gullkorn
Elsker forumet
Den planen liker jegJeg håper hvert fall på nummer én nå. Vi har to egg i fryseren og, så hvis vi er superheldige og alt fungerer med alt så får vi én i mai og toeggede tvillinger senere.![]()
Optimist!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den planen liker jegJeg håper hvert fall på nummer én nå. Vi har to egg i fryseren og, så hvis vi er superheldige og alt fungerer med alt så får vi én i mai og toeggede tvillinger senere.![]()
Optimist!
![]()
Hvor har du funnet denne fantastiske appen?4+1
Det er bare en gang tidligere jeg har hatt tydelig stigning av hcg ved 4+1, og selv da var ikke stigningen like flott som nå.Jeg bruker kun wondfo-tester til å vurdere stigningen, men likevel. Det er allerede helt annerledes enn de fire kjemiske.
Har laget meg disse:
![]()
![]()
Og koser meg med at lille nå skal vokse fra noe mikroskopisk, til å bli faktisk makroskopisk i løpet av denne uken.
Vis vedlegget 134859
(Det står Sara, siden jeg ba app'en følge Sara, og nå får jeg ikke endret navn igjen. Fikk endret termin da, så den følger meg, men det står Sara.)
Hvor har du funnet denne fantastiske appen?Prøvde å leite litt, men fant den ikke...
Wuuuhuu jeg må jo følge med her ogsåheier deg hele veien til mål ♡♡
Å så kjedelig daDen app'en finnes dessverre ikke lenger.Den fantes bare til iPad (muligens også iPhone) før, men Pampers har trukket den tilbake fra App Store. Jeg har den fra forrige gang jeg gikk gravid, så jeg kan fortsatt stille den inn og bruke den. Jeg slettet heldigvis ikke hele app'en da jeg mistet, bare nullstille så den ikke hadde noen termin/var blank.
Å så kjedelig daden virker jo så fantastisk! Fortsett gjerne å legge ut bildene fra appen
utrolig kjekt å følge ♡
Kan være jeg må gjøre detDen er veldig fin.Om du blar deg gjennom Sara sin dagbok på januar så har jeg lagt ut oppdateringer fra app'en hele hennes svangerskap.
Sånn, hvis du kjeder deg en dag og har lyst til å se.
Hahahaha..
Hvilken app er det?Vis vedlegget 134969
Vis vedlegget 134971
Vis vedlegget 134972
(Må dele opp i tre bilder for å få det leselig på app'en).
Hvilken app er det?![]()
Håper de smertene bare betyr at lille spire graver seg ned og livmoren beskytter![]()
Det er nok det det erHåper det er spiren, og livmoren som begynner å strekke seg.![]()
Det er nok det det er![]()
Skjønner det veldig godtHåper. Jeg har nok litt kort vei til å bli nervøs.![]()
![]()