♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Jeg håper hvert fall på nummer én nå. Vi har to egg i fryseren og, så hvis vi er superheldige og alt fungerer med alt så får vi én i mai og toeggede tvillinger senere. ;) :p Optimist! :D
Den planen liker jeg :)

4+1

Det er bare en gang tidligere jeg har hatt tydelig stigning av hcg ved 4+1, og selv da var ikke stigningen like flott som nå. :) Jeg bruker kun wondfo-tester til å vurdere stigningen, men likevel. Det er allerede helt annerledes enn de fire kjemiske.

Har laget meg disse:
WdhQp2.png

ri1Xp2.png

Og koser meg med at lille nå skal vokse fra noe mikroskopisk, til å bli faktisk makroskopisk i løpet av denne uken.

Vis vedlegget 134859
(Det står Sara, siden jeg ba app'en følge Sara, og nå får jeg ikke endret navn igjen. Fikk endret termin da, så den følger meg, men det står Sara. :p)
Hvor har du funnet denne fantastiske appen? :D Prøvde å leite litt, men fant den ikke...

Hvor har du funnet denne fantastiske appen? :D Prøvde å leite litt, men fant den ikke...

Den app'en finnes dessverre ikke lenger. :( Den fantes bare til iPad (muligens også iPhone) før, men Pampers har trukket den tilbake fra App Store. Jeg har den fra forrige gang jeg gikk gravid, så jeg kan fortsatt stille den inn og bruke den. Jeg slettet heldigvis ikke hele app'en da jeg mistet, bare nullstille så den ikke hadde noen termin/var blank.

Den app'en finnes dessverre ikke lenger. :( Den fantes bare til iPad (muligens også iPhone) før, men Pampers har trukket den tilbake fra App Store. Jeg har den fra forrige gang jeg gikk gravid, så jeg kan fortsatt stille den inn og bruke den. Jeg slettet heldigvis ikke hele app'en da jeg mistet, bare nullstille så den ikke hadde noen termin/var blank.
Å så kjedelig da :( den virker jo så fantastisk! Fortsett gjerne å legge ut bildene fra appen :D utrolig kjekt å følge ♡

Å så kjedelig da :( den virker jo så fantastisk! Fortsett gjerne å legge ut bildene fra appen :D utrolig kjekt å følge ♡

Den er veldig fin. :) Om du blar deg gjennom Sara sin dagbok på januar så har jeg lagt ut oppdateringer fra app'en hele hennes svangerskap. ;) Sånn, hvis du kjeder deg en dag og har lyst til å se. :p Hahahaha..

Hvilken app er det?:)

Ikke app, det er sånn terminkalkulator på klikk.no, men den regner ut med feil - så jeg klipper og limer på dataen med ulike termindatoer så datoene i listen stemmer. :p

Mye menssmerter i kveld, håper alt er bra. Æsj, liker ikke at det svinger sånn at det plutselig er mye. Vet at jeg hadde en god del menssmerter i uke 4-5 sist, og at det er veldig vanlig. Liker dem ikke likevel. :p

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! :D For en fantastisk lesing!!!! Jeg er så glad på dine vegne!
:gen014:excited001:dance011:happy093:hug007

Jeg hadde sykt mye menssmerter denne gangen. Ordentlig vondt. Livmoren som strakk seg. Ekkelt for psyken. Men det var et godt tegn. Noen får mer enn andre :)

Back
Topp