♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Den usikkerheten som kommer og går er ikke bare bare! Når jeg var gravid tenkte jeg hver eneste dag fra første positive test frem til uke 16 at dette ikke ville gå bra. Det er så mye lettere å tenke negativt! Kroppen er så flink å gå i forsvarsposisjon, noe som ikke fører med seg annet enn tårer! Hadde masse menssmerter og endosmerter de første ukene, men det ga seg etter hvert :) Tenk, plutselig sitter du der med lille maibarnet ditt, og du er hønemor for alltid :D <3

Jeg hater endosmertene. En del av de forbinder jeg bare med tr eller abort (ordentlig blødning altså), og jeg synes jeg har litt av de smertene i dag. Jeg håper at det bare er uskyldig og at spiren har det bra, men det er nok lenge til jeg vil føle meg trygg og gravid. Håper du har rett og at alt går bra! ♡

Jeg hater endosmertene. En del av de forbinder jeg bare med tr eller abort (ordentlig blødning altså), og jeg synes jeg har litt av de smertene i dag. Jeg håper at det bare er uskyldig og at spiren har det bra, men det er nok lenge til jeg vil føle meg trygg og gravid. Håper du har rett og at alt går bra! ♡
Skjønner godt bekymringene! Opplevelsene våre er jo med på å påvirke hvordan vi tenker og føler! Å være gravid er overveldende, man bærer tross alt et liv inni seg! Må bare prøve å stole på at det skal gå bra :) nå er det uansett ikke lenge til UL, og det hjelper nok litt!

Skjønner godt bekymringene! Opplevelsene våre er jo med på å påvirke hvordan vi tenker og føler! Å være gravid er overveldende, man bærer tross alt et liv inni seg! Må bare prøve å stole på at det skal gå bra :) nå er det uansett ikke lenge til UL, og det hjelper nok litt!

Det er helt overveldende. Jeg stoler ikke på kroppen min i det hele tatt. :rolleyes: Det blir spennende med UL. Jeg grugleder meg. ♡

Blir veldig spennende på ultralyd! Skjønner det er blanda følelser. Glede og frykt ! Jeg håper så inderlig at alt er bra <3 Hørt om flere som får brunlig utflod av lutinus. Og endosmerter og menssmerter får holde seg borte! <3

Blir veldig spennende på ultralyd! Skjønner det er blanda følelser. Glede og frykt ! Jeg håper så inderlig at alt er bra <3 Hørt om flere som får brunlig utflod av lutinus. Og endosmerter og menssmerter får holde seg borte! <3

De smertene er heldigvis sånn at de kommer og går. Murringene bekymrer meg ikke, livmoren skal jo jobbe nå. Endosmertene liker jeg dårligere. Brunt i utfloden er kjedelig, men jeg håper at det bare er bivirkning av medisiner for meg og. :) Ja, UL blir spennende. Godt at det ikke er lenge til. ♡

4+3

Kan jo notere opp litt til. Jeg har valgt å stole på at det står bra til siden hcg stiger.

Jeg spotter bittelitt brunt, som kommer sammen med Lutinus-utfloden. Lutinus irriterer slimhinnene i skjeden, og Albyl-E gjør at man lettere blør, så spotting kan være en helt ufarlig bivirkning. Det kan altså være at det bare kommer fra skjeden og at det ikke har noe med livmoren å gjøre i det hele tatt.

Jeg har murringer innimellom, ikke mye og ikke kraftig. Jeg har derimot en del endosmerter. Det liker jeg ikke så godt, men jeg vet at mange med endo har mye endosmerter hele første trimester.

Jeg er optimist i dag, og håper alt er bra, men jeg skulle veldig gjerne spolt frem i tid.

Ganske kvalm i dag. Det kan også noteres. :p
Herlig å lese :)
Skjønner at endosmertene er skumle, men som du sier er det mange som opplever dette i første trimester. Jeg har 100% troen på at du er gravid med superspiren som skal bli til baby nå ♡ 100%!

