Det går fort etterhvert, synes jeg ja.Skjønt det altså. Måtte bare understreke det allikevel.
Forhåpentligvis opplever vi også at det "plutselig" går fort når man er litt lenger på vei.
Begynnelsen er treig, deretter bare... Vips.... Ukene flyr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går fort etterhvert, synes jeg ja.Skjønt det altså. Måtte bare understreke det allikevel.
Forhåpentligvis opplever vi også at det "plutselig" går fort når man er litt lenger på vei.
Så dårlig gjort av de
Det går fort etterhvert, synes jeg ja.
Begynnelsen er treig, deretter bare... Vips.... Ukene flyr
Forbi kjemisk! STOR milepæl ja! <3
Åååååh, ringe sykehuset. Og ta ny cbd. Stor dag
I morgen er ringe sykehuset, sant?
5+1
I dag begynner hjertet å slå i følge BV-appen. Eller på fredag i følge terminkalkulatoren deres og terminkalkulatoren til klikk (5+4). Forhåpentligvis denne uken, så får vi se hjerteblink på mandag. ♡
Jeg er spent.
Å, så spennende det blir med UL!5+1
I dag begynner hjertet å slå i følge BV-appen. Eller på fredag i følge terminkalkulatoren deres og terminkalkulatoren til klikk (5+4). Forhåpentligvis denne uken, så får vi se hjerteblink på mandag. ♡
Jeg er spent.
Hjerte ♡5+1
Jeg er spent.
Å, så spennende det blir med UL!
Hjerte ♡
Det er helt ubegripelig at noe så smått kan ha et hjerte (eller hjerteceller da) som slår...Ja, tenk det. Midt mellom et sesamfrø (uke 5) og et riskorn (uke 6) og så er det allerede hjerteceller som slår.
Det er helt ubegripelig at noe så smått kan ha et hjerte (eller hjerteceller da) som slår...
Ringedag i morgen, en ny milepæl å krysse av. Dette går rette veien kjære deg under en uke til ul nå