikke blir noe verre nå, men med din bakgrunnshistorie så blir du vel kanskje det? Håper du har folk rundt deg som tar godt vare på den nå fremover. Kan tenke meg du trenger all den omsorgen du kan få <3 God bedring med kvalmen uansett. Du har min dypeste medfølelse!! <3
Herlig at blødningen har avtatt
Liker overhodet ikke at formen din er så dårlig allerede
Det er bra du har en plan, og bra du fremdeles holder på maten!
Og så bra blødningen har avtatt.
Klaging er definitivt lov, vi vet godt hvor "takknemlig" du er for kvalmen (selv om spire uten kvalme hadde vært å foretrekke så klart!).
Synd at du blir så dårlig, håper akupunktur kan hjelpe deg litt ihvertfall!
Det er lov å klage på kvalmen Husker jeg syntes det var urettferdig i grunn Har venninner som ikke har vært det miste kvalm, mens jeg kastet opp og var kvalm i 14, 20 og 16 uker i mine svangerskap Du har det nok dessverre enda verre enn meg, så klag i vei. For noen er svangerskapet mye lettere enn for andre...og de som sliter HAR lov å klage!Nei, det er som sist er jeg redd. Ble sengeliggende i starten av uke 6 sist og. Jeg holder på maten, men nå blir mengdene mindre for å klare å beholde, og det var også sånn sist. Kjenner det igjen litt for godt.
Takk for omtanken! ♥ Jeg skal egentlig ikke klage, for det er verdt det om alt går bra, men jeg er nødt til å klage her i dagboken for det er jo helt grusomt med kvalmen.
Blødningen virker som helt klart var pga UL. Heldigvis. ♡
Det er lov å klage på kvalmen Husker jeg syntes det var urettferdig i grunn Har venninner som ikke har vært det miste kvalm, mens jeg kastet opp og var kvalm i 14, 20 og 16 uker i mine svangerskap Du har det nok dessverre enda verre enn meg, så klag i vei. For noen er svangerskapet mye lettere enn for andre...og de som sliter HAR lov å klage!
Føler med deg ♡ Men prøv så godt du kan og være flink med og få i deg væske og hvertfall litt mat. Men dette vet du jo allerede ♡ Vet det ikke er lett men det er virkelig verdt det.