♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Skjønt det altså. Måtte bare understreke det allikevel. :p :p :p

Forhåpentligvis opplever vi også at det "plutselig" går fort når man er litt lenger på vei.
Det går fort etterhvert, synes jeg ja.
Begynnelsen er treig, deretter bare... Vips.... Ukene flyr

Det går fort etterhvert, synes jeg ja.
Begynnelsen er treig, deretter bare... Vips.... Ukene flyr

Begynnelsen er veldig treg, men godt å være ferdig med kjemisk. Nå tror jeg i det minste på at jeg er gravid. :p

I morgen er ringe sykehuset, sant?

Jo, tre uker siden innsett. Offisiell testdag. :rolleyes: Kjenner at jeg lurer på om noen av de andre som hadde uttak og innsett sammen med meg har klart å vente med testing. Tre uker er fryktelig lenge å vente.

5+1

I dag begynner hjertet å slå i følge BV-appen. Eller på fredag i følge terminkalkulatoren deres og terminkalkulatoren til klikk (5+4). Forhåpentligvis denne uken, så får vi se hjerteblink på mandag. ♡

Jeg er spent. :)

5+1

I dag begynner hjertet å slå i følge BV-appen. Eller på fredag i følge terminkalkulatoren deres og terminkalkulatoren til klikk (5+4). Forhåpentligvis denne uken, så får vi se hjerteblink på mandag. ♡

Å, så spennende det blir med UL! ❤️

5+1

Hjerte ♡

Det er helt ubegripelig at noe så smått kan ha et hjerte (eller hjerteceller da) som slår...

Helt sprøtt. Og helt sprøtt at de kan finne et riskorn inni kroppen min for å se det på skjermen. Åh. Grugleder meg.

Ringedag i morgen, en ny milepæl å krysse av. Dette går rette veien kjære deg❤️ under en uke til ul nå :D

Jeg håper dette går veien nå ja. :D Under en uke, spent! ❤️

20dp2dt / 22 dpo

Nå har jeg ikke testet siden lørdag, men jeg liker best å ta digitale på dagtid, og jeg skal ringe Ullevål om resultatet i morgen. Så da ble det test nå.

Etter 10-15 sekunder:
ImageUploadedByBV Forum1442312547.210039.jpg

Etter 30 sekunder:
ImageUploadedByBV Forum1442312559.345421.jpg

Begge tester etter 3-4 minutter:
ImageUploadedByBV Forum1442312574.534906.jpg

Da pakker jeg bort testene! :D

Back
Topp