♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Kjære deg, klag i vei alt du orker. Den kvalmen er helt pyton! Selv om man tror, før man har prøvd å være gravid, at det skal man takle så greit bare man blir gravid. Så vet vi som har prøvd dette at det er grusomt. Og du har i tillegg en mye verre utgave enn jeg hadde...

Det er ganske brutalt å måtte bli så dårlig 'bare' for å få en baby! Tenk så mange som går ganske mye lettere gjennom dette... Urettferdig!

Det er helt tullete at man må bli så syk. Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg snart vært engstelig for om kroppen min holdt på å gå i stykker. Det er godt at noen andre vet hvor ille kvalmen er, selv om jeg ikke unner noen å oppleve denne kvalmen. ♡

Føler med deg❤️ Håper tidlig time til akupunktur hjelper!

Tusen takk! ♥ Jeg håper også at kanskje akupunktur har mer effekt når vi kommer i gang så tidlig. Jeg tror jeg var i uke 8 på første timen sist.

Kan ta med noe hyggelig og...

Jeg har litt dårlig samvittighet igjen, siden mannen nå ser ut til at må ta hunden, pakke inn hagemøbler og resten av det vi ikke har gjort klart for vinteren enda (jeg har gjort litt på forhånd), handle og lage mat og rydde - ja det meste egentlig. Jeg forsøker å gjøre bittelitt hver gang jeg orker å stå litt oppreist, og han er snill og takker meg for mine små bidrag. Uansett - jeg har tenkt at f.eks. barnerom får vente til jeg er i form, og i "verste fall" etter fødselen. Siden mannen har nok oppgaver. Det har jeg ikke sagt høyt. Vi har ikke egentlig snakket om noe sånt enda, jeg tror begge synes det er litt tidlig å snakke om noe annet enn kommende UL-kontroller.

Uansett, nå sa plutselig mannen: "Det gjesterommet vi ble enige om sist gang; at vi gjør om til barnerom. Det kan jo jeg fikse etter hvert - selv om du kanskje er i dårlig form lenge. Det er jo egentlig å rydde ut og male." Da smeltet jeg visst helt. ♥ Gode mannen min som gleder seg sånn. Åh, som jeg håper at han skal bli pappa nå.

Tenkte at jeg måtte dele siden det er bra med noe annet enn bare kvalme. :p

Uff høres helt grusomt ut:( håper mannen din passer godt på deg ❤️

Du har en god mann, det vet vi.

Barnerom haster jo egentlig ikke, men kan gleder seg til å bli pappa!!

Jeg får i meg fortsatt heldigvis, må ha noe hver time for å unngå oppkast; og det fungerer fortsatt! Det er bare at det begynner å bli mindre mengder som er mulig nå, og forrige gang så var det trinnet før vektnedgang og mye oppkast. I så fall blir det også blodprøver hos fadtlegen. Så alt er i trygge rammer nå. :) Men greit du sier det altså, man blir jo ganske sliten av dette. ♥ Og selv om jeg aldri har kommet i mål så vet jeg at det er verdt det. ♡
Hvis du liker yoghurt så hjelper den tine yoghurt med melon og pasjonfrukt litt her. Lett fordøyelig! Så bra du får jevnlig blodprøver :) Det er veldig viktig! Synd ikke alle ser slik på det. For det som er så fantastisk er at når fødselen er over og du for første ikke våkner på natta etterpå og merker at jeg må ikke kaste opp, jeg er ikke kvalm! Det er en deilig følelse det :D

Herlige mannen din❤️

(Og skrev jeg i feil dagbok tidligere i dag? For jeg skrev vel..?)

Håper behandlingen vil hjelpe så kvalem gir seg, høres fælt ut.
Veldig godt å høre spottingen har avtatt <3
Herlig med mann som gleder seg så han allerede har tenkt på barnerom,
litt typisk menn det der, praktiske he he :D
Stor god bedringklem <3

Du har en god mann, det vet vi.

Barnerom haster jo egentlig ikke, men kan gleder seg til å bli pappa!!

Nei, vinterklargjøring haster mer, så han har nok ikke tenkt til å ta barnerom før etter jul uansett, men han er nå søt som har gått og tenkt på det. :p Han gleder seg nok mer enn jeg tror, for jeg tror han venter veldig på 12 uker-UL. Forhåpentligvis får jeg se det fullt denne gangen her. :)

Hvis du liker yoghurt så hjelper den tine yoghurt med melon og pasjonfrukt litt her. Lett fordøyelig! Så bra du får jevnlig blodprøver :) Det er veldig viktig! Synd ikke alle ser slik på det. For det som er så fantastisk er at når fødselen er over og du for første ikke våkner på natta etterpå og merker at jeg må ikke kaste opp, jeg er ikke kvalm! Det er en deilig følelse det :D

Jeg har spist en del kesam pasjon, den synes jeg er veldig god, men nå hadde de den ikke på butikken! :eek: Så nå må jeg kanskje finne en ny. Fastlegen min er heldigvis fantastisk! Så det blir bra.

Jeg kaster ikke mye opp enda, men våkner på natten fordi jeg brekker meg. Så det er vel like før igjen. Huff. Tror ikke jeg kan fokusere på at det skal være sånn i 7 måneder. :p :eek:

Herlige mannen din❤️

(Og skrev jeg i feil dagbok tidligere i dag? For jeg skrev vel..?)

Haha.. Vi må vel inn på loggen din for å sjekke. ;)

Mannen min er helt fantastisk! Han kommer til å bli en god (og en anelse overbeskyttende) pappa tror jeg. ❤️

Håper behandlingen vil hjelpe så kvalem gir seg, høres fælt ut.
Veldig godt å høre spottingen har avtatt <3
Herlig med mann som gleder seg så han allerede har tenkt på barnerom,
litt typisk menn det der, praktiske he he :D
Stor god bedringklem <3

Mannen er absolutt praktisk ja, men om man som kvinne vender seg til tanken om at det er sånn en del menn er, så kan man lære at det er ganske mye følelser bak det praktiske også. :D ❤️

Tviler på at kvalmen gir seg, men kanskje vi kan holde den litt i sjakk. :)

Tusen takk for klemmen ❤️

Så gledelig å se deg I terminforumet! Fulgte med deg da jeg også var prøver, og har tenkt en del på deg etter at jeg flyttet ut. Ønsker deg og lille alt godt ♡

Så gledelig å se deg I terminforumet! Fulgte med deg da jeg også var prøver, og har tenkt en del på deg etter at jeg flyttet ut. Ønsker deg og lille alt godt ♡

Så hyggelig at du stikker innom! Takk! ❤️ Jeg håper jeg blir her til mai nå. :)

Mannen er absolutt praktisk ja, men om man som kvinne vender seg til tanken om at det er sånn en del menn er, så kan man lære at det er ganske mye følelser bak det praktiske også. :D ❤️

Tviler på at kvalmen gir seg, men kanskje vi kan holde den litt i sjakk. :)

Tusen takk for klemmen ❤️

Ja det er nettopp det jeg mente :) <3

Så forferdelig å lese at du har blitt sengeliggende med kvalmen igjen. Det ante oss jo, men håpet i det lengste at du skulle få en noe mildere variant denne gangen. Godt du nettopp har vært på UL og at det er verdt det denne gangen. Og det har det å forsette å være også! Sender en forsiktig, ikke-kvalmebringende klem :P ♡ ♡

Back
Topp