Herlig å lese :)
Skjønner at endosmertene er skumle, men som du sier er det mange som opplever dette i første trimester. Jeg har 100% troen på at du er gravid med superspiren som skal bli til baby nå ♡ 100%!

Jeg håper det skal gå bra, og teller nesten time for time til ultralyden nå. :rolleyes: Tusen takk for at du heier! :)

Jeg har blødd i alle 5 svangerskapene, og nå siste gang måtte jeg bare legge vekk hele hodet mitt til de magiske 12 var passert. Jeg hadde blitt helt sprø om jeg skulle ha tenkt på det hele tiden, og tenkt hva hvis, tenk om osv osv.
Håper du klarer legge det bort/skyve det til siden og lage rom for positive og gode tanker som kan fylle tiden fremover.
Og forsøk å finne noe å gjøre, slik at du får aktivisert deg selv. Tiden går fortere da. =)

Jeg velger å håpe for deg, så kan du bare si ifra når du trenger håpet tilbake. Jeg passer på det for deg imens =)

Jeg vet at timene og dagene kommer til å gå sakte, men tenk! I morgen er det fredag! Det er allerede helg, og etter en liten helg så er mandagen her! Da er du 5+0 og bare en uke til UL♡

Jeg har blødd i alle 5 svangerskapene, og nå siste gang måtte jeg bare legge vekk hele hodet mitt til de magiske 12 var passert. Jeg hadde blitt helt sprø om jeg skulle ha tenkt på det hele tiden, og tenkt hva hvis, tenk om osv osv.
Håper du klarer legge det bort/skyve det til siden og lage rom for positive og gode tanker som kan fylle tiden fremover.
Og forsøk å finne noe å gjøre, slik at du får aktivisert deg selv. Tiden går fortere da. =)

Jeg velger å håpe for deg, så kan du bare si ifra når du trenger håpet tilbake. Jeg passer på det for deg imens =)

Jeg er egentlig ganske optimistisk og håpefull for det meste, men i går hadde jeg en dårlig dag (eller hvert fall fra morgenen og frem til omtrent kl 15). Litt brun spotting alene synes jeg ikke er nødvendigvis så innmari skummelt, særlig med de medisinene jeg tar. At kvalmen svinger kan jeg takle. At noen av billigstrimlene har ulik farge kan jeg takle. Men når alle tre tingene kom samtidig i går morges, så var jeg helt sikker på at det var ny kjemisk, så i går tok jeg en tur i kjelleren. Ny test omtrent kl 15 i går var supersterk og fin, og dagens morgentest er også supersterk. Ikke noe poeng å teste mer med billigstrimler, strekene er like sterke nå. :D Så nå skal jeg prøve å være optimist. Må nok teste med CBD for å sjekke at jeg får 3+, men velger å tro at alt er bra nå. Og så heller telle ned til første UL. Jeg kommer sikkert til å være engstelig innimellom, og sånn tanke om at jeg skal bli mamma eller at det skal bli baby, det tror jeg kanskje ikke helt at jeg kommer til å ha før om en stund. Må nok heller feire en og en dag, og en etter en milepæl. Håper jeg. :)

Tusen tusen takk for gode ord, og at du håper for meg! ❤️

Jeg vet at timene og dagene kommer til å gå sakte, men tenk! I morgen er det fredag! Det er allerede helg, og etter en liten helg så er mandagen her! Da er du 5+0 og bare en uke til UL♡

Det går i rykk og napp. Jeg prøver å tenke positivt og håper jo at det skal gå bra, dag for dag. Det var en dårlig dag i går, i dag er jeg mer happy. Og endosmertene har roet seg ned igjen, uten at det har kommet noen blødning, så jeg må nok vende meg til at det kan komme og gå (har jo gjort det helt siden innsett). Nærmer seg forbi grensen for kjemisk ja, det blir egentlig ganske bra. :D

Åh... ❤️❤️❤️ gratulerer så mye med en spire i magen. ❤️

Back
Topp