♡ Drømmen vår - mai 2016 ♡

Ja, jeg håpet å få i uke 6, når de lovte uke 6-7. :p Jeg tror at assistert utløste at det ble noe annet, for hun brukte god tid og sjekket hvilke leger hun hadde og alt mulig rart. Åh. Jeg er så lykkelig og spent! Jeg har sett at ikke alle ser hjerte slå så tidlig da, så jeg håper virkelig vi får se det.

Tusen tusen takk for at du deler gleden med oss! Jeg må dele her, hvis ikke tror jeg mannen blir gal. Jeg tenker jo på dette hele tiden, rett og slett, det er litt for spennende. :p :) ❤️

Ja, det er virkelig en sann fryd å følge dere på reisen. :) Du er så flink å forklare, tar det alltid god tid til å svare alle som spør, eller legger igjen en hilsen. ❤️Jeg håper også at du får se hjertet slå om to uker! ❤️

Hehe, ja forumet kan være godt å ha. Mannen her hjemme synes heller det er så spennende som meg at vi skal prøve å få en liten til. Jeg kunne snakket om det døgnet rundt. :p

Så flott med tidlig ultralyd så fort! :D Skifter ikke Sara også dag på mandager? Er i hvert fall enkelt å følge med når ukeskifte skjer med vanlig ukeskifte. :D Følger dagboken din, jeg :)

Ja, jeg ble veldig grad når jeg fikk i uke 6, som jeg håpet. Synes det er så lenge til uke 7. :p Sara gjorde det helt til OUL, så ble hun flyttet tilbake, så nå skifter hun uker på torsdager. Carros skifter på mandager. :D Mandager er enklest å huske! :p

Så koselig at du vil følge. :)

Ja, det er virkelig en sann fryd å følge dere på reisen. :) Du er så flink å forklare, tar det alltid god tid til å svare alle som spør, eller legger igjen en hilsen. ❤️Jeg håper også at du får se hjertet slå om to uker! ❤️

Hehe, ja forumet kan være godt å ha. Mannen her hjemme synes heller det er så spennende som meg at vi skal prøve å få en liten til. Jeg kunne snakket om det døgnet rundt. :p

Tusen takk, det var veldig hyggelige ord. ❤️

Jeg håper hjertet slår, men forbereder meg på at alt kan være bra selv om det ikke slår, siden det er så tidlig (men alt er jo enklere om hjertet bare slår da.)

Jeg tror det kan bli litt for mye for mennene, men heldigvis så kan de jo være veldig engasjert allikevel da. :)

Endelig ble det din tur! Termin 1 dag før meg :-) disse små spirene skal sitte helt til mai!!

Endelig ble det din tur! Termin 1 dag før meg :-) disse små spirene skal sitte helt til mai!!

Jeg håper det! Vi holder oss på mai, jeg tror det blir en veldig fin måned. ❤️ :)

Må legge inn en sånn enkel "viktige datoer" oversikt. Skal se om jeg kan ordne favoritten min, men den tror jeg de egentlig har ødelagt helt. Der er det flere feil i regnestykket deres, så ingenting blir helt riktig uansett hva man gjør.

ImageUploadedByBV Forum1441660058.233645.jpg

For ei herlig dagbok :-) Gleder meg til å følge deg helt til mai her altså :-) Og for en fin stigning du har på testene dine :-)

Må legge inn en sånn enkel "viktige datoer" oversikt. Skal se om jeg kan ordne favoritten min, men den tror jeg de egentlig har ødelagt helt. Der er det flere feil i regnestykket deres, så ingenting blir helt riktig uansett hva man gjør.

Vis vedlegget 134835
Den der liker jeg også veldig godt, men hva er det du mener blir feil?

Floootte tester :D Spireliten vokser og har det bra ♡

For ei herlig dagbok :-) Gleder meg til å følge deg helt til mai her altså :-) Og for en fin stigning du har på testene dine :-)

Tusen takk! :) Jeg elsker stigningen på testene. :D Håper dette blir en dagbok som går til mai. ♡

Den der liker jeg også veldig godt, men hva er det du mener blir feil?

Ånei, da forklarte jeg dårlig. Jeg valgte den der fordi favoritten min er blitt endret på så den sier feil. :p Jeg har egentlig en annen favorittoversikt. Den der er derimot riktig, så da valgte jeg den foreløpig. :)

4+1

Det er bare en gang tidligere jeg har hatt tydelig stigning av hcg ved 4+1, og selv da var ikke stigningen like flott som nå. :) Jeg bruker kun wondfo-tester til å vurdere stigningen, men likevel. Det er allerede helt annerledes enn de fire kjemiske.

Har laget meg disse:
WdhQp2.png

ri1Xp2.png

Og koser meg med at lille nå skal vokse fra noe mikroskopisk, til å bli faktisk makroskopisk i løpet av denne uken.

ImageUploadedByBV Forum1441692211.216180.jpg
(Det står Sara, siden jeg ba app'en følge Sara, og nå får jeg ikke endret navn igjen. Fikk endret termin da, så den følger meg, men det står Sara. :p)

Last edited:
Tusen takk! :) Jeg elsker stigningen på testene. :D Håper dette blir en dagbok som går til mai. ♡
Denne dagboka skal gå helt til mai :D Du har jo superfine tester så spira koser seg og skal vokse seg stor og fin helt til mai :-)

Denne dagboka skal gå helt til mai :D Du har jo superfine tester så spira koser seg og skal vokse seg stor og fin helt til mai :-)

Jeg håper det lille frøet storkoser seg, og har funnet seg en herlig plass i livmoren som den vokser seg godt fast til. ❤️ :) Jeg er veldig fornøyd med testene mine, det er ingenting skummelt med dem den gangen her hvert fall.

Back
Topp